כלי עבודה חשמליים

כלי עבודה של גרינוורקס – כל היתרונות בחברה אחת!

כלי גינון חשמליים מתוצרת קונצרן גרין וורקס הינם כלי עבודה חשמליים נטענים ששומרים על איכות סביבה ועל איכות חיים. העבודה איתם נוחה באופן בלתי רגיל והם חסכוניים מבחינה כלכלית.

תחזוקת הכלים מינימאלית ואינה מצריכה התעסקות מיוחדת או ידע רב. כיאה לכלי עבודה חשמליים, הם אינם מרעישים ובכך לא מפריעים לכם או לשכנים. בנוסף לכך, ניתן לרכוש סוללה אחת שמספיקה ליותר מ-20 כלי עבודה, וזהו בהחלט יתרון נפלא.

כלי עבודה חשמליים נטענים

חברת גרינוורקס ממציאה לנו פטנטים

החברה הגרמנית הינה קונצרן בינלאומי שמייצר כ-1.2 מיליון מוצרים בחודש. כל רכיב וכל פרט שלה מיוצר במפעל האדיר של החברה שמעסיקה אלפי עובדים. החברה מחזיקה במעל ל-1,000 פטנטים רשומים ורשמיים שונים. החברה עושה את המיטב על מנת להימצא כל העת בחזית הפיתוח הטכנולוגי החדשני, הירוק והמתקדם.

1. כלי גינון אלחוטייםכלי העבודה הנטענים של גרינוורקס מופעלים באמצעות סוללה חזקה, אשר מייתרת את הצורך בכבלים. הסטנדרט המודרני הוא בהחלט לאפשר עבודה ללא מגבלות של כבלים וחוטים, וכלי החברה הם חלק מאותה מסורת חדשה.

2. כלי גינון נטענים – הסוללה מחזיקה זמן רב בעבודה רציפה ונטענת במהירות. היכולת להשתמש בסוללה אחת לליין שלם של מוצרים עוזרת לנוחות הכללית שמעניקים הכלים של החברה ומהווה יתרון אדיר לכל המשתמשים בהם.

3. כלי גינון עוצמתיים – כלי החברה עובדים ב-24V וקיימים גם כלי גינון חשמליים הפועלים בעוצמה של 80V. זהו יתרון בכל הקשור לעוצמת הכלים ומשך זמן העבודה שלהם בצורה רציפה, וזוהי עובדה אשר מקלה מאוד על השימוש בהם.

4. כלי גינון ירוקים – כלי עבודה חשמליים בבסיסם הם ירוקים יותר מאשר כלי עבודה וכלי גינון מסורתיים, שהשתמשו בחומרים שזיהמו משמעותית את הסביבה. כאשר מדובר בכלי גינון חשמליים נטענים, מאפיין השמירה על איכות הסביבה רק מתעצם. לא במקרה שם החברה הוא גרין וורקס והמותג מתמקד בפיתוח, תכנון וייצור של כלי עבודה וכלי גינון ירוקים ומתקדמים שמתכתבים עם ציפיות וסטנדרטים גבוהים של איכות הסביבה.

3 יתרונות חשובים לכלי עבודה נטענים של גרינוורקס

תחזוקה מינימאלית ותפעול קל

כלי גינון חשמליים ובאופן כללי כל כלי העבודה של גרין וורקס מצריכים מעט מאוד תחזוקה מצידכם והם קלים מאוד לתפעול שוטף. הם מיועדים מבחינה זאת גם למשתמש החובב, ולא רק לבעלי מקצוע מקצועיים ומיומנים. כך יוצא שמצד אחד הם איכותיים ועושים עבודה מעולה, ובכך מתאימים גם למקצוענים, אך מאפייני התפעול הנוח והתחזוקה המינימאלית פותחים את השימוש לקהל הרחב.

שנתיים אחריות גם על הסוללה

חברת גרין וורקס מאמינה באופן שלם ומוחלט במוצריה ומספקת אחריות של 24 חודשים, עם אפשרות להאריך לשנה נוספת בתמורה לסכום סמלי. האחריות תקפה גם על כלי עבודה וכלי גינון חשמליים וגם על הסוללה עצמה, לה כמובן חשיבות גדולה בפני עצמה במארג העבודה.

שירות לקוחות מעולה

במידה ויש צורך להשתמש באחריות, הכלים נבדקים ומתוקנים במעבדת שירות מוסמכת תוך 14 ימים. בכל מקרה ניתן לפנות לשאלות ולקבלת ייעוץ מקצועי ומהיר מטעם גרין וורקס ישראל.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות