מתכננים שיפוץ? כלי עבודה נטענים הם הפתרון המושלם

מהם היתרונות של כלי עבודה נטענים, חשמליים ומקצועיים?

כלי עבודה נטענים וחשמליים צוברים תאוצה ופופולאריות בשוק ונמצאים כבר זמן רב בשימוש גם של אנשי מקצוע וגם של חובבים רבים.

זאת כחלק ממגמה הולכת וגוברת של שמירה על איכות הסביבה, אך גם מתוך השאיפה להפוך את המלאכות השונות לקלות ונעימות יותר לביצוע על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

אם אתם מתכננים שיפוץ גדול בקרוב או ביצוע של פעולות נקודתיות, תדעו שיש יתרונות רבים לשימוש בכלי עבודה נטענים.

עבודה אלחוטית נוחה

כלי עבודה נטענים מאפשרים עבודה בכל מקום – ללא תלות בחיבור פיזי לחשמל. זהו יתרון אדיר למי שמבצע שיפוצים. ניתן לעבור ממקום למקום ולבצע מגוון עבודות, וגם היכן שאין שקע חשמלי, לרבות ביצוע עבודות בגובה. כך העבודה אינה סובלת ממגבלות וניתן לעבוד ביעילות, בזריזות, בראש שקט וללא שימוש בכבל מאריך מסרבל.

עבודה שקטה וידידותית

כלי עבודה חשמליים, ובפרט כלים נטענים – עושים עבודה שקטה.

מסיבה זאת ניתן לעבוד איתם שעות ארוכות בנעימים ומבלי להפריע לשכנים. כך ניתן גם לעבוד בכל שעות היממה, לרבות בין היתר בין 2 ל-4 בצהריים. כמובן שהכלים הללו ידידותיים וירוקים גם לסביבה הטבעית ובאופן כללי אינם מזהמים.

עבודה רציפה

כלי העבודה הנטענים של חברת גרין וורקס פועלים זמן רב ברצף ללא צורך בהטענה. כמובן שכאשר יש לבצע שיפוץ נרחב – זהו יתרון משמעותי במיוחד. משך זמן עבודה ארוך מאפשר לבצע את המלאכה מבלי להתעסק יתר על המידה בהטענה של הסוללה.

סוללה אחת – הרבה מוצרים

שיפוץ עשוי להצריך שימוש בכלי עבודה מקצועיים רבים יחסית, ובפרט כאשר מדובר בשיפוץ מקיף ומגוון. סוללות הליתיום של גרין וורקס הן פטנט בינלאומי ומתאימות לליין שלם של מוצרים. זהו יתרון נוסף שמעניק נוחות וגמישות עבודה, ותוכלו להעביר את הסוללה בקלות בין כלי העבודה השונים.

כלים נוחים לאחיזה

בנוסף לעבודה שמדובר בכלי עבודה אלחוטיים (ללא כבלים), כלי העבודה הנטענים והמקצועיים של גרין וורקס הם קומפקטיים ובעלי אחיזה נוחה מהרגיל הכלים מתאימים במיוחד לשימוש קבלן, במטרה לאפשר עבודה נעימה, ארוכה ורציפה.

מלבד העיצוב הארגונומי, הם עשויים מחומרים שמקלים על השימוש והאחיזה בהם. בנוסף לאפשרות לעבוד זמן רב ברצף וללא מאמץ מיוחד, כלי עבודה שנוח לאחוז בהם משפרים את רמת הדיוק ואת רמת הבטיחות בזמן העבודה.

נטענים אך עוצמתיים

יש נטייה לחשוב שכלי עבודה נטענים הם פחות עצמתיים מכלים חשמליים חוטיים. זה אמנם נכון בחלק מסוים מהמקרים, אך לא כשמדובר בכלי העבודה של גרין וורקס, שמאופיינים בעוצמה גבוהה של 24V, ובכך מתאימים גם לקבלן שיפוץ מבנים ולאנשי מקצוע נוספים וגם לכל לקוח פרטי שמשפץ את הבית הפרטי שלו.

מדובר בבחירה שמגלמת גם נוחות, גם גמישות, גם עוצמה גבוהה – וגם שמירה על איכות הסביבה.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות