כלי עבודה לנגרות

מותג גרין וורקס הבינלאומי מפתח ומייצר כלי עבודה וכלי גינון חשמליים ונטענים. בתוך הקטגוריה הראשונה ניתן למצוא כלים רבים שמשמשים ככלי עבודה לנגרות, כגון: משחזת זווית, מלטשת, מסורים וטובים אחרים. הכלים הללו בטוחים, קלים לתפעול אך גם עוצמתיים, ובשל כך מתאימים הן למשתמש החובב והן לאיש המקצוע. הכלים אינם מרעישים, הם חסכוניים ומשתלמים, מחזיקים זמן רב בעבודה רציפה וידידותיים מאוד לסביבה.

 

משחזת זווית

המשחזת מתאימה לביצוע של עבודות חיתוך, שיוף והשחזה של חומרים שונים. בתור כלי עבודה לנגרות, ניתן בין היתר לחתוך איתה ברגים ישנים וחלודים שלא ניתן להסיר באופן אחר, לבצע חיתוכים בעץ, לשייף ולהשחיז.

 

מלטשת

נגרים משתמשים במלטשת על מנת לבצע ליטושים לעץ ולמתכת. כדאי לרכוש מלטשת שמתאימה לעבודה במשטחים גסים ועדינים כאחד וכזאת שהחלפת נייר הליטוש שלה פשוטה וקלה. בנוסף מומלץ לרכוש מלטשת בעלת מערכת שאיבה ששואבת את השאריות מהעבודה ומעבירה אותן למיכל אחסון ומאפשרת בכך עבודה בטוחה ואסתטית.

שואב אבק

עבודות נגרות נוטות להותיר לכלוך רב בדמות אבק, שבבים ואינספור שאריות שונות. שואב אבק הוא מכשיר רב שימוש לכל נגר ולכל מי שעוסקים בנגרות בצורה חובבנית. סביבת עבודה נקייה ומסודרת עושה סדר גם בראש ומאפשרת עבודה נכונה ומדויקת.

מסורים: עגול, חרב, ג’קסו

כשחושבים על כלי עבודה לנגרות, חושבים בראש ובראשונה על מסורים. נגר זקוק למגוון של מסורים שונים לביצוע חיתוכים בחומרים שונים. במסור חרב ומסור ג’קסון ניתן להשתמש לחיתוך חומרים קשיחים, כמו למשל נירוסטה, פלדה, נחושת, מתכת וכמובן גם עץ. במסור עגול משתמשים לרוב לצורך ביצוע חיתוכים בעץ.

מולטיטול

מולטיטול כשמו כן הוא – משמש למגוון רחב של מטרות ומצבים. זהו כלי יעיל במיוחד אשר מסוגל לבצע סוגים שונים של עבודות – ניסור, חיתוך, ליטוש והוצאת רובה. יתרון נוסף של המולטיטול הוא היכולת שלו לקבל גישה לאזורים שקשה יחסית להגיע אליהם ובכך הוא יעיל גם בביצוע עבודות נקודתיות וממוקדות.

מברגה ומברגת אימפקט

מברגה היא אחד מהכלים הראשונים שכל נגר וחובב DIY צריך להחזיק באמתחתו. משמשת להברגת ברגים באינספור מצבים שונים. מומלץ להחזיק הן מברגה רגילה והן מברגת אימפקט עוצמתית יותר, שתשמש לצורך הברגה של ברגים עבים ומסוגלת להבריג גם לתוך חומרים קשיחים.

מקדחה

עבודות נגרות מתבססות פעמים רבות על ביצוע של קידוחים בעץ. יש להחזיק במקדחה איכותית ואף בפטישון ובסט מקדחים בעלי קטרים שונים.

כלי עבודה לנגרות של גרין וורקס

באתר שלנו תוכלו למצוא את כלי העבודה הללו בגרסה חשמלית, נטענת וירוקה. תפעול הכלים קל ונוח עבור כל סוגי המשתמשים באשר הם, ותוכלו ליהנות מכך שאת כל הכלים ניתן להפעיל באמצעות אותה סוללה. מדובר ברכישה משתלמת מבחינות רבות וכזאת שתעניק לכם שקט נפשי לטווח ארוך.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות