מהם 3 כלי העבודה החשובים ביותר לנגרים?

בין אם אתם נגרים מקצועיים ומתקינים מטבחים, מיטות או רהיטים בבתי הלקוח, ובין אם אתם נגרים חובבים (תחביב שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות), אתם כנראה זקוקים לכלי עבודה נטענים, עוצמתיים ויעילים, כאלו שיאפשרו לכם לעבוד עם העץ בצורה הטובה ביותר ולהפוך את העבודה שלכם לאומנות של ממש.

כלי עבודה נטענים יעזרו לכם לבצע את העבודה ללא תלות במקור חשמל או בכבל חשמלי, בבטיחות מקסימלית ובנוחות מירבית. 

3 כלי העבודה הבאים הם כלי העבודה החשובים ביותר לנגרים, ואולי הגיע גם הזמן שלכם להכניס אותם לארגז הכלים או לחדש את הכלים הוותיקים שלכם: 

מברגה מקדחה

מברגה מקדחה היא כלי עבודה נטען חשוב מאוד עבור נגרים מקצועיים וחובבים. באמצעות מברגה מקדחה תוכלו לקדוח חורים בקיר להתקנת הרהיט או להבריג בקלות חלקים שונים בריהוט. כמו כן, מברגה מקדחה יכולה לסייע גם בהיבטים שונים ברחבי הבית, לתלייה והרכבה של ריהוט מכל סוג.

לצד מברגה מקדחה, תוכלו למצוא כלי עבודה נטענים נוספים כמו מברגה נטענת ומקדחה נטענת (בנפרד). אלו מסייעות, בהתאמה, להברגה ולקדיחה בחומרים שונים. 

מסור עגול או מסור שרשרת

מסור עגול ומסור שרשרת יעילים לעבודת הנגרות עצמה. מסור שרשרת יסייע לכם בקבלת החומר הגולמי. באמצעות מסור שרשרת תוכלו לנסר עצים בשטח או לנסר את בולי העץ שברשותכם לחלקים קטנים יותר, ולאחר מכן לעבד אותם כדי ליצור את עבודת הנגרות שלכם. 

באמצעות מסור עגול תוכלו לנסר קווים ישרים בעץ ולעצב את הרהיט לפי ראות עיניכם ולפי החזון שלכם.

כלי עבודה נטענים מציעים מסורים איכותיים ועוצמתיים מכל הסוגים, ללא שימוש בדלק מזהם ובתחזוקה מינימלית!  

פטישון נטען

פטישון הוא כלי עבודה נטען חשוב במיוחד שמסייע לקדוח חורים בקירות חזקים מאוד ובאופן יעיל ופשוט. באמצעות פטישון תוכלו לקדוח גם בחומרים קשים במיוחד כמו בטון ואבן, וכך להתקין ביעילות רהיטים שונים, לעצב בחומרים קשים וכן גם להתקין מטבחים בצורה הבטיחותית והטובה ביותר. 

לכן, פטישון הוא אחד מכלי העבודה החשובים ביותר לנגרים.

כלי עבודה נטענים לנגרים מחכים לכם עכשיו בגרין וורקס

נגרים, אנשי מקצוע או חובבים? הצטרפו עכשיו למהפכה הירוקה של חברת greenworks עם כלי עבודה וגינון נטענים בעוצמה שלא הכרתם. 

כלי העבודה של גרין וורקס מתאימים להגדרת הצרכים של הנגר, ומאפשרים עבודה עוצמתית, יעילה וחזקה ללא פשרות.

גרין וורקס פועלת למעלה מ-11 שנה ומייצרת כלי עבודה איכותיים, עוצמתיים, ובטיחותיים, ביניהם מקדחה נטענת, מברגה נטענת, מסורים, פטישונים ועוד, שיכולים לסייע לכם בעבודת הנגרות. 

הכלים מגיעים בהספק עוצמתי של למעלה מ-80V ועם סוללות איכותיות הנטענות במהירות ומבטלות את הצורך בדלק, כך שאתם יכולים ליהנות מכלים חסכוניים שאינם מזהמים את הסביבה! 

אם אתם מחפשים לחדש או למלא את ארגז הכלים שלכם, היכנסו עכשיו לגרין וורקס. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות