מדוע כדאי לעבוד עם כלים נטענים?

בשנים האחרונות נראית תופעה בולטת: אנשים רבים מעדיפים לעבוד עם כלי עבודה נטענים על פני כלים הממונעים על ידי בנזין. יש לכך הרבה סיבות טובות ומשמעותיות, ואם אתם מחפשים לרכוש כלי עבודה חדשים, קבלו 6 סיבות למה כלי עבודה נטענים צריכים להיות הבחירה שלכם!

כלי עבודה נטענים ידידותיים לסביבה

נתחיל באחת הסיבות החשובות ביותר למה כדאי להעדיף כלי עבודה נטענים – הם לא מזהמים את הסביבה! בניגוד לכלים הממונעים על ידי בנזין, שמזהמים את הסביבה באופן משמעותי, כלי עבודה נטענים פועלים על בטריות, אינם מזהמים כלל ולמעשה נחשבים ידידותיים מאוד לסביבה. מעבר לפן הסביבתי שצריך להדאיג את כולנו במובן הגלובלי, לפליטה של אדי בנזין יש גם השפעות על הבריאות שלנו, שכן אנחנו נושמים אתה אדים האלו.

לכן, כשמדובר על שימוש בכלי גינון נטענים, למשל, עדיף בהחלט להימנע מלנשום את האדים המזהמים ולבחור כלים ידידותיים לסביבה, שלא פולטים ריחות רעים וזיהום אוויר. 

תחזוקה קלה יותר

אחד היתרונות העיקריים של כלי עבודה נטענים הוא שאין צורך לתחזק את מנוע הגז – אין צורך להחליף שמן ומסננים, למשל, ואין צורך בתחזוקה קבועה של המנוע והחלפה של הדלק כדי לשמור אותו עובד בכל ימות השנה. כלי עבודה נטענים עובדים מצוין גם עם תחזוקה מינימלית – בעיקר יש צורך לנקות את הכלים מפעם לפעם כדי למנוע שחיקה, וכן לטעון את הבטריות. תחזוקה פשוטה יותר היא יתרון ענק, שכן אין צורך לבזבז זמן יקר או להתעסק בבנזין מלוכלך כדי לשמור על הכלים עובדים לטווח הארוך.

רמת הרעש

כלים הממונעים על ידי בנזין מפיקים הרבה מאוד רעש – אין סיכוי שתפספסו שכן שהחליט לכסח את הדשא שלו על הבוקר. מעבר להפרעה הזו לסביבה ולשכנים, לרמת הרעש הגבוהה הזו יש גם סיכונים עבור המשתמשים בכלי, בעיקר אם מדובר על שימוש ממושך ולטווח ארוך, שיכול לגרום לנזקים בלתי הפיכים לאוזניים. לעומת זאת, כלי עבודה נטענים הם שקטים באופן משמעותי, ומפיקים רעש קטן בזמן פעולה ושום רעש כלל כשהם בשהייה; יש לכך יתרון אדיר גם לכם וגם לסביבה!

פשוט יותר לעבודה

כלי עבודה נטענים הם קלים ופשוטים יותר לעבודה – אין צורך להתאמץ כדי להפעיל אותם (למעשה, רק לוחצים על כפתור ההפעלה, מבלי להניע את המנוע ומבלי לעייף את הגוף). מעבר להפעלה עצמה, מדובר על כלים מאוד אינטואיטיביים לשימוש, קלי משקל ופשוטים, ולכן הם מתאימים גם לחובבנים ולאנשים שמעוניינים לתחזק את הגינה שלהם אך אינם אנשי מקצוע עם ניסיון רב. 

בטריות חזקות וזמן עבודה רציף 

כלי עבודה נטענים הם הרבה פעמים יותר עוצמתיים ממה שחושבים, ושימוש בבטריות ליתיום מתקדמות יכולות להחזיק רצף עבודה ממושך לפני שיזדקקו להטענה נוספת. לזה תוסיפו את זמן הטעינה הקצר – היום בטריות ליתיום נטענות במהירות מדהימה, תוך פחות משעה, וכבר מוכנות לעוד סבב של עבודה. 

חיסכון לטווח ארוך

במבט ראשון, יכול להיות שתו המחיר של הכלים הממונעים על ידי בנזין יהיה נמוך יותר מאשר כלי עבודה נטענים. אך בטווח הארוך מדובר על חיסכון – כפי שכבר הזכרנו, כלי נטען לא דורש תחזוקה כמעט בכלל (כלומר, לא תצטרכו להוציא כסף על דלק ושמן), וכן מדובר על כלים אמינים מאוד שישארו אתכם לטווח הארוך, כך שלא תצטרכו להחליף אותם במשך שנים ארוכות. הוצאה שכן צריך לקחת בחשבון היא החלפה של בטריה, אך גם בטריות ישארו אתכם לטווח הארוך וכן תוכלו לשנע אותן מכלי נטען אחד לשני, מה שמפחית משמעותית את ההוצאות.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות