שדרוג הגינה לקיץ עם הכלים של Greenworks

הקיץ כבר פה, וזה הזמן להכין את הגינה שלכם לקראת חודשי יולי-אוגוסט, כך שתוכלו להפיק ממנה את המרב ולראות אותה אסתטית, מעוצבת ומלבלבת.

כיף ונעים לשהות בגינה בתקופת הקיץ וליהנות מאחר צהריים קיצי ביחד עם האנשים הקרובים, בזמן שאתם מדברים, אוכלים ושותים. סדרת כלי גינון נטענים של חברת גרין וורקס תאפשר לכם לעשות זאת בהצלחה ולהכין את הגינה על הצד הטוב ביותר לקראת העונה החמה.

כיסוח הדשא

אין להגזים בכיסוח הדשא בעונת הקיץ.

זה נכון הן מבחינת תדירות והן מבחינת הכמות שמכסחים. אפשר להסתפק בלכסח את הדשא אחת לשבוע ולא יותר מכך, ויש לכסח רק את השליש העליון שלו. לשם כך מומלץ להשתמש בחרמש או במכסחת דשא של חברת גרין וורקס: 

ניקוי הגינה

באמצעות מפוח עלים איכותי תוכלו להרחיק עלים ולכלוך מתוך הגינה ולהותיר אותה נקייה.

מפוח עלים נטען של גרין וורקס ניחן בידידותיות רבה לסביבה, כמו כל כלי החברה, ובפרט ביחס לחלופות אחרות בשוק. בנוסף כדאי לעקור עשבים שוטים ולא לאפשר להם להתפתח, וזאת ניתן ואף מומלץ לעשות באופן ידני.

השקיית הגינה

אמנם חשוב לדאוג להשקות את הגינה, אך יש לעשות זאת בתדירות הרגילה ולא להפריז בהשקייה דווקא במהלך הקיץ.

מומלץ להשקות במהלך שעות הבוקר המוקדמות. את ההשקייה ניתן לבצע באמצעות משפך או באמצעות התקנת מערכת השקייה – רק אל תשכחו לדאוג לתחזק אותה על מנת לשמור על התקינות ועל היעילות שלה, ובכך גם לחסוך בהוצאות המים.

גיזום ועיצוב הצמחייה

במידה ויש בגינה שלכם שיחים או עצים, כדאי להעניק להם תספורת עדינה לקראת הקיץ, לרבות גיזום ענפים יבשים. כך תוכלו להכניס אור לגינה ולאפשר לצמחים ליהנות מקרני השמש.

כך תוכלו גם לשוות לה מראה אסתטי ואלגנטי ולמנוע תחושה של צפיפות. בנוסף, עיצוב הצמחייה יעזור לה להתחדש בחודשי הקיץ. יש לבצע גיזום ועיצוב פעם או פעמיים במהלך הקיץ.

את גיזום הצמחייה ניתן לבצע באמצעות גוזם גדר חיה או מסור גבהים ואת חיתוך הענפים באמצעות מסור שרשרת.

בניית גדר בגינה

גדר תוחמת את הגינה, מעניקה גם ביטחון ממשי וגם תחושה של ביטחון ויכולה למנוע חדירה של אורחים בלתי רצויים. גדר אסתטית ומעוצבת תוכל גם לשפר את המראה של הגינה.

באמצעות כלי העבודה הנטענים של גרין וורקס, כמו למשל מברגה, פטישון ומסור חרב, תוכלו לבנות ולהתקין גדר גם בכוחות עצמכם.

בניית פרגולה בגינה

פרגולות מספקות הצללה נפלאה בעונת הקיץ, ויאפשרו לכם לשבת בנעימים בגינה – לבד, עם חברים או עם המשפחה.

בפרט יתאימו פרגולות אלומיניום חזקות ומעוצבות, אותן קל לנקות והן בהחלט יכולות להוסיף ולשפר את העיצוב הכללי של הגינה.

במידה ותבחרו לעשות זאת בעצמכם, גם לצורך כך יכולים לעמוד לרשותכם כלי העבודה של גרין וורקס, כמו למשל משחזת זווית ומברגת אימפקט.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות