בעל מקצוע יקר שים לב! עבודה בטיחותית קודמת לכל

רבים נהנים מפרוייקטים ושיפוצים קטנים בבית של “עשה זאת בעצמך” וגינון הוא דבר שהם אוהבים לעשות. אבל כאשר משתמשים בכלי עבודה וכלי עבודה לגינון בכללי ובמיוחד בכלי עבודה חשמליים , צריך להיות ערניים ומצוידים בידע ומיומנות כדי לבצע את העבודה בצורה בטוחה וחכמה.

בין אם אתם עובדים עם מסור חשמלי, חרמש, מברגה או כל כלי עבודה אחר חשוב לדעת שהכלים החשמליים פועלים במהירות גבוהה, ולכן אם אם קורה משהו זה בדרך כלל קורה מהר מאוד. תאונות כאלה עלולות לקרות אם המפעיל של הכלים החשמליים אינו מנוסה או לא משתמש בכלים עבור המטרה שהם מיועדים עבורה. 

ציוד ולבוש בטיחותי

כאשר מבצעים עבודות שונות עם כלי גינון חשמליים חשוב להיות מצוידים בהתאם עם הלבוש והציוד הנכון. עבודות גינון קורות לרוב בחוץ ומומלץ ללבוש מכנס ארוך ואף חולצה ארוכה ונעליים סגורות כדי למנוע עקיצות נשיכות ופציעות שונות. בימים חמים שבהם אתם נאלצים לעבוד בגינה אל תשכחו לחבוש כובע ולהשתמש בקרם הגנה (תזכרו גם לשתות הרבה מים).

חוץ מהלבוש הרגיל יש צורך בציוד מקצועי נוסף במקרים מסוימים:

קסדה 

הדרך הטובה ביותר לשמור על הראש היא עם קסדה. צריך להשתמש בקסדה כאשר אתם כורתים עצים או ענפים גבוהים עם מסור חשמלי לעץ. 

כפפות

מומלץ להשתמש בכפפות ולהגן על הידיים שלכם בזמן שאתם עובדים בגינה עם הכלים השונים. הכפפות יגנו על כפות הידיים שלכם מפציעות וזיהומים. 

אוזניות 

כאשר אתם עובדים עם כלי גינון מרעישים במיוחד מומלץ להשתמש באוזניות או אטמי אוזניים כדי להגן על האוזניים והשמיעה. אך אם תשתמשו בכלי גינון חשמליים נטענים של גרינוורקס, זו לא תהיה בעיה כי הכלים הרבה יותר שקטים.

כללי בטיחות כללים

בזמן עבודה עם כלי גינון חשמליים חשוב לשמור על עירנות ולהיות מודעים לסביבה שלכם, כדי שלא תהיה סכנה לכם ולסובבים אותכם. את תשימו אם האצבע על כפתור ההפעלה בזמן שאתם לא עובדים עם הכלים והשתמשו בהם עבור התפקיד שהם נוצרו עבורם:

מסור חשמלי 

מסור שרשרת חשמלי הוא כלי חינו ביותר לגינון. מדובר במסור חשמלי עם שורת שיניים המחוברות עם שרשרת. השרשרת מסתובבת במהירות גבוהה ובצורה זו ניתן לנסר ולחתוך חומרים שונים. מסור חשמלי לגינה יעזור לכם בכריתת וניסור עצים וענפים וגיזום.

מסור חשמלי קטן 

יש מספר סוגים של מסור חשמלי קטן כמו מסור אנכי, מסור עגול, מסור פנדל ועוד. בעזרת מסור חשמלי קטן אתם יכולים לייצר בעצמכם פריטי עץ שימושיים ודקורטיביים לגינה ולבית.

חרמש חשמלי

בעזרת החרמש אתם תוכלו לשמור על גינה נקייה ואסתטית. באמצעות כלי זה אפשר לקצור עשבים שוטים ולכסח דשא במקומות קטנים שאליהם מכסחת הדשא לא מגיעה. בנוסף ניתן לעצב שיחים ולגזום אותם.

מכסחת דשא

מכסחת דשא היא אחד הכלים החשובים עבור גננים. מכסחת הדשא תכסח אזורים נרחבים ותתמודד עם המצבים הבעיתיים ביותר עם כמעט ובלי מאמץ.

כלי הגינון של גרינוורקס

חברת גרינוורקס מתמחה בכלי עבודה וגינון חשמליים נטענים. כלי העבודה שתמצאו אצלנו הם באיכות הגבוהה ביותר ומתאימים לעבודה מקצועית. בעזרת כלי הגינון שלנו תקבלו את הגינה המושלמת בצורה האפקטיבית והבטוחה ביותר. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות