כלי עבודה לשיפוצים

שיפוץ איכותי ויעיל תמיד יקום וייפול על תכנון מוקדם. ראוי לתכנן כמה השיפוץ יהיה מקיף וכמה משאבים הושקעו בכל חדר או בכל הבית כולו. ובמסגרת התכנון, מלבד היבטים של תקציב, תכנון קונספט, ראוי לדאוג גם לכלי עבודה מתאימים. מהם כלי העבודה הנדרשים למלאכת השיפוץ? קבלו את הרשימה החשובה שתעשה לכם סדר.

כל הכלים, לעבודות שיפוצים

  • מברגה – להבריג בורג מזדמן, זו לא בעיה גם בעזרת מברג ידני. אבל בשיפוץ, מאוד נפוץ ומקובל שצריכים הרבה יותר, לחבר ולהרכיב, להתקין צירים, לבנות מדפים, להתקין ארונות, לחבר משקופים, מסגרות לחלונות. בהרבה מאוד מהמשימות הללו, שמור מקום נכבד למברגה. זהו כלי עבודה חשמלי שמטפל בכל הברגים הנחוצים, חיש קל. טיפ חשוב: צריך לדאוג לסט נכבד של ביטים. זהו החלק של המברגה שצריך להתאים לסוג ההברגות וראשי הבורג שבהם משתמשים.
  • מקדחה – בת הזוג של ה מברגה היא במקרים רבים המקדחה. בכל שיפוץ שהוא צפויה למקדחה עבודה רבה. בכל התקנה של דיבלים, בכל התקנה של קירות גבס, כאשר מתקינים גוף תאורה ותקרה מונמכת או נישות, המקדחה נקראת לדגל. לרוב, נהוג שימוש במקדחות חזקות יחסית, שמתאימות גם ליצירת קידוחים עמוקים וכן לחדירת משטחים קשיחים במיוחד.
  • פטישון – כאשר זקוקים לכושר חדירה חזק במיוחד שאף מקדחה לא תוכל לספק, זה הזמן לפטישון. זהו כלי חזק במיוחד, שיכול להלום ולהגיע גם לעומק של הבטון. הוא יישומי מאוד אם בשיפוץ צריכים להסיר קיר של בלוקים או ליצור חלון או דלת. יכול לשמש גם לצורך קידוח ויצירת תעלות להעברת כבלים או תשתיות, בצורה מאוד מהירה וטובה.
  • מלטשת – מלטשת או דיסק יכולים להשיג תוצאות מרהיבות בשלל דרכים. אפשר לחתוך בעזרתם חיפויים שונים או חלקי עץ וגם טובים למשימות אחרות. ליטוש של משטחים, שיוף של כלי חיתוך, הסרת לכלוך או שכבות שרוטות ממשטחים שמשפצים.
  • מסורים וכלי חיתוך – כאשר בשיפוץ בונים נישה מעץ, אם מייצרים רהיטים בהתאמה אישית או שצריכים לחתוך חומרים כגון אלומיניום או תוצרים אחרים לבניה, נדרשים כלי חיתוך טובים. מסורים חשמליים כבדים וכלי חיתוך נוספים משמשים בהתקנה פרגולות, חיתוך של חלקי פח, מסגרות ועוד.
  • כלים נוספים – לצורך שיפוץ ניתן לעשות שימוש בעוד כלי עבודה רבים ומגוונים. למשל, מולטיטול שהוא כלי עבודה רב שימושי. כלים לטיפול בצנרת, לעבודות חשמל, סולמות, צבתות ופליירים, כלים לטיח וצבע.

וכעת, שימו לב לטיפ חשוב לאחר השיפוץ!

לאחר השיפוץ – כלי עבודה לביצוע בדק בית

מרבית האנשים נעזרים בקבלני מפתח או באנשי מקצוע ושיפוצניקים שונים. חשמלאים, נגרים, טייחים, צבעים וכן הלאה. שהשיפוץ הסתיים, ההתרגשות מהבית החדש בשיאה. הכל נראה מושלם. אבל, ליקויים שונים עשויים להיות נסתרים. לא את הכל אפשר לראות בעין, בקלות. הפתרון – בדק בית לאחר שיפוץ דירה. שימוש בכלים, אמצעי מדידה, הדמיות תרמיות ובדיקת אטימות שיבטיחו שהשיפוץ אכן הסתיים על הצד הטוב ביותר.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות