רכישת מברגה – המדריך המלא

מברגה, היא מכלי העבודה הראשונים והמרכזיים שכל בית וכל בעל מקצוע העוסק בנגרות ובנייה צריך. קיימים דגמים רבים וגם סוגים שונים של מברגות, אז איך בוחרים במברגה המתאימה?

 

אילו סוגי מברגות קיימים?

קיימים שני סוגי מברגות מרכזיים: המברגה המסורתית, פוטר- או קלאץ’ שמהירות הסיבוב שלה, איטית יותר וההנעה שלה ישירה. לרוב, מתאימה לשימושים כגון קדיחה, הברגה עדינה וחיזוק ההידוק.

הסוג השני והחדש יותר, הן מברגות האימפקט. מברגת אימפקט בעלת עוצמת הידוק הרבה יותר גבוהה והיא מתאימה להברגות חזקות הדורשות עוצמה רבה.

איך בוחרים במברגה איכותית שמתאימה לצרכים שלי?

כמה דגשים מרכזיים יסייעו לכם בבחירה: 

  • סוללה – כיום, רוב האנשים בוחרים במברגות הפועלת על סוללות נטענות, ללא כבל, איתן ניתן לעבוד בנוחות ובכל מקום. קיימים סוגים שונים של סוללות כאשר סוללת הליתיום און היא החדישה ביותר. מבין היתרונות של סוללה זו, משקלה נמוך והיא נטענת מהר יותר, מה שהופך את העבודה עימה לנוחה ורציפה.
  • עוצמה וחוזק – עוצמה של מברגה נמדדת לפי וולט, ככל שעוצמת הוולט תהיה גבוהה יותר, כך היא תהיה חזקה יותר. ככל שהסוללה תהיה חזקה, כך ניתן יהיה לעבוד עימה למשך זמן ארוך והיא תחזיק שנים רבות. מברגות הפועלות על סוללת ליתיום און בעוצמה של V24, הן מהחזקות בשוק.
  • סוללה שמתאימה למספר כלי עבודה – במידה ואתם זקוקים לכלי עבודה נוספים, תכלו לחסוך מאות שקלים על ידי בחירת כלי עבודה מאותו הדגם העובד על אותן הסוללות, וכך לחסוך בעלויות הסוללה. 
  • משקל – ככל שמשקל המברגה יהיה נמוך, כך היא תהיה קלה יותר לנשיאה ונוחה יותר לעבודה. כיום, קיימות מברגות השוקלות פחות מ2 קילו, נוחות וקלות לתפעול, גם עבור חסרי הניסיון.
  • מהירות הסיבוב – מהירות הסיבוב של המברגה נמדדת לפי מספר סיבובים לדקה (סל”ד) והיא תקבע את קצב העבודה שלה. מהירות נמוכה תתאים לברגים קטנים ומהירות גבוהה תתאים לברגים גדולים יותר. מאחר וברוב המקרים, מברגות משמשות לצרכים מגוונים, ניתן לבחור במברגה בעלת מווסת אלקטרוני שמתאים בקלות את מהירות הסיבוב בהתאם ללחץ המופעל עליה.
  • תאורה – נורה הממוקמת במרכז הכלי, מאפשרת עבודה גם במקומות חשוכים. כיום, מברגות רבות מגיעות עם נורת LED מובנת העדיפה על נורות אחרות בשל היותה מחזיקה זמן רב ומייצרת תאורה חזקה.

הזמנת מברגה איכותית במהירות דרך האתר של GreenWoorks Tools!

חברה GreenWorks Tools, מייצרת כלי עבודה חשמליים נטענים, מהאיכותיים בשוק. מבחר מברגות איכותיות הכולל סט כלי עבודה שכולו על אותן הסוללות, הופך את הקניה לעוד יותר משתלמת. המברגות מבית GreenWorks, פועלות על סוללות ליתיום און בעלות עוצמה גבוהה, מה שהופך את השימוש בהם לפשוט ויעיל.

תוכלו לעיין בקטלוג שבאתר ולהזמין מברגה נטענת איכותית, עם אחריות לשנתיים, דרך אתר האינטרנט. כמו כן, ניתן ליצור קשר בכדי לקבל פרטים נוספים שיעזרו לכם לבצע הבחירה שהכי מתאימה עבורכם!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות