שימושים של מפוח אוויר חשמלי

מפוח אוויר חשמלי
מפוח אוויר חשמלי

מפוח עלים חשמלי הוא אחד מכלי הגינון המתקדמים והשימושיים ביותר. מפוח אוויר מאפשר פינוי יעיל של עלים ופסולת אחרת ממדשאות, שבילים ומדרכות, מסייע לשמור על מרחב מסודר, בין אם מדובר על מרחב ציבורי או גינה פרטית. כמו כן, מפוח אוויר יכול לסייע גם בניקוי מרזבים, ניקוי אבק ולכלוך באזורים שקשה להגיע אליהם, ייבוש משטחים לאחר הגשם ועוד. מפוח אוויר מגיע בעיצוב קליל, והיותו חשמלי מאפשר עבודה שקטה והנעה מיידית בהשוואה לחלופות המונעות בבנזין. 

עדיין לא בטוחים האם אתם צריכים מפוח אוויר חשמלי? הכירו עוד כמה יתרונות של הכלי המהפכני הזה. 

היתרונות של מפוח אוויר חשמלי

למפוח אוויר חשמלי יש כמה יתרונות מרכזיים ששווה מאוד להכיר: 

  • ידידותי לסביבה: מפוח אוויר הוא כלי ידידותי לסביבה שלא פולט רעלים לאוויר, בהשוואה למפוח “מסורתי”, שנחשב מזהם מאוד לסביבה. הוא תורם לאוויר נקי ולסביבה בריאה יותר. 
  • שקט יותר: מפוח אוויר חשמלי הוא שקט יותר ממפוח המונע בבנזין, מפחית את זיהום הרעש במרחב הציבורי ובריא יותר לאוזניים של המשתמש.
  • תחזוקה: התחזוקה של מפוח אוויר חשמלי היא קלילה מאוד – אין צורך להחליף דלקים או שמנים, וקל לנקות ולאחסן אותו וכך לשמור עליו לאורך זמן. 
  • קל משקל: מפוח אוויר חשמלי הוא קל משקל ופשוט לתמרון ולעבודה, ולכן מאפשר עבודה רציפה ובריאה יותר לגוף. 
  • חסכוני: כיוון שאין צורך בהוצאות דלק שוטפות, המפוח משתלם יותר לטווח הארוך. 

איפה אפשר למצוא מפוח אוויר חשמלי?

מפוח אוויר חשמלי אפשר למצוא במקומות שונים – למשל, חנויות לכלי בית וכלי גינון, אתרי אינטרנט המוכרים מוצרים לגינה וכמובן חנויות גינון. ההמלצה היא לקנות מחנויות המתמחות בכלי עבודה וגינון, שמציעות מבחר גדול של כלים חשמליים, יודעים לעזור ולייעץ וכן מספקים שירותים משלימים כמו תחזוקה או תיקונים. 

מה טווח המחירים של מפוח אוויר חשמלי?

טווח המחירים של מפוח אוויר חשמלי הוא רחב מאוד ויכול לנוע מ-300 ש”ח לגוף בלבד (בלי סוללות) ועד למעלה מ-2,000 שקלים למפוח מקצועי עם סוללות חזקות. המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים כמו המותג, העוצמה, האמינות, פיצ’רים והאיכות.

מחפשים מפוח אוויר חשמלי? הכירו את חברת גרין וורקס!

מזה 11 שנה שחברת גרין וורקס מייצרת כלי עבודה וגינון איכותיים, עוצמתיים, בטיחותיים וחשמליים, שיכולים לשרת אתכם עבור כל צורך. כל הכלים ידידותיים לסביבה ומגיעים עם סוללות עוצמתיות וחזקות בהספק של למעלה מ-80V. הסוללות האיכותיות והנטענות מבטלות את הצורך בדלק, כך שאתם יכולים ליהנות מכלים חסכוניים שאינם מזהמים את סביבתכם! 

גרין וורקס מציעה מגוון גדול ומובחר של מפוחי עלים לכל השימושים – ממפוחים קטנים ופשוטים לגינות קטנות, ועד מפוחים מקצועיים לשטחים ציבוריים גדולים. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס עכשיו לאתר ולבחור מפוח עלים חשמלי שיגיע עד אליכם הביתה במשלוח מהיר ואחריות!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות