כלי עבודה שחובה שיהיו בבית

בכל בית יש להחזיק בכמה כלים שימושיים, שיעזרו לכם במצבים נפוצים שסביר שתתקלו בהם לאורך השנים. בין אם אתם רוצים לתלות תמונה או מדפים, הברז התחיל לנזול או שאתם רוצים להרכיב ריהוט חדש, כמה כלי עבודה מוצלחים יכולים לעשות את העבודה הרבה יותר קלה ופשוטה, ותמיד טוב שתחזיקו אותם בארגז הכלים והם יהיו מוכנים לשימוש.

הבעיה היא שיש היום כל כך הרבה כלי עבודה, שקשה לדעת מה באמת חשוב להחזיק בארגז הכלים הביתי, ואילו כלים הם השימושיים ביותר. כדי לעזור לכם, איגדנו את הרשימה המלאה לכלי העבודה שאתם חייבים להחזיק בבית, ממברגה נטענת ועד מד מטר. 

מברגה נטענת

מברגה נטענת היא אחד מכלי העבודה השימושיים ביותר. באמצעות מברגה נטענת או חשמלית תוכלו להבריג בקלות ברגים מסוגים שונים, וכן גם לחלץ ברגים. מברגה נטענת יכולה לעזור לכם בעיקר כשאתם מנסים להרכיב ריהוט חדש, וכן גם לשם הברגת ברגים בחומרים שונים לאחר קדיחה (למשל, לתליית וילונות, טלוויזיה וכו’). 

לצד מברגה נטענת, חשוב לבחור גם במברג. מברג הוא כלי ידני שיעזור לכם לפתוח ולחזק ברגים שונים בצורה ידנית, ומיועד בעיקר לעבודות הברגה קטנות. מומלץ להצטייד במברג פיליפס ובמברג שטוח.

פטיש

פטיש הוא כמובן כלי ידני חשוב מאוד, באמצעותו תוכלו לחבר מסמרים לקיר וכך לתלות תמונות ופריטים עיצוביים נוספים בבית. מדובר על כלי בסיסי שתמיד טוב שנמצא בארגז הכלים שלכם.

פלייר

פלייר הוא כלי ידני נוסף שאתם חייבים להחזיק בארגז הכלים שלכם. באמצעות הפלייר תוכלו לחזק ברגים רופפים וכן לאחוז ברכיבים קטנים ושונים בזמן תיקון תקלות (למשל, לאחוז באומים). שימו לב שיש סוגים שונים של פליירים, כולל פלייר חותך, המיועד לחיתוך של כבלים חשמליים.

מקדחה חשמלית

מקדחה היא עוד כלי נפוץ ושימושי מאוד בסביבת הבית. באמצעות מקדחה תוכלו לקדוח חורים בקיר ובמשטחים נוספים. השימוש במקדחה הוא עבור תליית דברים שונים וכבדים על הקיר, וכן גם עבור עבודות נגרות או תיקונים שונים בסביבת הבית.

סכין יפנית

סכין יפנית היא סכין שכל בית חייב להחזיק בו, כי יש לה כל כך הרבה שימושים שונים. באמצעות סכין יפנית תוכלו לבצע חיתוכים מדויקים, מהירים וחדים, וכן היא נחשבת בטיחותית יותר מאשר סכין רגילה או מספריים. היא מצוינת לעבודה הדורשת דיוק, וכן גם סתם לפתיחה של חבילות או מארזים שונים.  

מד מטר

אחד הכלים הכי שימושיים הוא כמובן מד מטר. באמצעות מד מטר תוכלו למדוד אורכים של דברים שונים בבית, וכך לבצע תכנון נכון יותר (למשל, במידה ותרצו ספה חדשה, מקרר חדש או מיטה חדשה, ותאלצו לבדוק את המידות השונות). כמו כן, מד מטר יסייע לכם גם עם כלי העבודה האחרים – למשל, רגע לפני שאתם קודחים חור בקיר, השתמשו במטר כדי לוודא שאתם קודחים במקום המדויק. 

פלס

פלס הוא עוד כלי מצוין שמומלץ להכניס לארגז הכלים שלכם. באמצעות פלס תוכלו לוודא שהמשטחים ישרים לחלוטין – כך, לפני שאתם תולים משהו על הקיר, בין אם טלוויזיה או תמונה, מומלץ להשתמש בפלס כדי לוודא שאתם לא תולים מסמרים או קודחים חורים בצורה עקומה. פלס יעזור לכם לעשות את זה בקלות וללא מאמץ. 

מסור חשמלי

מסור חשמלי גם הוא יכול לסייע לכם מאוד בעבודות ביתיות שונות, בעיקר כשתאלצו לחתוך חומרים עבים ושונים, כמו עץ. העבודה עם מסור היא נפוצה פחות מהכלים האחרים שדיברנו עליהם, אך סביר להניח שבמוקדם או במאוחר תתקלו בצורך לנסר חומרים או פריטים שונים, כמו ריהוט.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות