כמה עולה מפוח עלים

מפוח עלים
מפוח עלים

מפוח עלים הוא כלי גינון חשוב שמאפשר לנו לשמור על מדשאות וגינות נקיות וללא עלים נושרים, אבק או פסולת, ולעשות את זה במהירות וביעילות. אחת השאלות שנשאלות לא פעם בנוגע למפוח עלים היא כמה עולה מפוח עלים. 

לפני שאתם רוכשים מפוח עלים, חשוב להבין את הפקטורים השונים שיכולים להשפיע על המחיר, ואיך לבחור נכון את המפוח שמתאים לכם גם מבחינת פעולה וגם מבחינת תקציב. המדריך הבא יעזור לכם לעשות בדיוק את זה! 

מה משפיע על כמה עולה מפוח עלים?

התשובה לשאלה כמה עולה מפוח עלים תלויה במספר גורמים, והעלות של מפוח עלים נעה בספקטרום רחב מאוד. המחיר מושפע בעיקר מהפרמטרים הבאים: 

  • סוג המפוח: מפוחי עלים מגיעים בשלושה סוגים עיקריים: מפוח יד, מפוח נשיאה (מפוח גב) ומפוח הנישא על גלגלים. הראשון הוא הזול והקטן ביותר, בעוד שמפוחים שנישאים על הגב או על גלגלים נוטים להיות יקרים יותר בשל העוצמה הרבה שלהם. 
  • מקור כוח: יש שני סוגים עיקריים של מקור פעולה – מפוח עלים שפועל על דלק, ומפוח עלים נטען הפועל על סוללה עוצמתית. מפוחים המונעים על דלק הם לרוב עוצמתיים אך מזהמים מאוד ואף עלולים לפגוע בשמיעה בשל הרעש הרב שהם מפיקים. כמו כן, הם לרוב יקרים יותר וגם דורשה תחזוקה קבועה ויקרה. מפוח עלים נטען הוא מפוח עלים שקט יותר, שמאפשר עבודה פשוטה ונוחה. הוא לרוב זול יותר ולא דורש תחזוקה מורכבת. 
  • מותג ואיכות: גם המותג כמובן משפיע על כמה עולה מפוח עלים. מותגים בעלי מוניטין ואמינות מגיעים לרוב עם תג מחיר גבוה יותר, אך מצד שני מציעים איכות, עמידות, תמיכת לקוחות ואחריות. למותגים פחות מוכרים יש אפשרויות תקציב ידידותיות יותר, אך כדאי לבדוק שהם מהימנים ושלא תצטרכו להחליף את המפוח לאחר תקופת זמן קצרה. 
  • תכונות נוספות ואביזרים: קחו בחשבון גם פיצ’רים נוספים כמו הגדרות מהירות משתנות, עיצובים ארגונומיים, יכולות ניקוי מסוימות ופיצ’רים של בטיחות – כל אלו יכולים להגדיל את המחיר. הבינו מה התוספות הנחוצות לכם ועל מה תוכלו לוותר. 
  • רמות רעש: מפוח עלים שקט שלא פולט מזהמים לאוויר יכול להיות יקר יותר, אך ניתן לקזז את ההוצאות האלו בחיסכון בטווח הארוך על תחזוקה, דלק וכן גם תרומה לבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו.

אז כמה עולה מפוח עלים?

אז בתכלס, כמה עולה מפוח עלים? מחירים של מפוחי עלים נעים בדרך כלל בין כמה מאות שקלים עבור דגמי יד חשמליים בסיסיים, ועד למעלה מ-3,000 שקלים עבור מפוחים יקרים ועוצמתיים יותר. ישנן לא מעט אפשרויות בטווח ביניים, למשל מפוחים שעולים 1,000-2,000 שקלים, מפוחים שיכולים להתאים למרבית בעלי הגינות.

הדגש הוא למצוא את האיזון בין התקציב שלכם לבין התכונות והפיצ’רים שלהם אתם זקוקים. כדי למצוא את התמורה הטובה ביותר, קחו בחשבון את גודל החצר שלכם ואת הצרכים הספציפיים שלכם. אם יש לכם חצר קטנה ואתם צריכים לנקות אותה רק מדי פעם, מפוח עלים נטען בסיסי לגמרי יעשה את העבודה. אם יש לכם גינות גדולות או שאתם זקוקים למפוח עלים עבור שימוש מקצועי או עסקי, עדיף להשקיע בדגם גדול ועוצמתי יותר, ועדיף כזה שלא תחזיקו ביד (כדי לא לעייף את הגוף). 

מחפשים מפוח עלים נטען? היכנסו עכשיו לגרין וורקס!

כפי שאפשר לראות, התשובה לשאלה כמה עולה מפוח עלים היא מאוד מגוונת ויכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לגורמים כמו סוג, מקור כוח, מותג, תכונות ואיכות. בגרין וורקס, מותג איכותי מוביל לכלי גינון חשמליים, תוכלו למצוא מגוון גדול של מפוחי עלים נטענים, שקטים ועוצמתיים לכל השימושים. אנחנו מזמינים אתכם לבחור עכשיו את המפוח המתאים לכם ביותר!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות