מסור חשמלי לעץ

מסור חשמלי לעץ
מסור חשמלי לעץ

כשמדברים על מסור חשמלי לעץ מדברים לרוב על מסור שרשרת. מסור שרשרת הוא כלי רב עוצמה המאפשר לנו לנסר בקלות ענפים בעובי שונה ולעבד עץ עבור פרויקטים שונים כמו נגרות וניסור עצים להסקה. מסור חשמלי לענפים מגיע עם מנוע ומערכת של שיניים חדות המסתובבות על גבי שרשרת ויכולות לחתוך ללא מאמץ ענפים וגזעים. 

אם אתם מחפשים מסור חשמלי לעץ, המדריך הבא יסביר לכם כל מה שצריך לדעת על מסור חשמלי לעץ – שימושים, אופן עבודה, איך לבחור נכון ועוד! 

שימושים שונים למסור חשמלי לעץ

עם מסור חשמלי לעץ אפשר לבצע מגוון רחב של פעולות, ביניהן:

  • כריתת עצים: מסור חשמלי לענפים ולעצים מאפשר לנו לכרות עצים בין אם הם מתים, חולים או מסוכנים, או לצורך כריתה מכל סיבה שהיא. 
  • חיתוך וחלוקה: גם לאחר כריתת העץ או הענף, ניתן להשתמש במסור כדי להסיר ענפים עודפים, לחתוך את הגזע לחלקים או לגדלים לפי הצורך, ולנהל את תהליך העבודה.
  • גיזום וסידור: מסור חשמלי לעץ יעיל גם לגיזום ענפי עץ גדולים כדי לשפר את בריאות העץ ולמנוע סכנות כמו ענפים מסוכנים. 
  • הכנת עצי הסקה: אמנם פחות רלוונטי לרוב ערי ישראל, אבל מסורי שרשרת יכולים להיות יעילים גם על מנת להפוך במהירות בולי עץ לעצי הסקה, בעזרתם ניתן לחמם את הבית או להדליק מדורות. 
  • פיסול: אם אתם אמנים או נגרים, תוכלו להשתמש במסורים חשמליים לפיסולים וגילופיי עץ. 

לא משנה מהו השימוש המרכזי שלכם, לפני העבודה חשוב מאוד לקרוא את המדריך למשתמש ולשמור על נהלי הפעלה בטוחים, כולל לבישה של בגדים צמודים, כפפות עבודה, משקפת וכו’. 

בחירה במסור חשמלי לעץ שהכי מתאים לכם

בחירת המסור החשמלי המתאים לצרכים שלכם היא חשובה לבטיחות וליעילות העבודה. יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים מסור חשמלי לעץ: 

  • מטרת המסור: הבינו מהו הסוג העיקרי של עבודות העץ שתבצעו. משימות כבדות כמו כריתת עצים גדולים ידרשו מסור חשמלי עוצמתי במיוחד, בעוד שניתן לטפל בניסור קל יותר עם דגמים קטנים ופשוטים. 
  • סוג המסור: אפשר לחלק את המסורים לשלושה סוגים עיקריים: מסור הפועל על בנזין, מסור חשמלי עם כבל, ומסור חשמלי נטען. חשוב לבחור בסוג המתאים ביותר לעבודה שלכם, כאשר הבחירה הפופולרית ביותר היא מסור חשמלי נטען ואלחוטי שמאפשר ניידות מוחלטת בעבודה תוך שמירה על הסביבה, צורך נמוך בתחזוקה ועבודה קלה ופשוטה.
  • אורך המוט והלהב: אורך המסור צריך להתאים לגודל העץ שאתם מתכננים לנסר. מסורים ארוכים טובים לבולי עץ גדולים, אבל הם יכולים להיות מסורבלים למשימות מורכבות.
  • משקל ונוחות: קחו בחשבון את המשקל והארגונומיה של המסור, במיוחד אם תשתמשו בו לזמנים ממושכים. מסור חשמלי מאוזן ונוח יכול להפחית עייפות של הגוף. 
  • בטיחות: העדיפו מסורי שרשרת עם מאפייני בטיחות מובנים המסייעים במניעת תאונות.

מחפשים מסור חשמלי לעץ? היכנסו עכשיו לגרין וורקס!

מסור חשמלי לעץ הוא מסור רב-תכליתי, עוצמתי ויעיל שמתאים למגוון ענק של משימות ועבודות עם עץ. אם החלטתם שאתם צריכים להצטייד במסור שרשרת חדש, בגרין וורקס תמצאו את מה שאתם מחפשים.

בגרין וורקס, מותג מוביל לכלי גינון וכלי עבודה חשמליים, תמצאו מסורי שרשרת ומסורים מסוגים נוספים שהם חשמליים, עוצמתיים, יעילים, פשוטים לעבודה, ידידותיים לסביבה, נוחים וארגונומיים. המסורים מגיעים בהספקים שונים, בגדלים שונים ועם סוללות בקיבולת משתנה, כך שתוכלו למצוא את המסור המתאים לכם ביותר. אנחנו מזמינים אתכם למצוא עכשיו את המסור המתאים ולהזמין אותו עד אליכם הביתה במשלוח מהיר ובתשלום מאובטח! 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות