מהי מברגת אימפקט ולמה היא משמשת

היום אנחנו רוצים לספר לכם על מברגה מסוג מתקדם ומיוחד. לדגם הזה קוראים מברגת אימפקט. היא במידה רבה משופרת לעומת הדגמים הרגילים, שאתם אולי מכירים. נסביר להלן מה מיוחד בה, איך משתמשים בה ולמה היא משמשת.

כלי יותר חזק, בעל יכולת הלימה

מבחינה חיצונית, יכול מאוד להיות שלא תראו הבדל גדול בין מברגה רגילה לבין דגם האימפקט. אבל למרות שאלה כלי עבודה שנראים דומים, זה לא ממש כך. מברגה אימפקט מכילה פונקציה מיוחדת שנקראת הלימה. המשמעות היא – “להלום” כמו בעזרת פטיש. כמו דגם רגיל, הביט מסתובב מה שמקנה יכולת להבריג. אבל תנועות הלימה זעירות אך משמעותיות מאפשרות לכלי הזה לבצע את הפעולה גם אם דגם רגיל יתקשה בכך. גם אם ניקח שני דגמים בעלי אותה עוצמה (בוולטים) הרי שלהלימה יש יותר עוצמה.

מטפלת בקלות גם בברגים הארוכים

אם רוצים להבריג בורג רגיל, לא ארוך, ולהכניס אותו למשל לתוך דיבל, כל מקדחה תבצע זאת. אבל, מה קורה אם יש לנו בורג יותר ארוך? ומה קורה אם רוצים להחדיר בורג לתוך משטח קשה מאוד, למשל של עץ קשה ודחוס ביותר? במצבים כאלה טוב שיש ביד אימפקט. אם משתמשים בדגם רגיל, זה עשוי שלא להספיק. לפעמים הראש של ההברגה יישחק, וכמה וכמה ברגים ייהרסו תוך כדי עבודה. במקרים אחרים, עלול הביט עצמו להיסדק. אפקט האימפקט מונע כל בעיה.

כל פעולה, בקלות

השימוש במברגה אימפקט דומה לכל שימוש במברגה אחרת. לא צריך להקדיש מחשבה מיוחדת לפעולת ההלימה. את זה מבצע כלי העבודה בצורה אוטומטית, מובנית. צורת האחיזה ללא שינוי וגם צורת העבודה רגילה.

ניתן להשתמש בכלי זה לצורך כל הפעולות הנפוצות. למשל לצורך תלייה של גופי תאורה חדשים. טיפול בדיבלים. הרכבה של רהיטים לבית. התקנות של פרגולות, תלייה של מדפים. בקיצור, אין ספור משימות בכלי יעיל וטוב אחד.

ואיפה משיגים? כאן בגרין וורקס – גם משתלם, גם מקצועי, גם כדאי. קנו בגרין וורקס מברגות אימפקט איכותיות ונטענות שיעשו לכם את העבודה בקלות!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות