שימוש בכלי עבודה להתקנת מתקן תליה לטלוויזיה

כלי עבודה בבית והידע להשתמש בהם כהלכה עוזרים לנו לנהל חיים עצמאיים ולהפחית את התלות שלנו באנשי מקצוע. ביצוע פעולות התקנה ותחזוקה במסגרת הביתית מעניק לנו תחושה של סיפוק ומאפשר לנו לחסוך בהוצאות. במקום לחכות לאדם אחר שיעשה עבורנו את העבודה – אנחנו עושים אותה בעצמנו. אם קניתם טלוויזיה חדשה או שאתם מעוניינים להתקין טלוויזיה קיימת על מתקן תלייה, בעזרת שימוש במספר כלי עבודה בסיסיים ניתן לעשות זאת בקלות יתרה.

לבד או בעזרת איש מקצוע?

אם אינכם בטוחים ביכולות שלכם בשלב זה, תמיד אפשר לבקש את עזרתו של איש מקצוע או אדם קרוב. במידה ואתם מרגישים שביכולתכם לעשות זאת בעצמכם, המלצתנו היא להיעזר בחוברת ההדרכה שאיתה מגיע המתקן, במדריך קצר זהובכלים שברשותכם ולבצע את ההתקנה בצורה זהירה והדרגתית. התקנה של זרוע לטלוויזיה היא מלאכה פשוטה יחסית, ואתם לא צפויים לפגוש בבעיות מיוחדות כל עוד תיצמדו להוראות.

הכלים שבהם תשתמשו

ברמה הבסיסית, על מנת להתקין טלוויזיה על זרוע לטלוויזיה או מתקן תליה מסוג אחר, לא צריך יותר מאשר מברג, מברגה ומקדחה או פטישון. אלו כלים שאמורים להיות בכל בית. אם אין לכם ציוד שכזה, באתר שלנו ניתן לרכוש כלי עבודה נטעניםומקצועייםכגון מברגות ופטישונים.

התקנת מתקן התלייה

אם לטלוויזיה יש מעמד (סטנד), יש להסיר אותו. יש להניח את הטלוויזיה על פניה ולאתר את 4 החורים שמאחוריה, לשם מתחבר מתקן התלייה. אם קיימים ברגים שמחוברים באותם חורים, יש להסיר אותם על ידי מברג או מברגה. לאחר מכן יש להניח את מתקן התלייה על 4 החורים באופן המדויק ביותר ולסגור את הברגים. חשוב לשים לב שכל הברגים מחוזקים ושאין להם מרחב תמרון. בשלב הבא מסמנים בעזרת עיפרון היכן לקבע את הזרועומשתמשים בפטישון על מנת לפעור חורים בקיר. את הזרוע מחברים ומהדקים בעזרת מברגה חשמלית נטענת וכמות הברגים הדרושה. יש לוודא שהזרוע מהודקת היטב ולאחר מכן לחבר את הטלוויזיה לזרוע המהודקת לקיר.

טיפים לביצוע עבודה טובה ומקצועית

כמובן שיש לשים לב שמתקן התלייה מתאים לטלוויזיה שלכם לפני שאתם רוכשים אותו. מעבר לכך, חשוב לבצע עבודה מדויקת ואיכותית, על מנת להימנע מתקלות בלתי צפויות. הטלוויזיה היא כבדת משקל וכל טעות בהתקנה יכולה לעלות בנפילתה מהמתקן. גם המברגה וגם הפטישון צריכים להיות

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות