מסור גובה טלסקופי נטען – למי זה מתאים?

מסור גובה טלסקופי נטען הוא כלי גינון שימושי מאוד עבור מגוון של עבודות. השימוש המרכזי של מסור גובה טלסקופי נטען הוא גיזום עצים ותחזוקת הגינה, וכן הוא יכול לשמש לתחזוקת גדר חיה בגינה. בנוסף, המסור כמובן יכול לשמש לניסור עצים וענפים מסוכנים וכן לסייע בפרויקטים של DIY ברחבי הגינה והבית. 

העיצוב הטלסקופי של מסור גובה טלסקופי חשמלי מאפשר לנו להגיע לענפים גבוהים ללא צורך בסולמות, מה שתורם לבטיחות, ליעילות ולנוחות. אם יש לכם גינה או שאתם עוסקים בעבודות גינון – מסור חשמלי טלסקופי הוא כלי גינון שחייב להיות בארגז הכלים שלכם! 

איך משתמשים במסור גובה טלסקופי נטען?

כדי להשתמש בבטחה ובצורה נכונה במסור גובה טלסקופי נטען, יש לקחת בחשבון מספר פעולות (כמובן, תמיד חשוב לקרוא את הוראות היצרן של הדגם הספציפי שברשותכם!):

  • לפני השימוש: לפני שאתם מפעילים את המסור, בדקו שהסוללה טעונה. לבשו ציוד בטיחות הכולל משקפי בטיחות, כפפות עבודה ובגדים ארוכים וצמודים. ודאו שאתם עומדים במקום יציב, וכוונו את המוט הטלסקופי לגובה הרצוי טרם הפעלת המסור. 
  • הפעלה: כעת הפעילו את המסור והשתמשו בו בצורה איטית ומבוקרת. הפעילו לחץ עדין על הענף ותנו ללהב לעשות את שאר העבודה. לאורך כל זמן העבודה שמרו על עמידה יציבה ועל ריכוז.
  • כיבוי ואחסון: בסיום העבודה, כבו את המסור ואחסנו אותו במקום בטוח ויבש, הרחק מהישג ידם של ילדים. תחזקו את המסור בהתאם להוראות היצרן, ונקו אותו לאחר השימוש!

איך לבחור מסור גובה טלסקופי?

אם החלטתם שהגיע הזמן שגם לכם יהיה מסור גובה טלסקופי נטען, יש כמה פרמטרים שכדאי לכם להסתכל עליהם לפני שאתם בוחרים את המסור המתאים לכם ביותר. קודם כל, תמיד טוב לבחור במסור נטען עם סוללה עוצמתית ומשוכללת, שכן מסור כזה הוא נייד, עוצמתי ונוח, ואידיאלי לשימוש באזורים שבהם אין שקע חשמל בקרבת מקום. 

פרמטר חשוב נוסף הוא האורך המקסימלי של המוט הטלסקופי  – וודאו שהמסור עומד בגובה הנדרש לכם, ושהוא לא קצר ממה שאתם זקוקים לו. כמו כן, חפשו מסור גובה טלסקופי חשמלי בעל מבנה יציב ועמיד, וקחו בחשבון את המשקל והתכונות הארגונומיות  שלו כדי להבטיח שימוש נוח. פרמטר נוסף שטוב לתת עליו את הדעת הוא כושר החיתוך (יש לוודא שהמסור יודע להתמודד עם עובי הענפים שאתם מתכוונים לחתוך!). 

לבסוף, תמיד טוב לקרוא גם ביקורות, להסתכל על המותג והמוניטין שלו, וכן להתייחס לתקציב ולאחריות הניתנת במעמד הרכישה.

מחפשים מסור גובה טלסקופי נטען? בגרין וורקס תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים!

גרין וורקס הוא מותג מוביל לכלי גינון נטענים מתקדמים, איכותיים ועוצמתיים, ידידותיים לסביבה ונוחים לשימוש. בגרין וורקס תמצאו מסור גובה נטען במגוון דגמים, ותוכלו למצוא את הדגם המתאים ביותר לכם, לגינה שלכם ולצרכים שלכם. היכנסו עכשיו לגרין וורקס ובחרו מסור גובה טלסקופי נטען שיגיע עד אליכם הביתה במשלוח מהיר ואחריות ארוכה!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות