פטישונים מקדחות

סנן:
ברירת מחדל מיין לפי:
  • מחיר
נמצאו 0 תוצאות

מקדחות נטענות

פטישון

פטישון הוא כלי עבודה דמוי מקדחה, המאפשר עבודת קידוח למגוון רחב של חומרים. בניגוד למקדחה “רגילה”, הפטישון מגיע עם אפשרות של רטט, ולכן נחשב לכלי עבודה עוצמתי יותר. כמו כן, פטישונים מגיעים עם קוטר קידוח גדול וקצב קידוח גבוה. באמצעות פטישון ניתן לקדוח בחומרים קשיחים במיוחד – כמו בטון ופלדה –  ולכן הוא נחשב כלי עבודה מהותי לאנשי מקצוע, אבל גם לחובבים שאוהבים עבודות DIY.

סוגי פטישונים

בגרין וורקס, יצרנית של כלי עבודה נטענים מתקדמים, תוכלו למצוא כמה סוגים של פטישונים עוצמתיים לעבודות שונות. הפיטשונים של גרין וורקס יאפשרו לכם לבצע עבודות מדויקות ושקטות, וכן לעבוד בצורה נוחה ובטיחותית, ללא צורך בחיבור כבל חשמלי מסרבל. כמו כן, כל הפטישונים והמקדחות נטענות של גרין וורקס פועלים עם מנוע Brushless ללא פחמים.

כשאתם בוחרים בפטישון חדש, מומלץ להתאים אותו לאופי העבודה שלכם. בגרין וורקס תוכלו למצוא פטישון נטען משני סוגים עיקריים:

  • פטישון נטען 24 מ”מ – פטישון עם כושר קידוח של 24 מ”מ בבטון, 13 מ”מ בפלדה ו-38 מ”מ בעץ. הוא פועל בעוצמה של 24V, במהירות של 1000 סל”ד ועד 4,500 רטטים בדקה. הפטישון הזה מגיע עם ארבעה מצבי עבודה: קידוח, קידוח עם דפיקה, כיוון זווית וביטול סיבוב. כמו כן, הוא מגיע עם תאורת LED מובנית, לעבודה מדויקת במיוחד.
  • פטישון נטען 18 מ”מ – מקדחה/פטישון עם כושר קידוח של 18 מ”מ בבטון, 13 מ”מ בפלדה ו-30 מ”מ בעץ. הפטישון הזה מגיע עם שני מצבי עבודה – קידוח עם דפיקה או קידוח בלבד. הוא מספק עד 5,600 רטיטות בדקה במהירות של 1,200 סל”ד. המנוע בעוצמה של 24V.

אחריות לרכישת פטישון

הפטישונים של גרין וורקס – כמו כל כלי העבודה של גרין וורקס – מגיעים עם אחריות של שנתיים על ידי היבואן הרשמי, אחריות שחלה גם על סוללות הליתיום המתקדמות. האחריות ניתנת על ידי מעבדה מוסמכת, שמכירה היטב את כלי העבודה והגינון של גרין וורקס ומבטיחה עבודה יעילה ומדויקת, וטיפול מהיר של עד 14 ימי עבודה. לצד האחריות הארוכה, החברה מעניקה ייעוץ טלפוני מקצועי ומקיף שזמין לכל שאלה שיש לכם הנוגעת לתפעול הפטישון או לכל כלי עבודה אחר.

היתרונות של פטישון נטען

הרבה אנשים שמחפשים לרכוש פטישון מתלבטים בין פטישון חשמלי עם כבל לבין פטישון נטען. לפטישון מהסוג הנטען יש הרבה יתרונות מהותיים שחשוב להכיר, שהופכים אותו לבחירה הראשונה של אנשי מקצוע וחובבנים. היתרון המרכזי נטוע בעובדה שבניגוד לכלי המחובר לחשמל באמצעות כבל, אתם לא צריכים להיות לצד מקור חשמל כדי לעבוד עם פטישון נטען. הוא נייד לחלוטין, והוא מאפשר עבודה חופשית ולא ומוגבלת, ולכן גם נוחה וקלה יותר. בנוסף, כיוון והוא אינו מחובר לחשמל, הוא בטיחותי יותר – שכן הכבל לא יסרבל את חלל העבודה.

כמו כן, חשוב לדעת שהסוללות של גרין וורקס הן סוללות ליתיום מתקדמות וחדשניות, שמאפשרות פעולה רציפה, עוצמתית וארוכה, טעינה מהירה במיוחד וכן אפשרות להחלפה בין כמה סוללות, כך שתוכלו לעבוד עם הפטישון במשך זמן ממושך ועד שתסיימו את העבודה.

מה ההבדל בין פטישון למקדחה?

הרבה פעמים אנשים מגיעים לחנות או מסתכלים באינטרנט בחיפוש אחר מקדחה נטענת חדשה, ומגלים שתי אופציות – פטישונים נטענים ושל מקדחות נטענות. אחת השאלות שנשאלות לא פעם היא מה ההבדל בין מקדחות נטענות לפטישונים, שכן הם נראים כמעט אותו הדבר; ואכן, מדובר על כלים דומים גם באופן הפעולה שלהם – ובכל זאת, יש הבדלים, הקשורים למכניזם הפנימי של הכלים.

ההבדל המרכזי הוא שבפטישון תמצאו גם מצב פטיש, שניתן להחליף אליו במהלך עבודת הקדיחה. למעשה, כדי לייצר פטישון נטען, מוסיפים למקדחה מנגנון של פטיש שהופכת אותו ל”פטישון”. ברוב המקרים, הוספת המנגנון הופכת את הכלי לקצת יותר ארוך וכן קצת יותר כבד, אבל לא בהכרח תרגישו בהבדל הזה. מנגנון פטיש מאפשר מצב של תנועה קדימה ואחורה, בדומה לפעולה של פטיש רגיל. בפטישונים הטובים ביותר הפעולה הזו יכולה להתרחש כמה עשרות אלפי פעמים בדקה!

אז למה בכלל צריך להשתמש בפונקציית הפטיש של הפטישון? הצורך הזה עלול להתעורר כשאתם קודחים חור בחומרים קשים מאוד, כמו בטון. זה אמנם אפשרי לקדוח גם בלי פונקציית הפטיש, אך המנגנון הזה יכול להפוך את העבודה למהירה בכ-25%. לכן, אם אתם עובדים הרבה עם חומרים קשים ובעייתיים, פטישון יכול להיות כלי הרבה יותר יעיל עבורכם.

לעומת זאת, אם אתם לא מתכוונים לעבוד הרבה עם חומרים קשים (או בכלל לא), אתם יכולים להסתפק גם במקדחה נטענת. למעשה, לא מומלץ להשתמש בפונקציית הפטיש של הפטישון אם אתם קודחים בעץ, מתכת, פלסטיק או חומרים רכים אחרים. בחומרים כאלו, תנועת הפטיש לא תעזור לכם להפוך את העבודה למהירה יותר ואף יכולה להאט את העבודה ולהוסיף הרבה רטט מיותר לפעולה!

מבחינת מחירים, רוב הפטישונים עולים מעט יותר מאשר מקדחה. לכן, חשבו מה הצרכים העיקריים שלכם – אם אתם חושבים שאתם עשויים לקדוח לא מעט בבטון ובחומרים קשים אחרים, פטישונים יהיו הבחירה הנכונה עבורכם.

טיפים לעבודה נכונה עם פטישון

אם אתם לא בטוחים איך לעבוד נכון עם פטישון, הטיפים הבאים יכולים לסייע לכם לעבודה נכונה, חלקה ובטוחה יותר:

  • לחץ – חשוב להפעיל את כמות הלחץ הנכונה כאשר משתמשים בפונקציית הפטיש של פטישון נטען. אם תשתמשו ביותר מדי לחץ, אתם עלולים לגרום נזק למנוע של הפטישון או למקדח עצמו; לעומת זאת, אם לא תשתמשו במספיק לחץ, לא תקבלו את התוצאה הרצויה לכם. אתם צריכים להרגיש מהי כמות הלחץ הנכונה – עם הזמן תלמדו לזהות כמה לחץ עליכם להפעיל על הפטישון!
  • מניעת אבק  – כשאתם משתמשים בפטישונים כדי לקדוח בבטון או באריחים, אתם תראו שיש כמות גדולה של פסולת ואבק שתמלא את כל האזור כמו ענן. כדי למנוע את היווצרות ענן האבק הזה, שהוא לא בריא לנשימה, תוכלו להוסיף מעט מים בזמן הקדיחה. המים יקררו מעט את המקדח וכן לא ייצרו את הענן.
  • נקו את החור מדי פעם – אם אתם קודחים דרך חומר עבה ועמוק, חשוב מאוד לעצור לנקות את החור מדי כמה רגעים וכן גם את המקדח של הפטישון שלכם. אפשר לעשות זאת על ידי הנעה עדינה של הפטישון למעלה ולמטה אחרי כל 30-40 שניות של קדיחה.
  • השתמשו במקדחים הנכונים – ישנם ביטים שונים לכל סוג של עבודה וחומר. חשוב לבחור את המקדח הנכון לפטישון שלכם. אם אתם קודחים בחומר שביר או בחומר קשיח, יש צורך במקדח ייחודי שלא פוגע בחומר ויבצע את העבודה כמו שצריך.

טיפים לעבודה נכונה עם מקדחה

כדי לעבוד נכון עם מקדחה, יש כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון. שימו לב כי את הטיפים האלו ניתן ליישם גם עם הפטישון.

  • מקדחים – בדיוק כמו בפטישון, תמיד בחרו את המקדח המתאים ביותר לסוג החומר בו אתם רוצים לקדוח. יש כמה מקדחים (או “ביטים”) כדי לקדוח בעץ, במתכת, בבטון וכדומה. אם אתם לא בטוחים באיזה מקדח להשתמש, קראו בהוראות היצרנית של המקדחה כדי להבין מה מומלץ.
  • צרו חור פיילוט – אל תתחילו ישר לקדוח בחומר; אם אתם רוצים לקדוח חור, בתור התחלה מצאו את מרכז החור הרצוי לכם ולאחר מכן השתמשו במחט כדי ליצור חור קטנטן במרכז. החור הזה ידריך אתכם בקדיחה ה”אמיתית”.
  • התחילו לאט – אם תהיו אגרסיבים מדי בתחילת הקדיחה, אתם עלולים לפספס את הנקודה הנכונה שכן המקדח עשוי “לשוטט” מהנקודה שבה אתם רוצים לקדוח וכך לפגוע בעבודה כולה. לכן, התחילו לאט, וודאו שאתם בנקודה הנכונה ואז הגבירו את הקדיחה.
  • שנו את המהירות בהתאם – יש להתאים את המהירות לסוג החומר בו אתם קודחים. למשל, אם אתם קודחים בעץ תוכלו להשתמש במהירויות גבוהות, אבל אם אתם קודחים במתכת, מהירות נמוכה-בינונית תהיה טובה יותר כדי למנוע שבירה של המקדח.
  • לעולם אל תקדחו חזק מדי – אם אתם מרגישים שאתם ממש צריכים להתאמץ כדי שהמקדח יכנס לתוך החומר, זה אומר שאתם עושים משהו לא נכון. אילוץ המקדח לא יגרום לו לעשות את העבודה יותר מהר, אלא רק יגרום לשחיקה של הביט ויגרום לכם להפעיל יותר לחץ עד שבסוף הביט עלול להישבר.

פטישונים ומקדחות נטענות מחכות לכם עכשיו בגרין וורקס

חברת GreenWorks Tools היא יצרנית גרמנית שהוקמה בשנת 2007, ומפתחת כלי עבודה נטענים, ידידותיים לסביבה, קלים לשימוש ושקטים במיוחד. כלי העבודה והגינון של גרין וורקס מיוצרים לפי הטכנולוגיות החדשניות ביותר בשוק, ונחשבים לדבר הבא  בקטגוריית כלי העבודה והגינון.

גרין וורקס מציעה מגוון של פטישונים נטענים ומקדחות נטענות לבחירתכם. כל הכלים מגיעים עם עוצמת מנוע גבוהה, מצבי עבודה משתנים, סוללות חזקות וכן סט של ביטים במתנה המתאימים לכל סוגי החומרים הנפוצים. כמו כן, כל הכלים של גריס וורקס מגיעים עם 24 חודשי אחריות.

אם אתם מחפשים מקדחה חדשה או פטישון חדש, הכלים המתקדמים של גרין וורקס זמינים לשירותכם ומבטיחים עבודה עוצמתית, חזקה ומהירה, שמתאימה הן לאנשי מקצוע והן לחובבנים. לא בטוחים איזה כלי מתאים לכם? שירות הלקוחות של גרין וורקס ישמח לעמוד לשרותכם בכל בעיה או שאלה!

מחפשים מקדחות ופטישונים נטענים? צפו והתרשמו ממגוון הכלים בעמוד!