מכסחת דשא חשמלית greenworks

ליין המוצר של חברת גרין וורקס כולל כלי עבודה וכלי גינון נטענים ומובילים בתחומם מבחינה טכנולוגית, איכותית ופונקציונאלית. העבודה שלהם שקטה ונעימה למשתמש ולסביבה שלו, כולל לסביבה הטבעית, בהתחשב בכך שמדובר במוצרים ירוקים במיוחד, שלא משתמשים או פולטים חומרים מזהמים. כלי העבודה קלים ונוחים לתפעול, אינם מצריכים תחזוקה ומהווים רכישה חסכונית מאוד, הן בשל המחיר המשתלם והן בשל כך שאין צורך בהוצאות נוספות בהמשך מלבד הטענה חשמלית של הסוללה.

מכסחת דשא נטענת 80V

זוהי מכסחת דשא חשמלית, מקצועית ועוצמתית שחזקה יותר גם ממכסחות בנזין מסורתיות. היא בעלת גוף ממתכת, 4 גלגלים גדולים עם מיסבים ומנוע חשמלי ללא פחמים – DigiPro Brushless. רוחב המכסחת הינו 51 ס”מ והיא בעלת שק איסוף גדול בנפח 50 ליטר. משקלה 27 ק”ג כולל סוללות, היא בעלת 7 מצבי גובה כיסוח – מ-28 מ”מ ועד 80 מ”מ, ומגיעה לקצב עבודה של 2,800 סל”ד. סוללה ליתיום אחת בעוצמת 2 אמפר מספיקה לכיסוח חלקת דשא בעלת שטח של 300 מ”ר לכל הפחות.

אופן תפעול מכסת דשא חשמלית 80V

קל מאוד להניע את המכסחת על הדשא – כל מה שיש לעשות הוא ללחוץ על לחצן הבטיחות ולמשוך בידית הירוקה והיא מתחילה לעבוד. בכל הנוגע לאיסוף הדשא, ניתן לבחור להשאיר אותו בשק, לפלוט אותו הצידה על ידי פליטה צידית או לרסק את הדשא ולהשאיר אותו במקומו. המכסחת עובדת באופן שקט מאוד וניתן לעבוד איתה בכל שעה ללא הפרעה. היא בעלת ידית הרמה בעלת 7 מצבים, אשר מרימה את כל הגלגלים בבת אחת ומשנה באופן זה את גובה המכסחת לצורך כיסוח בגבהים שונים.

מנגנון חכם לבדיקת התנגדות

המכסחת בעלת מנגנון מיוחד שבודק את התנגדות הדשא לסכין הכיסוח. המנגנון מעלה את הטורים של המנוע במידת הצורך, וכך המכסחת יכולה להתגבר על כל קושי, למשל כאשר יש לכסח דשא גבוה. המנגנון עוזר לשמירה על הסוללה בהתאם לרמת הקושי ולא מאפשר לחשמל להתבזבז כשיש עומס נמוך.

קלה לאחסון

אחד היתרונות של מכסחת דשא חשמלית מבית גרין וורקס היא יכולת האחסון שלה. האחסון הנוח מתאפשר מכיוון שהיא אינה מכילה שמן או דלק, ולכן אין בעיה להציב אותה בתנוחות ובמצבים שונים, כולל בעמידה.

שנתיים אחריות

רכישה של מכסחת דשא חשמלית תקנה לכם שנתיים אחריות שתקפות בנוסף גם לסוללה ולמטען. כל תיקון במידת הצורך יתבצע במעבדת תיקונים מוסמכת ומקצועית של החברה. ניתן לבצע הזמנה מאובטחת דרך האתר ולקבל את ההזמנה במשלוח לכל הארץ או באמצעות איסוף עצמי. מכסחת דשא חשמלית מבית גרין וורקס פועלת ללא רעש וללא עשן, ללא צורך בטיפולים, בתחזוקה או בהוצאות נלוות בהמשך, ומהווה רכישה משתלמת ומעולה מכל בחינה ובכל קנה מידה.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות