כלי עבודה להתקנת גדר בגינה

חובבי עשה זאת בעצמך ואנשים שאוהבים להתקין ולבנות דברים בעצמם בבית משתדלים לעשות בעצמם כל מה שהם יכולים, ולא לפנות באופן מיידי לאנשי מקצוע. מדובר בפעילות טבעית ומעשירה שמעניקה סיפוק רב ותחושה של הישגיות. כמובן שיש להחזיק לצורך כך בארסנל כלי עבודה נאה. אם יש לכם גינה או חצר, ואתם מעוניינים לגדר אותן, אלו הכלים שתצטרכו על מנת לעשות זאת בהצלחה.

 

פטישון – כאשר יש צורך לקדוח בחומרים קשיחים, כמו למשל בבטון, יש להשתמש בפטישון. קידוח אפשרי יכול להתבצע למשל בקיר הקיים בגינה. מומלץ להשתמש בברגים איכותיים וכמובן לוודא שהם בגודל הנכון והמתאים.

 

מברגה – יש להחזיק מברגה חשמלית או מברגת אימפקט על מנת לבצע הברגות במספר מצבים במהלך ההתקנה. אחד מהשימושים של המברגה הוא חיבור בין פרופילים של חומרים שונים באמצעות בורג קודח, כמו למשל אלומיניום וברזל.

 

פטיש – בפטיש תשתמשו על מנת לחבר בין חלקים שונים של הגדר באמצעות ברגים ומסמרים.

 

פלייר וקאטר  – כלי עבודה ידניים נוספים שלהם אתם עשויים להזדקק הם פלייר וקאטר למען עבודה נוחה יותר ולצורך חיתוך כבלים.  

 

פלס בנאים – יש להשתמש בפלס בנאים על מנת להבטיח שהגדר נבנית בצורה ישרה ובזווית של 90 מעלות ביחס לקרקע או ביחס לקיר או גדר שכבר קיימים בגינה או בחצר. שימוש נוסף של הפלס הוא לוודא שלוחות הגדר עומדים בפלס וממוקמים במקום הנכון.  

 

ציוד נלווה – כמובן שכמו בביצוע של כל עבודה, גם במקרה זה יש צורך להחזיק ציוד נלווה, שבלעדיו אין אפשרות לבצע דבר. יש להחזיק בוקסות, ספייסרים וברגים מסוגים שונים, כמו למשל ברגי ג’מבו.

 

מטר מדידה – לפני שמתחילים בפרויקט התקנת גדר לגינה או גדר לחצר, יש לבצע מדידות באזור ולהבין מהן האפשרויות והיכן בדיוק למקם אותה. אפשרי שתצטרכו להשתמש במטר גם במהלך ההתקנה עצמה.

 

כלי גינון שונים – במידה ויש להכין את השטח, יכול להיות שתצטרכו בין היתר לגזום צמחייה באזור הרלוונטי. לצורך כך ניתן להשתמש בחרמשים, גוזמי גזר חיה ומסורי שרשרת. במידה ויש צורך לכסח את הדשא, כדאי להשתמש במכסח דשא. גם מפוחי עלים רלוונטיים לאיסוף עלים ולכלוך אחר שנמצא על הקרקע. יכול להיות שתצטרכו, בהתאם לתנאים בשטח, גם להשתמש במעדר.

 

כפפות עבודה – כאשר עובדים עם ברגים ומסמרים ומבצעים עבודות שונות, לרבות התקנת גדר אלומיניום לחצר או לגינה, כדאי להחזיק ולהשתמש בכפפות. גם חובבים וגם אנשי מקצוע צריכים לשמור על הביטחון האישי שלהם ולהימנע מפציעות שעלולות להשבית אותם לפרק זמן ארוך.

 

להשתמש בכלי עבודה נטענים  – באופן כללי, מומלץ להשתמש מתי שרלוונטי בכלי עבודה חשמליים ונטענים. כלים אלו יאפשרו לכם לעבוד באופן אלחוטי וללא כבלים או חוטים מגבילים, ישמרו על איכות הסביבה ויעשו עבודה שקטה, נוחה ומדויקת.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות