התקנת ארון אמבטיה בשיטת עשה זאת בעצמך

אם החלטתם להחליף את ארון האמבטיה שלכם, אתם לאו דווקא חייבים להזמין את הארון יחד עם ההתקנה

לכל דבר יש עלות וכשזה שניהם ביחד, ההוצאה תהיה גדולה יותר. היום גם אין סיבה להוציא סכומי כסף גבוהים על ארונות ורהיטים שונים לבית בגלל שהם נמכרים מפורקים ונשלחים הביתה בצורה נוחה או אפילו נלקחים על ידי הלקוחות, ואם יש לכם קצת חוש טכני והרבה מוטיבציה, אין סיבה שלא תתקינו אותם לבד.

ארונות אמבטיה לא ממש מורכבים להתקנה וזה הזמן לאזור אומץ, להפשיל שרוולים ולהתחיל בעבודה. כל מה שאתם צריכים אלו כמה כלי עבודה וקדימה, להתקנה.

הכלים הדרושים

כלי העבודה המקצועיים הדרושים לכם להתקנת ארונות אמבטיה הם לא רבים במיוחד, וכדאי בכל מקרה שהם יהיו לידכם. אתם צריכים מברג שטוח ומברג פיליפס, מפתח שוודי וכמובן מקדחה ומברגה איכותיים וחזקים כמו גם פטיש.

כדאי מאוד שכלי העבודה החשמליים יהיו נטענים, גם בשביל הנוחות והוויתור על הצורך להיות קרובים לנקודת חשמל, וגם בגלל הבטיחות שלכם.

אז יש לכם את כל כלי העבודה סביבכם ואתם יכולים להתחיל בהתקנה. רק דבר אחד תזכרו. תעשו את הדברים צעד אחר צעד ואל תמהרו, כי כל הרכבה, פירוק והרכבה נוספת של כל חלק בארון, לא יוסיפו לו בריאות.

 

התקנת ארון עומד

התקנת ארון עומד קלה יחסית לארון תלוי שתיכף נדבר עליו. היא לא דורשת מתקני תלייה אלא רק כישורי הרכבה בסיסיים של הארון וכמובן, חיבור של צנרת המים אם הוא כולל כיור. חשוב לעבוד לפי ההוראות ולהרכיב את החלקים לפי השלבים שבדרך, וחשוב לעשות שימוש עדין במברגה בזמן הברגת הברגים כדי לא לשבור או לחרוש אותם.

חיבור צנרת המים יהיה באמצעות המפתח השוודי ואם אתם רוצים להגביר את רמת הבטיחות אתם יכולים לקבע את הארון לקיר עם ערכת קיבוע שיכולה לכלול אומים וברגים (מה שידרוש מכם לעשות שימוש במקדחה) או דבק ייעודי. 

התקנת ארון תלוי

התקנת ארון אמבטיה תלוי – ארונות אמבטיה תלויים כבר מורכבים יותר להתקנה מכיוון שהם דורשים חיבור חזק לקיר. מומלץ שהתקנת ארון אמבטיה תתבצע כאשר הארון התלוי הוא לפחות 20 ס”מ מעל לרצפה כדי שאפשר יהיה לנקות תחתיו.

את החיבור לקיר עושים עם משולשי תלייה לאחר שקודחים בקיר עם מקדחה ומקבעים אותם עם מברגה, ואם מדובר על ארון אמבטיה כבד, כדאי לעשות שימוש במוטות ברזל או עץ ייעודיים שגם הם יקובעו באמצעות קידוח והברגה. גם במקרה הזה, את הצנרת מחברים באמצעות מפתח שוודי. 

כלי עבודה קונים רק בגרין וורקס!

אם אתם מחפשים את כלי העבודה הטובים והאיכותיים ביותר, אם אתם רוצים להיות עם שקט נפשי ולעבוד בנוחות ובבטחה, אתם חייבים לקנות את כלי העבודה שלכם רק ב”גרין וורקס”. ב”גרין וורקס” תקבלו אחריות מלאה ושירות מצוין, יחס אישי ובעיקר כלי עבודה באיכות הגבוהה ביותר.

רוצים לדעת יותר? צרו קשר עוד היום וקבלו מידע נוסף!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות