סוגים פופולריים של כלי עבודה נטענים – המדריך השלם

כלי עבודה נטענים עשו כבר מזמן מהפכה בעולם כלי העבודה והגינון. עם כלי עבודה נטענים ניתן לעבוד בנוחות ובשקט, מבלי להיות תלויים בכבל חשמלי מסרבל או בדלק מזהם, ובזכות הטכנולוגיה המתקדמת הם מאפשרים עבודה רציפה ופשוטה שמתאימה לכל אחד. 

כל זה בלי לזהם את הסביבה, בלי לסכן את הבריאות, בלי להתעסק בתחזוקה שוטפת מורכבת – ובמקסימום חיסכון כלכלי!

אם גם אתם שוקלים להצטרף למהפכת כלי העבודה הנטענים, יש כמה כלים שכדאי לכם להכיר ולהכניס כבר עכשיו לארגז הכלים שלכם. אנחנו כאן עם כל מה שצריך לדעת.

כלי העבודה הנטענים הנפוצים ביותר

היום אפשר למצוא כמעט כל כלי עבודה גם בגרסה הנטענת שלו, אבל יש כמה כלים שכבר מזמן הפכו לסטנדרט אצל בעלי מקצוע ואנשים פרטיים כאחד. 

אלו 5 כלי העבודה הנטענים הפופולריים ביותר שכדאי לכם להכניס כבר עכשיו לארגז הכלים:

מברגת אימפקט – מברגת אימפקט היא כלי שהוא מאסט בכל בית, שיכולה לסייע במטלות שונות ברחבי הבית, בעיקר בכל מה שקשור להרכבה של רהיטים וחיזוק של ברגים. 

מקדחה – מקדחה נטענת היא כלי עבודה חשוב ושימושי, שמאפשר לנו לקדוח חורים במתכת, פלסטיק, עץ ועוד. עם כלי כזה תוכלו לבצע עבודות שונות כמו תלייה של טלוויזיות או מדפים. 

פטישוןפטישון הוא כלי עבודה נטען נפוץ נוסף. הפטישון הוא למעשה סוג של מקדחה, אך נוסף על עבודת הקידוח הוא כולל גם מנגנון של דפיקות פטיש, מה שמאפשר קידוח גם בחומרים קשים מאוד שמקדחה רגילה לא יכולה לחדור אליהם (כמו בטון, קרמיקה או אבן). הוא יכול להתאים מאוד לאנשי מקצוע וכן לאנשים פרטיים שמבצעים עבודות מורכבות.

מפוח עלים נטען / שואב עליםמפוח עלים הוא כלי גינון מהפכני שמאפשר לנקות את החצר מעלים ולכלוך ועושה את כל זה בקלות, במהירות, בשקט ומבלי לזהם את הסביבה. מפוח חשמלי הוא מהכלים המהפכניים ביותר של עולם הגינון העכשווי. 

גוזם גדר חיהגוזם גדר חיה הוא נטען כלי גינון שימושי נוסף שמסייע לנו לשמור על גינה מתוחזקת ומטופחת, להסיר ענפים מתים ולשמור על מראה נקי של הגינה לאורך זמן.

הצטרפו למהפכה הירוקה של חברת greenworks

חברת greenworks היא חברה מובילה שניצבת בחוד החנית של כלי העבודה וכלי הגינון הנטענים. כבר מזה 11 שנה שחברת גרין וורקס מייצרת כלי עבודה וגינון איכותיים, עוצמתיים ובטיחותיים, המתאימים הן לאנשי מקצוע והן לאנשים פרטיים המעוניינים בכלים חזקים בבית עבור כל צורך.

החברה מייצרת כלי עבודה וגינון עם סוללות נטענות בהספק עוצמתי של למעלה מ-80V, תוך שילוב סוללות איכותיות ונטענות המבטלות את הצורך בדלק מזהם, כך שאתם יכולים ליהנות מכלים חסכוניים, ידידותיים לסביבה ופשוטים לשימוש.

בין אם אתם מעוניינים במקדחה נטענת, מברגת אימפקט, מפוח עלים, גוזם גדר חיה, פטישון ועוד כלים נוספים ומהפכניים, היכנסו עכשיו והצטרפו למהפכה הירוקה של greenworks!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות