למה לבחור בכלי הגינון של greenworks

חברת גרינוורקס מספקת לכם את הביצועים המרשימים של כלי עבודה נטענים חשמליים

כלי גינון חשמליים נטענים של גרינוורקס מובילים בתעשייה של כלי עבודה המונעים בסוללה ומיועדים לעבודה מחוץ לבית הודות לשימוש בטכנולוגיה הטובה ביותר מסוגה אשר מעבירה אנרגיה להשלמת פרויקטים מחוץ לבית.

כלי גינון חשמליים פשוטים יותךר לתפעול, ללא הבלאגן, האדים, הרטט, והרעש אשר מתלווים לכלים הפועלים על דלק. החיים נהיים פשוטים יותר!

הצתה מידית

הצתה מובטחת בלי הטרחה והמאמץ הכרוכים באתחול, שאיבה, או משיכה של חוטים. בזבזו פחות זמן על האתחול ובלו יותר זמן בהשלמת הפרויקט שלכם.

 

תפעול שקט 

עם רעש מוחלש ורטט מופחת, אתם יכולים להתחיל את הפרויקט שלכם מוקדם יותר ולסיים אותו מהר יותר. רעש חלש פירושו שכנים שמחים יותר וסיכון נמוך יותר לפגיעה בשמיעה שלכם.

 

אפס פליטה

זה פשוט: כאשר מבטלים את הצורך בגז ושמן, האדים והריחות המעיקים נעלמים. כלי הגינון של גרינוורקס אינם מייצרים גזי פליטה בעת השימוש בהם. כאשר אתם עובדים בחוץ, אתם רוצים להריח את ניחוח הדשא ולא ריחות הגז.

 

סוללה אחת, מספר רב של כלים

החליפו סוללות בין כלי עבודה שונים עם אותו הספק במהירות כדי לסיים פרויקטים מחוץ לבית. שכחו ממיכלי גז שונים לעירוב שמן וגז – הם נחלת העבר.

 

חסכו באנרגיה עם כלי הגינה של גרינוורקס

נמאס לכם מ”טיולים” לחנת הדלק ושאיפה של גזים לא נעימים בכל פעם שאתם צריכים לכסח את הדשא?

הציצו בכלי הגינון של גרינוורקס – חלופה בטיחותית ושקטה יותר לעומת כלי עבודה מסורתיים אשר מפחיתה את צריכת האנרגיה שלכם בממוצע של 35%.

כאשר תכסחו את הדשא שלכם עם מכסחת הדשא החשמלית של גרינוורקס, אתם לעולם לא תצטרכו לעצור כדי לתדלק אותה מחדש ולא תצטרכו לדאוג לתיקונים וכוונונים משמעותיים.

שמרו על הדשא שלכם מסודר ונקי עם גוזם הגדר החיה של גרינוורקס המיועדים לגבולות ומחסומי דשא ופזרו את העלים עם מפוח העלים הנטען שלנו. הכל אפשרי עם הכוח של הסוללה החשמלית או הסוללה הנטענת. תחזוקה פחותה משמעה יותר זמן ליהנות מפירות העמל שלכם

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות