גוזם ענפים גבוהים

מהו גוזם ענפים גבוהים?

גוזם ענפים גבוהים, המכונה גם מסור גבהים או גוזם גדר חיה, הוא אחד מכלי הגינון השימושיים ביותר לגנן החובב ולאנשי המקצוע בתחום הגינון. באמצעות המכשיר אפשר לגזום בקלות וללא מאמץ ענפים בגובה רב לצורך טיפוח הגינה ועיצובה, שמירה על בריאות השיחים והעצים וכדי לאפשר לקרני השמש לחדור מבעד לסבך במטרה לעודד את צמיחת הענפים והעלים.

חברת greenworks tools מתמחה בתכנון, ייצור ושיווק כלי עבודה וכלי גינון נטענים באיכות גבוהה, בין מוצריה ניתן למצוא גם דגמים מתקדמים של גוזם ענפים גבוהים באורך מקסימלי של עד 240 ס”מ.

גוזם ענפים

גוזם הענפים מבית greenworks tools מורכב משלושה חלקים ובעל טווח עבודה עם סוללה Ah 2.0 של 30 דקות, ניתן לרכוש את המוצר עם סוללה Ah 4.0 המתאימה לעבודה ממושכת עד כ-60 דקות.

כדאי לדעת כי אם רכשתם כלי גינון או כלי עבודה נטענים אחרים מתוצרת המותג הגרמני, תוכלו להזמין רק את גוף הגוזם על מנת לחסוך עלויות, כיוון שהסוללה שרכשתם עם מוצר אחר של החברה מתאימה גם לגוזם הענפים.

גוזם ענפים גבוהים V24 עם שנתיים אחריות

גוזם ענפים גבוהים נטען V24 הוא כלי גינון מקצועי ואיכותי מתוצרת המותג המוביל greenworks tools, זהו מכשיר עוצמתי ונוח לשימוש המתאים לגננים מקצועיים וחובבים, לאנשי תחזוקה העוסקים בעבודות גינון ולבעלי מקצוע הזקוקים לגוזם לצורך עבודתם.

באמצעות הגוזם אפשר לשמור על בריאות הצמחייה בגינה, להגיע בקלות וללא מאמץ לענפים הגבוהים, לגזום ענפים יבשים ושבורים ולגזום שיחים לצורך טיפוח הגינה ועיצוב העצים והשיחים הגבוהים.

ניתן להזמין את הגוזם באתר, עם או ללא מטען וסוללה, ותוך 3 ימי עסקים מקבלים את המכשיר על ידי שליח עד הבית. המוצר מגיע עם שנתיים אחריות וניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, עד 12 תשלומים (10 תשלומים ללא ריבית והצמדה).

אם טרם רכשתם כלי גינון ועבודה נטענים מתוצרת GREENWORKS TOOLS, עליכם להזמין את המכשיר עם מטען מהיר ולפחות סוללה אחת. אם אתם מתכננים להשתמש בגוזם בתדירות גבוהה ובאופן ממושך בכל פעם, מומלץ להזמין את המכשיר עם שתי סוללות, או לבחור בסוללה החזקה יותר.

מאפיינים נוספים של גוזם ענפים

greenworks tools מייצרת מספר דגמים של מסור גבהים, ביניהם גוזם ענפים נטען V24 המצויד בסוללת ליתיום איון Ah 2.0 איכותית המתאימה למגוון מכשירים וכלי גינון נטענים נוספים של המותג.

הגוזם מגיע עם מטען מהיר (בהתאם לצורך), תוך כ-30 דקות בלבד הסוללה טעונה 100%, ולאחר כ-20 דקות הטענה הסוללה תגיע ל-80% טעינה.

בראש המכשיר מותקן להב אורגון עם שרשרת עמידה ונוחה להחלפה. משקל הגוזם ללא סוללה הוא 3.2 ק”ג, הידיות נוחה לאחיזה והמשקל הקל מאפשר לגזום ענפים ועלים גבוהים ללא מאמץ מיותר.

6 היתרונות של גוזם הענפים הגבוהים מבית greenworks tools

  • אחריות ארוכה (24 חודשים)
  • מנוע שקט
  • המכשיר אינו פולט גזים רעילים ונחשב כידידותי לסביבה
  • המכשיר נייד וקל להגיע אתו לכל מקום בגינה
  • תחזוקה פשוטה
  • אחיזה ארגונומית לעבודה בטוחה, נוחה ויעילה

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות