סתיו בגינה: מה כדאי לשתול בגינה בסתיו, ואילו כלי עבודה חובה להחזיק?

סתיו הוא עונה חשובה לטיפוח הגינה הפרטית, מכמה וכמה סיבות. ראשית, בסתיו יש להכין את הגינה לקראת החורף, כדי למנוע נזקים לגינה; שנית, סתיו הוא זמן מצוין לשתול צמחים חדשים, שיהיו מוכנים ומלבלבלים לקראת האביב; ושלישית, עונת הסתיו ידועה בתור “מטנפת” הגינות בשל העלים הנושרים, ולכן היא דורשת מאיתנו ניקיון מתמיד ותחזוקה.

לקראת הסתיו, ארגנו לכם מדריך מלא שיסדר לכם את הראש – אילו צמחים כדאי לכם לשתול בסתיו הקרוב, ובאילו כלי גינון כדאי להשתמש כדי לשמור על גינה נקייה ומתוחזקת.

מה כדאי לשתול בגינה בסתיו?

סתיו הוא זמן מצוין לשתול צמחים חדשים, בעיקר כאלו שמלבלבים באביב – כך עד האביב הם יהיו מוכנים ופורחים. בגזרת הירקות, מומלץ לשתול יבול כמו תרד, חסה, ארוגולה וחרדל, הדורשים אדמה קרירה יותר. 

בגזרת הפרחים והצמחים, ניתן לשתול אמנון ותמר, פטוניות, ציפורן החתול, לובליה, מרגנית ועוד. לפני שאתם שותלים, חשוב להכין את האדמה – לנקות אותה, להפוך אותה ולדשן אותה, כדי שתהיה מוכנה לגידולים החדשים. 

כלי עבודה לגינה שחובה להחזיק בסתיו

מעבר לשתילה של צמחים חדשים, יש כמה כלי עבודה שיעזרו לכם לתחזק את הגינה לאורך הסתיו ולהכין אותה לקראת החורף. אלו הכלים שאתם מוכרחים להחזיק אצלכם בבית:

 מפוח עלים – מפוח הוא חלק בלתי נפרד מכלי גינון שמוכרחים להחזיק בגינה. מפוח מאפשר לנו לנקות את הגינה מעלים נושרים בסתיו בקלות ובלי מאמץ, ולשמור עליה נקיה ומטופחת.  באמצעותו תוכלו לרכז את כל העלים בפינה אחת של החצר ולאחר מכן להשליך אותם בקלות. מעבר לטיפוח הגינה, הוא מאפשר לשמור על דשא בריא יותר וכן למנוע סתימות של מרזבים. 

מכסחת דשא – מכסחת דשא חשובה מאוד בעונת הסתיו. יש להמשיך לכסח את הדשא בסתיו, לפחות פעם בשבוע. בכל שבוע הורידו מעט את גובה החיתוך והמשיכו לכסח כל עוד הוא ממשיך לגדול.  כיסוח הדשא בעונת הסתיו יכין אותו לקראת החורף ויעזור לשמור עליו בריא לאורך כל השנה.

 גוזם גדר חיה – באמצעות כלי זה ניתן לשמור על צמחים, עצים ושיחים מטופחים ונקיים ולמנוע מהם לצמוח פרא. 

 גוזם עוזר להתמודד עם ענפים עבים וישנים, כאלו שהגיע הזמן להיפרד מהם כדי להביא לצמיחה בריאה יותר לקראת החורף. כמו כן, מומלץ לגזום ענפים שעלולים לגרום נזק בעונת החורף ולקרוס ברוחות הכבדות. 

כלי גינון נטענים לטיפוח הגינה בסתיו מחכים לכם עכשיו בגרין וורקס

בין אם אתם מחפשים מפוח עלים נטען מומלץ, מכסחת דשא נטענת, חרמש או גוזם גדר חיה, בגרין וורקס תמצאו את מבוקשכם. 

גרין וורקס הוא מותג ידוע ומוביל לכלי גינון נטענים, עוצמתיים, מהירים, ידידותיים לסביבה ושקטים, הפועלים על סוללות חזקות ומשופרות. כלי הגינון יאפשרו לכם לשמור על גינה מטופחת ומתוחזקת בעונת הסתיו ובשנה כולה.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס עכשיו לגרין וורקס ולמצוא את כלי הגינון שיגיעו עד אליכם במשלוח מהיר, תשלום מאובטח ואחריות של שנתיים. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות