מסור שרשרת – לפי איזה קריטריונים בוחרים? מדריך

מחפשים מסור שרשרת חדש ונבהלתם מהאופציות השונות והרבות?

אם אתם מתלבטים בין מסור שרשרת נטען למסור שרשרת חשמלי, יש כמה הבדלים שכדאי לכם לקחת בחשבון ויעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. הכנו לכם את המדריך המלא בנושא. 

עבודה מכל מקום

למסור שרשרת נטען יש יתרון משמעותי מרכזי: הוא מאפשר לנו לעבוד בכל מקום בלי כבל שמפריע במהלך העבודה ובלי הצורך בחיבור לחשמל. כך תוכלו לעבוד בקלות ובנוחות בכל תפאורה ועל הדרך להפוך את העבודה לבטוחה יותר, שכן לא יהיה כבל חשמלי שעלול להפריע. 

כדי ליהנות מעבודה רציפה לאורך זמן, יש לדאוג לסוללה מלאה. מומלץ לבחור בכלי עבודה נטענים עם סוללות מסוג ניקל-מטאל או ליתיום, סוללות חזקות ועוצמתיות עם אורך חיים ארוך המספקות עבודה רציפה ועוצמתית. 

ללא שימוש בדלק

בניגוד למסור שרשרת הפועל על בנזין, מסור שרשרת חשמלי או נטען לא פועל על דלק – אלא על חשמל. יש לכך הרבה מאוד יתרונות, כאשר בראש ובראשונה הכלי הרבה יותר ידידותי לסביבה, פחות מזהם את האוויר וכן גם בריא יותר למשתמש ולסובבים אותו.

כלי שקט ועוצמתי

מסור שרשרת הפועל על סוללות הוא כלי שקט ועוצמתי, שמאפשר עבודה חזקה ולא מתפשרת אך בה בעת נוחה ושקטה יותר, כזו שפחות תפריע לסביבה (וגם לכם).

תחזוקה נמוכה

מסור שרשרת חשמלי ונטען דורש תחזוקה מינימלית בלבד. בניגוד למסור הפועל על בנזין, מסור שרשרת חשמלי לא דורש החלפה של שמנים ובנזין ופעולות תחזוקה אחרות. כל מה שצריך זה לנקות אותו מדי פעם ולא לשכוח להטעין את הסוללות! 

איך לבחור מסור שרשרת לפי הצרכים שלנו?

אחרי שהבנו את ההבדלים בין מסור שרשרת חשמלי, נטען וממונע בדלק, יש עוד כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים מסור שרשרת שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם:

צרכי הגינה – עליכם להבין מה השימוש שלכם במסור שרשרת – האם אתם זקוקים בכלי כדי לכרות עצים עבים מאוד, לנסר בולי עץ או עבור עבודות פשוטות? ברגע שתבינו מה השימוש, תוכלו להבין מה גודל המנוע הנדרש. 

נוחות השימוש – לא משנה מה גודל המנוע, תמיד תוודאו שאתם בוחרים מסור שרשרת נוח לאחיזה, המתלבש היטב בכף היד, לא מחליק וקל לשימוש. 

אחריות – בדקו שהכלי מגיע עם אחריות מורחבת של שנתיים ולא פחות מזה, ושהאחריות תקפה גם על הסוללות, כך שתהיו מבוטחים מכל כיוון.

מסור וכלי עבודה נטענים נוספים בגרין וורקס

גרין וורקס פועלת כבר מזה 11 שנה ומייצרת כלי עבודה וגינון איכותיים, עוצמתיים ובטיחותיים עבור כל צורך. בגרין וורקס תמצאו מסור שרשרת נטען עם סוללות בהספק עוצמתי של למעלה מ-80V

הסוללות האיכותיות מבטלות את הצורך בשימוש בדלק, חסכוניות ולא מזהמות את הסביבה ויאפשרו לכם ליהנות מהמסור לאורך זמן! 

הצטרפו עכשיו למהפכה הירוקה של חברת greenworks עם כלי עבודה וגינון נטענים בעוצמה שלא הכרתם.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות