מסורי שרשרת

סנן:
ברירת מחדל מיין לפי:
  • מחיר
נמצאו 0 תוצאות

מסור שרשרת greenworks

שאלות ותשובות – מסור שרשרת נטען

למסורי שרשרת תפקידים רבים. הם מסייעים לנו לנסר בטון, עצים ואף קרח, וכן מסייעים לעבודות אחזקה בגינה, לבנאים וגננים וכן לצורך טיפול במטעים.

הם עושים זאת באמצעות שורת שיניים שמחוברת לשרשרת המסתובבת במהירות. השרשרת הזו יכולה להסתובב באמצעות מנוע בנזין או באמצעות מנוע חשמלי, שהוא הבחירה הפופולרית ביותר על ידי אנשי מקצוע וחובבנים שמחפשים פתרון מתקדם, עוצמתי וידידותי לסביבה. 

מסורי שרשרת נטענים וידידותיים לסביבה של גרין וורקס הם מסורים אמינים הפועלים על סוללות איכותיות ועוצמתיות, ומאפשרים עבודה חלקה, קלילה, שקטה, ידידותית לסביבה ובטיחותית!

מסור שמגיע בעוצמות משתנות

מסור שרשרת נטען של גרין וורקס מגיע בכמה עוצמות מנוע לבחירה, וכל אחד יכול למצוא את המסור המתאים ביותר לשימושים שלו – בין אם מנוע 24V, מנוע 48V או מנוע 80V עוצמתי במיוחד, עם יכולות חיתוך אדירות ומתקדמות.

כל המנועים הם מנועי Brushless ללא פחמים. כמו כן, המסורים משתנים זה מזה גם באורך הלהב (18 אינץ’, 14 אינץ’), במשקל הכלי ובמהירות הסיבוב.

לצד מסור שרשרת קלאסי, ניתן למצוא גם מסור שרשרת גבהים, שמאפשר לכוונן את אורך המסור וכך לקבל טווח עבודה רחב יותר, במידה ומעוניינים לנסר ענפים גבוהים. 

מסור נטען – כל האופציות שלכם לרכישה

מסור נטען מגיע בכמה חבילות ואפשרויות רכישה בגרין וורקס. כך, למשל, תוכלו לבחור בחבילה מלאה של מסור שרשרת בתוספת שתי סוללות ומטען מהיר, או לבחור בגוף בלבד, במידה ויש לכם כבר מוצרים אחרים של גרין וורקס ואתם מחזיקים בסוללות.

כמו כן, ניתן לבחור במסור עם סוללות 2.0Ah או לחילופין סוללות 4.0Ah עוצמתיות, עם או בלי מטען, וכן לבחור בסוללה אחת או שתיים. האופציות המרובות האלו יאפשרו לכם למצוא את החבילה המושלמת לצרכים שלכם.

אחריות לרכישת מסור נטען

כמו כל כלי העבודה של גרין וורקס, גם מסור שרשרת נטען מגיע עם אחריות של 24 חודשים של היבואן הרשמי, אחריות שניתנת גם לסוללות עצמן. מי שמספקת את האחריות היא מעבדה מוסמכת שמתמחה בעבודה עם כלי הגינון והעבודה של גרין וורקס, ומבטיחה תיקון מהיר בתוך 7 ימי עבודה.

כמו כן, במידה וישנה שאלה, תקלה או בעיה, גרין וורקס מציעה שירות לקוחות זמין ומקצועי, שמספק ייעוץ והדרכה טלפוניים מקיפים.

היתרונות של מסור שרשרת נטען ועוצמתי

כשקונים מסור – או כל כלי נטען, כדאי להכיר את היתרונות הרבים הנלווים לרכישה כזו. בין היתר, ניתן למנות את היתרונות הבאים:

  • הבחירה הירוקה – הבחירה במסור חשמלי היא עוד צעד לכיוון עולם ידידותי וירוק יותר. מסור חשמלי אינו פולט לאוויר חלקיקים המזהמים את הסביבה וכן שומר על בריאות האוויר שאתם נושמים. כמו כן, מדובר על כלי שקט יותר.
  • ביצוע מקצועי – מסור חשמלי של גרין וורקס פועל בטכנולוגיה חדשנית וייחודית, ומבטיח ביצועים מצוינים ועוצמתיים שמקבילים לכלים בעלי מנוע בנזין מזהם.
  • סוללות חזקות ומטען מהיר – הסוללות של גרין וורקס הן סוללות ליתיום ייחודיות וחזקות, שמגיעות עם מטען מהיר במיוחד – כך שהכלי תמיד מוכן לעבודה כשתצטרכו אותו! 
  • שימוש קל ופשוט – כלים חשמליים הם כלים ידידותיים למשתמש, ארגונומיים וקלים להפעלה, גם אם מדובר על אדם חובב שלא רגיל בשימוש במכשירים מעין אלו. 

מסורי שרשרת נטענים מחכים לכם עכשיו בגרין וורקס

חברת גרין וורקס היא חברה גרמנית שמתמחה בפיתוח כלי גינון וכלי עבודה נטענים, ירוקים ומתקדמים. החברה מובילה את המהפכה הירוקה בתחום הגינון והעבודה, ומשווקת מסור שרשרת חשמלי לצד כלי עבודה נטענים נוספים.

אם אתם מחפשים מסור שרשרת או מסור טלסקופי צפו, התרשמו ורכשו ממגוון הכלים שבעמוד!