מהו המסור העגול הטוב ביותר לצרכים שלכם?

מסור עגול הוא כלי עבודה שימושי במיוחד. הוא שימושי בעיקר עבור נגרים, אנשי מקצוע וכן אנשים פרטיים שמתעניינים בביצוע פרויקטים DIY, והוא מתאים כמעט לכל הרמות. זהו כלי עבודה ורסטילי מאוד, המאפשר לנסר קווים ישרים ומדוייקים בחומרים שונים.

אם אתם זקוקים למסור עגול חדש, אתם בטח מתלבטים בין מסור עגול נטען לבין מסור עגול המחובר לכבל חשמלי. כדי לעזור לכם לבצע את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם, הכנו את המדריך הבא שיציג את כל היתרונות של כלי עבודה נטענים למול כלי עבודה המחוברים לחשמל. 

ההבדלים בין מסור עגול נטען למסור עגול המחובר לכבל חשמלי

נתחיל במסור עגול “קלאסי”, המחובר לכבל חשמל. למסור כזה יש יתרון אחד מרכזי – רצף העבודה. כיוון והמסור מחובר ישירות למקור חשמלי, הוא יכול לעבוד באופן רציף ולספק עבודה ללא הפרעות.

מנגד עומד מסור עגול נטען, שיש לו יתרונות רבים ומגוונים שכדאי להכיר. היתרון המרכזי שלו הוא הניידות – בניגוד למסור המחובר לכבל חשמלי, מסור נטען מאפשר לכם לעבוד בניידות מוחלטת, מכל מקום ובכל זמן, מבלי להגביל את העבודה רק לאזורים שבהם יש מקור חשמל זמין. 

היום ניתן למצוא מסור עגול נטען שמגיע עם סוללות עוצמתיות בעלות טכנולוגיה מתקדמת עם אורך חיים ארוך, מה שמאפשר עבודה רציפה וקלילה. בנוסף, כיוון ואינו מחובר לחשמל, הוא פחות מסורבל ומאפשר עבודה בטוחה יותר, מבלי סכנת מעידה על כבל החשמל.

איך לבחור מסור עגול נטען?

בשל היתרונות שזה עתה מנינו, מסור נטען הפך לבחירה המרכזית של מרבית האנשים. אך כעת נשאלת השאלה, איך לבחור מסור נטען שמתאים לכם ולצרכים שלכם?

ראשית, רצוי לבחור במסור עגול לעץ המצוייד בסוללה מסוג ניקל מטאל או ליתיום. סוללות כאלו הן סוללות איכותיות, עוצמתיות ומתקדמות טכנולוגית, שיאפשרו לכם עבודה רציפה ועוצמתית לאורך זמן. 

חשוב לבחור במסור שהוא נוח לאחיזה ולשימוש, מתלבש היטב בכף היד, לא מחליק וקל לשימוש במיוחד עבור עבור עבודות עץ. מסור כזה יאפשר לכם עבודה נוחה ואינטואיטיבית  וכן יאפשר בטיחות מקסימלית בזמן השימוש. 

מומלץ לקנות מסור ממקום שמספק אחריות מורחבת של שנתיים, כך שתוכלו להיות בטוחים שיש מי שיסייע בכל בעיה שעלולה לצוץ עם הזמן. מומלץ שהאחריות תהיה תקפה גם עבור הסוללות.

לבסוף, עליכם לקחת בחשבון את הצרכים שלכם או של העסק שלכם, וכך לבחור את המסור המתאים ביותר מבחינת גודל מנוע, מהירות, עבודה עם חומרים שונים וכו’. 

בחרו במסורים עגולים נטענים של greenworks

אם אתם מחפשים מסור עגול לעץ, הכירו את המסורים וכלי העבודה והגינון הנטענים של חברת Greenworks, המובילה את המהפכה הירוקה של הכלים הנטענים בעוצמה שלא הכרתם.

כבר מזה 11 שנה שחברת greenworks מייצרת כלי עבודה וגינון איכותיים, עוצמתיים ובטיחותיים, המתאימים לכל צורך ועבודה, הן לאנשי מקצוע והן לאנשים פרטיים, עם סוללות נטענות בהספק עוצמתי של למעלה מ-80V. 

היכנסו עכשיו לאתר ובחרו מסור עגול נטען של greenWorks!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות