מסורים

סנן:
ברירת מחדל מיין לפי:
  • מחיר
נמצאו 0 תוצאות

מסור חרב

מסור חרב

מסור הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של אנשי מקצוע כמו נגרים, וכן גם של חובבנים שאוהבים לבצע עבודות DIY. באמצעות מסורים ניתן לבצע חיתוכים במגוון רחב של חומרים, וכן לבנות ריהוט ולנסר לוחות עץ. הבחירה בין המסורים תלויה בסוג העבודה – כאשר כל מסור מיועד לחיתוך ייעודי ספציפי. 

סוגי מסורים חשמליים נטענים

בגרין וורקס תמצאו סוגים שונים של מסורים חשמליים נטענים ועוצמתיים, המאפשרים עבודת ניסור וחיתוך של חומרים שונים בקלות ובמהירות. מסורים נטענים יאפשרו לכם לבצע עבודה קלילה ושקטה, שאינה מזהמת את הסביבה, בטיחותית ולא תלויה בכבל חשמלי. מסור חרב של גרין וורקס לצד מסורים נוספים פועלים באמצעות מנוע Brushless ללא פחמים.

הבחירה בסוג המסור תלויה בכם ובסוג השימוש הדרוש לכם. כל מסור פועל בצורה שונה, ויש לו פיצ’רים משלו. בגרין וורקס תוכלו למצוא כמה סוגי מסורים: 

  • מסור חרב – מסור חרב של גרין וורקס הוא מסור בעל עוצמה של 24V, מהירות של 0-2,700 סל”ד, ומגיע עם אורך מהלך של 28 מ”מ. מדובר על מסור חרב מתקדם ועוצמתי, שיאפשר לכם לנסר חומרים רכים ודקים כמו עץ, גבס ואלומיניום. 
  • מסור אנכי נטען – מסור אנכי שמגיע עם מנוע 24V. המסור מגיע עם 3 מצבי פנדל, ויסות מהירות אלקטרוני, תאורת LED, תפס מהיר לשינוי זווית הבסיס, 0-3000 פל”ד, וכושר חיתוך של עד 100 מ”מ בעץ ו8 מ”מ במתכת. מסור אנכי נטען מיועד לחיתוך לוחות לאורך קווים מפותלים, ובאמצעותו ניתן לחתוך חומרים רבים כמו מתכת, פלסטיק וMDF.
  • מסור עגול – מסור עגול עם מנוע 24V, להב בקוטר 185 מ”מ ומהירות של 4,500 סל”ד. המסור בעל בסיס הניתן להטייה בשחרור מהיר. מסור עגול הוא מסור נוח לפעולה, הפועל באמצעות להב עגול, ומאפשר חיתוכים מדויקים של מגוון גדול של חומרים בקווים ישרים.

אחריות לרכישת מסורים

כלי העבודה של גרין וורקס – ובתוכם גם מסור חרב ומסורים אחרים – מגיעים כולם עם אחריות של שנתיים על ידי היבואן הרשמי, אחריות שחלה גם על הסוללות. מי שמספקת את האחריות היא מעבדה מוסמכת בעלת ידע מקיף ומקצועי בכלי העבודה והגינון של גרין וורקס, והיא מציעה טיפול מהיר של עד 14 ימי עבודה. בנוסף, אם בזמן השימוש במסור חרב אתם זקוקים להתייעצות, שירות הלקוחות המקצועי של גרין וורקס מעניק ייעוץ טלפוני מקיף בכל הנוגע לתפעול הכלים השונים. 

היתרון בשימוש במסורים נטענים

למסורים נטענים יש יתרונות מהותיים שהופכים אותם לבחירה הראשית הן של אנשי מקצוע והן של חובבנים. מסורים נטענים, בניגוד למסורים הפועלים עם כבל חשמלי, אינם תלויים במקור חשמל ולכן ניידים ומאפשרים עבודה נוחה, קלה ופשוטה יותר. כמו כן, כיוון ואינם מחוברים לכבל ארוך שיכול להסתרבל בחלל העבודה, הם נחשבים בטיחותיים יותר. 

חשוב להדגיש כי הסוללות של גרין וורקס הן סוללות עוצמתיות שנוצרו בטכנולוגיה מתקדמת, ומאפשרות עבודה רציפה ועוצמתית. הן נטענות במהירות מסחררת, וכן תמיד ניתן לבצע החלפה בין כמה סוללות, כך שתוכלו לשמור על עבודה רציפה לאורך כל הזמן. 

מסור חרב ומסורים נטענים נוספים מחכים לכם עכשיו בגרין וורקס

חברת גרין וורקס טולס היא חברה גרמנית שהוקמה בשנת 2007, ומתמחה בפיתוח וייצור של כלי עבודה וכלי גינון נטענים, ירוקים וידידותיים לסביבה. כל הכלי שקטים, עוצמתיים וקלים לשימוש, מיוצרים לפי הטכנולוגיות החדשות ביותר בשוק, ונחשבים לשם דבר בעולם.

מחפשים מסור חרב, מסור אנכי או עגול או מסור דיסק? צפו והתרשמו ממגוון הכלים בעמוד!