מברגה נטענת – מה היתרונות? מדריך

מחפשים מברגה חדשה ולא בטוחים איך לבחור מתוך השפע הענק בשוק, והאם לבחור בכלי עבודה נטען או רגיל? 

המדריך הבא יספר לכם על כל היתרונות הנהדרים של מברגה נטענת ויסייע לכם בבחירת המברגה המתאימה לכם ביותר!

 

אין צורך במקור חשמל קרוב או תלות בכבל 

היתרון המרכזי של מברגה נטענת הוא שהיא מאפשרת לנו לעבוד בכל מקום, בלי כבל שיפריע במהלך העבודה וכן ללא הצורך בחיבור לחשמל, כך שתוכלו לעבוד בחוץ או בפנים ומכל נקודה שהיא. 

חשוב להדגיש כי אם החלטתם לבחור במברגה נטענת, מומלץ לבחור במברגה מקדחה המצוידת בסוללה מסוג ניקל-מטאל או ליתיום. 

סוללות כאלו הן סוללות עוצמתיות, מהירות ובעלי אורך חיים ארוך, כך שהטענה אחת תוכל לשמש אתכם לזמן ממושך!

 

 

עוצמת הכלי

מברגת אימפקט נטענת היא מברגה עוצמתית מאוד, שמאפשרת כל סוג של עבודת הברגה ולעתים גם קידוח. אל תטעו – זה שהיא נטענת ופועלת על סוללות לא הופך אותה לכלי חלש יותר; היום אפשר למצוא סוללות עוצמתיות מאוד שמתאימות לכל סוג של עבודה.

 

מברגה שקטה ונוחה

יתרון נוסף הוא שמברגה נטענת (וכלי עבודה נטענים בכלל) היא כלי שקט יחסית, שמפריע פחות לסביבה מכלי עבודה אחרים, בעיקר כאלו הפועלים על בנזין. 

 

תחזוקה נמוכה

מברגה מקדחה נטענת לא זקוקה כמעט לכל סוג של תחזוקה – כל שעליכם לעשות הוא לשמור על בטריות מלאות ולוודא שכל החלקים נמצאים במקומם. מעבר לזה אין כל צורך בתחזוקה מיוחדת כדי לשמור על הכלי לאורך זמן.

 

איך לבחור מברגה נטענת לפני הצרכים שלנו?

אחרי שהחלטתם ללכת על מברגה נטענת, הבחירה שלכם הצטמצמה – אך עדיין רחבה מאוד. יש כמה פרמטרים נוספים הקשורים לאופי השימוש שלכם שיעזרו לכם לבחור את המברגה המתאימה ביותר:

 

נוחות השימוש – ראשית, וודאו שהמברגה נוחה לאחיזה, מתלבשת היטב בכף היד, לא כבדה מדי וכן בעלת כפתורים נגישים וקלים לתפעול. לעתים תמצאו אף דגמים עם ידית המצופה גומי רך, מה שמשפר משמעותית את נוחות האחיזה ואף מונע החלקה. נוחות היא פרמטר חשוב ואל תזלזלו בו! 

מנוע – בחרו את גודל המנוע לפי אופי השימוש והצרכים שלכם. אם השימוש הוא ביתי ופשוט אין צורך במנוע גדול מדי; לעומת זאת, אם אתם אנשי מקצוע או מתכוונים להשתמש לא מעט במברגה ועבור עבודות מורכבות, בחרו במברגת אימפקט איכותית. 

אחריות – וודאו כי המברגה שלכם מגיעה עם אחריות מורחבת של לא פחות משנתיים, כולל אחריות על הסוללות, כך שתהיו בטוחים מכל הכיוונים. 

 

 

מברגה נטענת וכלי עבודה נטענים נוספים בגרין וורקס

אם אתם מחפשים מברגת אימפקט או מברגה מקדחה נטענים, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף עכשיו למהפכה הירוקה של חברת greenworks עם כלי עבודה וגינון נטענים בעוצמה שלא הכרתם!

 גרין וורקס פועלת כבר למעלה מ-11 שנה ומייצרת כלי עבודה איכותיים, עוצמתיים ובטיחותיים, כולל מברגות נטענות עוצמתיות בהספק של למעלה מ-80V ובליווי סוללות עוצמתיות – היכנסו עכשיו ובחרו את המברגה הבאה שלכם!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות