סקירת מוצר – מקדחה/מברגה רוטטת Brushless 24V

מקדחה/מברגה נטענת רוטטת Brushless 24V היא אחד מכלי העבודה המוצלחים והאהובים ביותר של חברת גרין וורקס. אם אתם מחפשים מקדחה נטענת חדשה, מדובר על כלי עבודה שאתם בהחלט צריכים לשקול – ויש לנו את כל הסיבות עבורכם! 

כל היתרונות של מברגה רוטטת Brushless 24V

קבלו כמה יתרונות שהופכים את המברגה/מקדחה הזו לבחירה מצוינת:

    • מנוע – המנוע של המברגה הוא מנוע ללא פחמים (Brushless) פוטר 13 מ”מ רוטטת. מדובר על מנוע עוצמתי, שמאפשר לבצע מגוון גדול של עבודות ביתיות פשוטות ומורכבות במהירות וללא מאמץ. 
    • עמידות – המברגה הזו נחשבת למברגה עמידה מאוד, והמנוע מאופיין באורך חיים ארוך. תוכלו להיות בטוחים שהיא תלווה אתכם במשך שנים קדימה. 
  • סוללות נטענות וחזקות – המברגה מגיעה עם סוללות ליתיום מתקדמות, חזקות ועוצמתיות. הסוללות האלו נטענות במהירות ומאפשרות עבודה רציפה, חלקה ויסודית. 
    • מומנט מקסימלי של 60Nm – המומנט הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר של המברגה והוא קובע את היעילות של הכלי. ככל שהמומנט גבוה יותר, כך הכוח הסיבובי של המברגה גדול יותר והיא יכולה להתמודד עם חומרים קשים, להבריג ברגים גדולים ולקדוח לתוך משטחים מורכבים. כמו כן, המומנט הגבוה מאפשר שליטה מדויקת ומונע הידוק יתר של הברגים. המברגה הזו מגיעה עם מומנט של 60Nm, מומנט מצוין המאפשר ביצועים גבוהים.
  • מצבי מצמד – מברגה נטענת 24V של גרין וורקס מגיע עם 26 מצבי מצמד. מצבי המצמד האלו מאפשרים לנו לכוונן את המומנט לפי הצורך ולשלוט בכמות הכוח המופעלת בעת ההברגה או הקידוח. בנוסף, השליטה על המומנט, שמתאפשרת בזכות מצבי המצמד, מונעת הידוק יתר של הברגים ויכולה למנוע פגיעה בחומרים בהם אנחנו מבריגים. מצבי המצמד מאפשרים לנו לעבוד עם סוגי חומרים שונים, מבטיחים ביצועים מדויקים ויעילים ומונעים תאונות! 
  • 2 מהירויות פעולה – המברגה מגיעה עם שתי מהירויות לבחירה: 0-1,800 סל”ד או 0-600 סל”ד. ניתן לבחור את המהירות הרצויה לפי סוג העבודה והחומר בו קודחים או מבריגים, וכך למנוע נזקים ולבצע עבודה מדויקת ונקייה.
  • תאורה – המברגה מגיעה עם תאורת LED מובנית שמקלה מאוד על העבודה, בעיקר אם עובדים באזורים חשוכים או מבצעים עבודות עדינות שדורשות דיוק מירבי.
  • נוחות – הגוף של המברגה מצופה גומי המאפשר אחיזה נוחה, וכן המברגה מגיעה עם תפס חגורה הניתן לחיבור. פיצ’רים אלו מאפשרים עבודה נוחה ורציפה שלא מעמיסה על הזרועות. 
  • עבודה ניידת – המברגה היא מברגה נטענת, ולכן היא לא דורשת חיבור לשקע חשמל. כך היא מאפשרת נוחות מקסימלית בזמן העבודה ואפשרות לעבוד מכל מקום. כמו כן, היא תורמת לבטיחות בסביבת העבודה שכן אין כבלים המפריעים בדרך.

מחפשים מקדחה נטענת? המקדחה/מברגה רוטטת Brushless 24V מחכה לכם בגרין וורקס!

חברת גרין וורקס מייצרת כלי עבודה איכותיים, עוצמתיים ובטיחותיים, ידידותיים לסביבה ושקטים. 

אם אתם מחפשים מברגה/מקדחה נטענת חדשה, אנחנו מזמינים אתכם לבחון עכשיו את ה-Brushless 24V ודגמים נוספים שמחכים לכם עכשיו באתר, שישדרגו את עבודות הבית שלכם!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות