תולים תמונה או בונים ארון? כך תבחרו את כלי העבודה הנכון לכל מטלה בבית

יש מספר עבודות בית פשוטות שכמעט כולנו נצטרך לבצע באיזשהו שלב בחיים. לא צריך לקרוא לאיש מקצוע כדי לבצע את העבודות האלו; כלי עבודה פשוטים והדרכה קלילה הם כל מה שצריך כדי לבצע את המשימות בעצמכם ולחסוך לא מעט כסף. 

איך תתאימו את כלי העבודה הנכון למשימה? המדריך הבא ינסה לסייע.

כל עבודות הבית הנפוצות – וכלי העבודה המתאימים להן

בין עבודות הבית הנפוצות ניתן למצוא את העבודות הבאות:

לתלות תמונה – תלייה של תמונה על הקיר היא פעולה שכל אחד צריך לדעת איך לבצע, שכן היא עבודת הבית הפשוטה ביותר והיא יכולה להפוך את הבית לצבעוני ושמח יותר. מה צריך בשביל לתלות תמונה? 

 

פטיש, מסמר, סרט מדידה, עיפרון ופלס קטן. עם העיפרון תוכלו לסמן את המיקום המדויק למסמר והפלס יעזור לכם לתלות את התמונה בצורה ישרה ובקו אחיד עם אלמנטים אחרים בבית.

 

להרכיב ארון – אם קניתם ארון חדש (או כל רהיט הדורש הרכבה, כמו ספה מפורקת, שידה, מדפים, כסאות וכו’), תוכלו להרכיב אותו בעצמכם עם מעקב אחר הוראות היצרנית וכמה כלים מומלצים. 

מברגות הן מכלי העבודה השימושיים ביותר בהרכבת רהיטים – עם מברגות חשמליות נטענות תוכלו להבריג במהירות את הברגים לתוך החלקים השונים של הארון, ולבצע כל הברגה בשניות בודדות שיחסכו לכם זמן יקר. לכן, מברגות הן חלק בלתי נפרד מארגז הכלים הביתי.

לתלות מדף – תליית מדפים על הקיר – וכן גם טלוויזיה, מראה, או כל חפץ כבד (לעומת תמונה פשוטה) – דורשת קדיחה בקיר. לשם כך תזדקקו למקדחה. מומלץ להשתמש גם בסרט מדידה ועיפרון כדי לסמן את המיקומים ולוודא שאתם תולים בצורה ישרה. מברגות אימפקט יסייעו לכם להרכיב את המדף עצמו.

 

לתקן נזילה – לצד עבודות שמשפרות את נראות הבית, יש גם עבודות שאנחנו נדרשים לבצע כשישנה תקלה. 

 

אחת התקלות הנפוצות בבית היא נזילה בכיור. כדי לתקן נזילה בכיור, ראשית עליכם לסגור את המים בבית. נדרש כאן מפתח שוודי, בעזרתו תוכלו לשחרר את ההברגה בין הצוואר לגוף הברז. לאחר מכן, יש צורך להחליף את גומיית האטם בצורה הרמטית כך שהדליפה תופסק. 

 

לתקן סתימה – כל אחד צריך לדעת איך לפתוח סתימה. באמצעות פומפה, פותח סתימות, כפפות גומי וקצת נחישות, תוכלו להפשיל שרוולים ולפתוח כל סתימה בקלות. במקרה והסתימה קשה משחשבתם, ניתן להשתמש גם בקפיץ לפתיחת סתימות.

מבצעים עבודות בבית? כלי עבודה לבית מחכים לכם עכשיו בגרין וורקס

לא משנה איזו מטלה אתם נדרשים לבצע, יש כמה כלים מומלצים שאתם מוכרחים להחזיק בארגז הכלים שלכם ויסייעו לכם בכל העבודות השונות, ביניהם מברגות, מקדחות, פטישים ועוד. 

בגרין וורס תמצאו מברגות נטענות ומגוון כלי עבודה נטענים ושקטים, שמבצעים מטלה עוצמתית ומקצועית בנוחות ובקלות. היכנסו עכשיו לגרין וורקס ומלאו את ארגז הכלים שלכם לכל עבודה בבית!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות