מברגות

סנן:
ברירת מחדל מיין לפי:
  • מחיר
נמצאו 0 תוצאות

מברגות

מברגות נטענות

מברגות הן מכלי העבודה הכי שימושיים בארגז הכלים שלנו. מברגות מאפשרות לנו להבריג בצורה מהירה ברגים שונים, וכן גם משמשות לעבודות קידוח קלות.

באמצעות מברגות נטענות ועוצמתיות ניתן לתלות חפצים שונים על הקירות, להרכיב רהיטים ומוצרים שונים, ואף לחזק הברגות שונות של חפצים בבית.

מברגות נטענות מאפשרות לבצע את העבודה בקלות ובנוחות, בלי להיות תלויים בכבל חשמלי, ולבצע עבודות בצורה מהירה. הן מתאימות כמובן לאנשי מקצוע, אך מומלץ שיהיו בכל בית – תמיד יש שימוש למברגה חשמלית, בין אם קניתם ריהוט חדש או שאתם מעוניינים לתלות טלוויזיה או מדפים.

סוגים שונים של מברגות נטענות

בגרין וורקס ניתן למצוא מגוון גדול של מברגות עוצמתיות, נוחות וידידותיות לסביבה. מברגות כאלו יאפשרו לכם לבצע עבודה נוחה ולא מסורבלת, ולבצע כל עבודת הברגה ללא מאמץ. כל המברגות של גרין וורקס פועלות באמצעות מנוע Brushless ללא פחמים.

כשאתם בוחרים במברגות נטענות, עומדות בפניכם כמה אפשרויות. המברגות משתנות זו מזו בעוצמתן ובהתמחות שלהן, וכן הן מגיעות עם פיצ’רים שונים. לכן, חשוב להתאים את המברגה לאופי העבודה שלכם. בין המברגות שמחכות לכם בגרין וורקס:

מברגת אימפקט

מברגה בעוצמת 24V. מברגת אימפקט היא מברגה רוטטת שמספקת מומנט פיתול ומאפשרת החדרה של ברגים עבים לחומרים קשים תוך שימוש באפקט הרטט והדפיקות הרציפות.

המברגה מגיעה עם מומנט מקסימלי של 300Nm, מהירות של 2800 סל”ד ובורר מומנט לשלושה מצבים, לצד תאורת לד. 

מברגה/מקדחה

מברגת בראשלס בעוצמת 24V, בקוטר 13 מ”מ, כולל אפשרויות לקידוח. המברגה מגיעה עם 26 מצבי מצמד, 2 מהירויות סל”ד ומומנט מקסימלי של 60Nm או 35Nm.

כמו כן, היא מגיעה עם תאורת לד מובנת, לעבודה קלה ומדויקת יותר. זהו כלי עבודה שימושי מאוד הן לאנשי מקצוע והן לחובבים. 

מפתח רטיטה

מפתח רטיטה מיועד בעיקר לעבודה עם בוקסות, ושימושי במיוחד לאנשי שירות, מתקני אופנועים ואופניים ועבודות מסוג זה. הוא מגיע עם מומנט 300Nm, מהירות סיבוב של 3000 סל”ד וכן 4,000 רטיטות בדקה.

מפתח רטיטה הוא כלי עבודה עוצמתי במיוחד, המיועד לאנשי מקצוע.

אחריות לרכישת מברגות

המברגות של greenworks tools – כמו כל כלי הגינון והעבודה של גרין וורקס – מגיעות עם שנתיים אחריות, כולל אחריות על הסוללות. האחריות ניתנת על ידי מעבדה מוסמכת ומקצועית, שמבטיחה טיפול מהיר עד 14 ימים בכל בעיה.

כמו כן, במידה ויש לכם שאלות על אופן השימוש במברגה שלכם, שירות הלקוחות של גרין וורקס מעניק ייעוץ טלפוני מקיף ומקצועי, שיענה על כל שאלה שאולי עלתה בראשכם.

למה מומלץ לבחור במברגות נטענות?

לרוב, הבחירה העיקרית בנוגע למברגות היא בין מברגה נטענת למברגה חשמלית עם כבל. למברגה נטענת יש יתרון אחד מרכזי, שהופכת אותה לבחירה המובילה: היא ניידת לחלוטין, מאפשרת עבודה בכל מקום, גם אם אין מקור חשמל קרוב, וכן מונעת הסתרבלות עם כבלים חשמליים, ולכן נחשבת בטיחותית יותר. 

הסוללות של גרין וורקס הן סוללות ליתיום חדשניות ומתקדמות, שמבטיחות עבודה ארוכה ורציפה, הטענה מהירה במיוחד וכן אפשרות להחליף בין סוללות, כדי לשמור על רצף עבודה לאורך זמן. 

מברגות נטענות מחכות לכם עכשיו באתר של greenworks tools

חברת greenworks tools היא חברה גרמנית שקמה בשנת 2007 ומתמחה בייצור כלי עבודה וגינון חשמליים, שהם הדבר הבא בשוק העבודה.

החברה מייצרת כלי עבודה חדשניים בטכנולוגיה ירוקה ומתקדמת, שאינם מזהמים את האוויר, אינם מרעישים, ונחשבים עוצמתיים וקלים לשימוש.

מחפשים מברגות נטענות איכותיות? צפו והתרשמו ממגוון המוצרים לרכישה אונליין