איך לעצב גינה לבד

עיצוב גינה קטנה לבד – באיזה כלי גינון כדאי להשתמש? 

לאחר שסיימתם את בניית הבית והשקעתם לא מעט זמן וכסף בתכנון ובעיצוב הנכס הפרטי, תוכלו להתפנות לעיצוב הגינה.

אמנם, הדרך הפשוטה והמהירה לעיצוב גינת נוי מרשימה ויפה היא באמצעות חברות המתמחות בעיצוב גינות, אך כיום המגמה היא לעצב את הגינה לבד, במיוחד עם מדובר בעיצוב גינה קטנה, כדי לחסוך עלויות, וליהנות מתחביב חדש ומהנה ומפעילות גופנית החשובה לשמירה על בריאותנו. שואלים את עצמכם איך לעצב גינה לבד? על כך נדבר בשורות הבאות.

אם אתם רוצים לדעת איך לעצב גינה לבד כדאי לקרוא מדריכים שונים, להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים, לצפות בסרטוני הדרכה באינטרנט ואפשר גם לקבל עזרה מגננים חובבים בעלי ידע וניסיון עשיר. את עיצוב הגינה מתחילים בתכנון מפורט הכולל שרטוט של החצר, בחירת מיקום לפינת ישיבה, פתרונות קירוי והצללה, גודל הדשא הרגיל או הסינטטי, תאורה, פריטי נוי מיוחדים כמו כדים, מסלעה, בריכת מים וכדומה.

מגוון ענק של כלי גינון וכלי עבודה חשמליים נטענים באתר גרינוורקס>>>

להתחיל לדמיין את הגינה שלנו

גננים מקצועיים ואדריכלי נוף ממליצים ללקוחות שלהם לעצום את העיניים ולדמיין כיצד נראית גינת החלומות שלהם. לאחר קבלת החלטה על סגנון מועדף לעיצוב הגינה, אפשר להתחיל להגשים את החלום ולממש את הדמיון שלנו לגבי מראה הגינה לכלל מעשה.

כאשר שואלים את אנשי המקצוע איך לעצב גינה לבד, לרוב הם ימליצו להמשיך עם סגנון המשקף את קונספט העיצוב של הבית, כיוון שהגינה מהווה חלק בלתי נפרד מהנכס ועליה להתאים גם למאפייני הדיירים ולאורח החיים של המשפחה.

יש מגוון סגנונות אפשריים לעיצוב גינות נוי פרטיות, העיצובים הפופולריים ביותר בישראל הם גינה ים תיכונית הנחשבת לחסכונית במים ומתאימה במיוחד לאקלים בארץ, גינה יפנית המציעה עיצוב מרהיב ואלגנטי ומראה ייחודי ומתוחכם, גינה טרופית הנחשבת לאהובה במיוחד בגלל האווירה הקסומה והתחושה של שהייה בגן עדן פרטי, ויש גם סגנון אורבני המתאים לאורח החיים המודרני, זהו עיצוב יחסית חדש המתחשב בעיקר באורח החיים לכן ניתן דגש למטבח חוץ מעוצב ויוקרתי, לפינת ישיבה מרווחת במראה אלגנטי ועוד.

חלוקת הגינה למתחמים

לאחר שבחרתם סגנון מועדף עליכם לחלק את הגינה לחלקים שונים ולהחליט מהי המטרה של כל חלק, למשל חלק לטובת פינת ישיבה עם ריהוט גן יוקרתי, חלק אחר יכלול מתקני שעשועים לילדים, חלק שישמש לגינה אורגנית בה תוכלו לשתול צמחי תבלין, ירקות, עצי פרי וכדומה.

כעת, חשוב לרכוש כלי גינון איכותיים ועמידים, עדיף מתוצרת מותג מוכר ואמין כמו GREENWORKS TOOLS. המותג הגרמני מציע מגוון כלי גינון נטענים וחזקים במיוחד לעבודה ממושכת, במחירים נוחים ומשתלמים. ניתן לבחור באתר כלים בהתאם לגודל הגינה- 

כלים עם כח מספיק לעיצוב גינה קטנה, וכלים חזקים במיוחד לעיצוב גינה גדולה. כמו כן, כדאי לרכוש כלי גינון ידניים הכרחיים כמו מגרפה, את חפירה, מעדר, מזמרה ומריצה.


מומלץ להזמין כלי גינון נטענים מתוצרת GREENWORKS TOOLS כיוון שכל הכלים, כולל כלי עבודה נטענים מתצורת המותג, משתמשים בסוללה זהה, לכן אפשר לרכוש מוצר אחד עם מטען מהיר וסוללה אחת עמידה, ואת הגוף בלבד של שאר כלי הגינון שאתם צריכים.

כלי הגינון שחובה עליכם להחזיק כדי לעצב לבד את הגינה ועל מנת לדאוג לתחזוקה שוטפת ולטיפוח הצמחייה הם:

  • מכסחת דשא נטענת V80
  • גוזם גדר חיה נטען לעבודות גיזום ולטיפוח הגינה
  • מסור גבהים נטען לצורך גיזום וניסור ענפים בגובה
  • קוצץ קנטים (חרמש) נטען לטיפוח הגינה ולקיצוץ יעיל של קצוות הדשא ועשבים שוטים
  • מפוח עלים נטען

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות