כלי עבודה בגינה: 10 כלים מומלצים ל-2024

 

אם יש לכם גינה בבית, אתם בטח יודעים שצריך לתחזק אותה באופן קבוע כדי לשמור אותה יפה, בטיחותית ואסתטית. כדי לעשות את זה יש להשתמש בכלי גינון שעוזרים לשמור על גינה מטופחת מכל ההיבטים – דשא גזום, עצים מסודרים ושבילים נקיים.

 

בארגז הכלים של כל גנן שמכבד את עצמו יש כמה כלי עבודה לגינה שהם פשוט מאסט, ויכולים לעשות את כל ההבדל בין חצר מוזנחת וצהובה לחצר ירוקה ופורחת.

אז אילו שמות כלי גינון אתם חייבים להכיר ולהחזיק אצלכם? ארגנו לכם רשימה של 10 כלי גינון שהם פשוט חובה אם אתם מעוניינים בגינה משגשגת!

 

חרמש נטען

חרמש נטען מאפשר חיתוך וגיזום מדויק של דשא ועשבים לאורך שבילים, מסביב לשיחים וגדרות ובפינות שקשה להגיע אליהן. הוא מאפשר ניידות והוא קל לשימוש, ולכן הוא כלי גינון יעיל לתחזוקת הגינה וליצירת מראה אסתטי והרמוני בחצר.

 

מפוח עלים נטען

מפוח עלים נטען הוא כלי גינון נייד שמאפשר לנו לנקות את הגינה בקלות, במהירות, ובלי רעש מיותר! עם מפוח עלים נטען ניתן לנקות עלים, לכלוכים ואבק, להתאים את המהירות ואת רמת העוצמה, ולעשות את כל זה מבלי לזהם את הסביבה. לכן, מדובר על הבחירה המנצחת לבעלי גינות.

 

גוזם גדר חיה

גוזם גדר חיה נטען הוא כלי המאפשר שמירה על גינה מתוחזקת, יפה ובטיחותית באמצעות סידור ועיצוב של גדרות חיות, שיחים ועצים, הסרת ענפים ושמירה על מראה מתוחזק. הגוזם מאפשר לנו לעבוד בחופשיות, בלי הצורך בחיבור חשמלי. הוא מציע נוחות, גמישות ועבודה שקטה, נוחה וידידותית לסביבה. 

 

מסור אנכי

מסור אנכי הוא כלי משמעותי נוסף לגינה. אופציות החיתוך המגוונות שלו מאפשרות לנו להתמודד עם מגוון של משימות חיתוך וניסור, בין אם חיתוך של ענפים, בולי עץ ואפילו בנייה של ריהוט לגינה עבור אנשי DIY מסורים. מסור אנכי מאפשר דיוק ושליטה, נותן לנו לשלוט על עומק החיתוך וכן ליצור חיתוכים נקיים. 

 

מסור דיסק

מסור דיסק הוא מסור נייד וקל משקל שמאפשר לנו לחתוך עצים קטנים, ענפים ובולי עץ בגינה בקלות ובמהירות. הוא מספק עוצמה גבוהה ובעל יכולת תמרון הדרושה לחיתוך ענפים ולשמירה על בטיחות בגינה, והוא עושה את זה בשקט ומבלי לזהם את הסביבה.

 

מכסחת דשא

מכסחת דשא נטענת היא כלי גינון מתקדם ופופולרי, שכן היא מאפשרת לנו לכסח את הדשא בשקט, בנוחות, מבלי לזהם את הסביבה ובלי הצורך בתחזוקה המורכבת שמכסחת הפועלת על דלק דורשת מאיתנו. המכסחת הנטענת מאפשרת כיסוח יעיל ושקט, ידידותי לסביבה ופשוט לשימוש.

 

מסור שרשרת נטען

מסור שרשרת נטען מסייע במשימות שונות בגינה, כמו גיזום עצים וסידור ענפים, וכן עבור חיתוך ענפים לצורכי הסקה. מסור שרשרת נטען הוא בעל עיצוב קל משקל, וכן הוא ידידותי לסביבה, שקט ומאפשר עבודה נוחה בסביבת הגינה. הוא יכול להתאים לחובבנים ולגננים מקצועיים, ומאפשר דיוק ושליטה. 

 

את חפירה

את חפירה הוא שימושי מאוד לחפירת בורות, שתילת צמחים, פרחים ועצים. חשוב לבחור באת חפירה עם להב חד וידית נוחה וארגונומית. את חפירה הוא שימושי מאוד בעיקר אם עברתם לבית חדש ואתם מתחילים לעצב את הגינה מאפס, ולכן צריכים לשתול הרבה מאוד צמחים. 

 

מגרפה

מגרפה היא כלי גינון שימושי להפיכת האדמה ולאוורור שלה. היא מסייעת גם עבור פירוק גושים באדמה וערבוב קומפוסט או דשן. חשוב לבחור במגרפה יציבה עם שיניים חזקות, שתסייע גם בחפירה באדמה צפופה במיוחד. 

 

מזמרה

מזמרה היא כלי ידני החיוני לקיצוץ ועיצוב של צמחים ושיחים, הסרת ענפים מתים וכן גם קטיפה של פירות. המזמרה מאפשרת להתמודד עם צמחים עדינים מבלי לפגוע בהם. מומלץ לחפש אחר מזמרה עם להב חד ועמיד וידית ארגונומית לשימוש נוח. 

 

מחפשים כלי עבודה בגינה? רק בגרינוורקס!

 

טיפוח הגינה הוא עניין מתמשך שדורש השקעה רבה וקבועה. אם אתם מחפשים כלי גינון איכותיים, זה הזמן להכיר את גרינוורקס – חנות כלי גינון שמציעה כלי גינון נטענים, ידידותיים לסביבה ושקטים שיסייעו לכם לשמור על גינה יפה ופורחת לכל אורך השנה! בחרו עכשיו את כלי הגינון שלכם, שיגיעו עד אליכם במשלוח מהיר ועם אחריות ארוכה. 

 

גרין וורקס היא חברה הפועלת מזה 11 שנה, ומייצרת כלי עבודה וגינון איכותיים, עוצמתיים ובטיחותיים שיכולים לשרת אתכם עבור כל צורך. גרין וורקס היא חלוצה של המהפכה הירוקה, והיא מייצרת כלי גינון עם סוללות נטענות בהספק עוצמתי של למעלה מ-80V! 

 

אם אתם מחפשים לתחזק ולשמור על הגינה שלכם, בגרין וורקס תמצאו את כל כלי הגינון הנטענים המובילים – מכסחת דשא, חרמש, מפוח עלים, מגזמת ועוד, שמגיעים עם סוללות איכותיות ונטענות. 

היכנסו עכשיו ובחרו את כלי הגינון המנצחים שלכם!

 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות