כלי עבודה איכותיים – מקצרים ומיעלים את תהליך העבודה

בין אם אתם אנשי מקצוע העוסקים בשיפוצים, בנייה או תיקונים, ובין אם אתם פשוט אוהבים לעשות פרוייקטים ביתיים של “עשה זאת בעצמך”, אתם כנראה יודעים עד כמה חשוב שכלי העבודה יהיו איכותיים, אמינים ועמידים. בין הכלים הפופולרים שנמצאים כמעט בכל בית ואצל כל איש מקצוע הם מברגה, מקדחה ופטישון.

בעזרת כלים אלה ניתן לעשות כמעט וכל דבר בבית החל מהברגה פשוטה והתקנת מדפים ועד קידוח קירות בטון. בשביל שהעבודה שלכם תהיה קלה יותר חשוב להשתמש בכלי עבודה איכותיים ומקצועיים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, ולכן חשוב לא להתפשר על האיכות.

כלי העבודה של greenworks

כלי העבודה של greenworks הם חשמליים שעובדים בעזרת סוללה נטענת. קיימים יתרונות רבים לעבודה עם כלים נטענים. אחד היתרונות הבולטים הוא שאין כבלים מיותרים שאתם צריכים לגרור אחריכם ולהיות מודאגים מהם. בנוסף, בגלל שהכלים עובדים על סוללה אתם חופשיים להסתובב איתם בכל מקום ולהשתמש בהם גם בחוץ, ללא הצורך להיות תלוים בחיבור חשמלי.

הסוללה מתאימה למספר כלים שונים ולכן מספיק שתהיה לכם סוללה אחת כדי להפעיל את כל הכלים שברשותכם. לסוללה אורך חיים של מספר שנים ואתם גם מקבלים אחריות עליה.

חברת greenworks

חברת גרינוורקס מתמחה בכלי עבודה חשמליים נטענים ומציעה לכם את כלי העבודה האיכותיים והטובים ביותר שקיימים בשוק הישראלי במחירים ומבצעים מפתיעים:

מברגה

מברגה אימפקט היא אחד הכלים הבסיסיים והמרכזיים שכל בית ואיש מקצוע חייבים להחזיק בארגז הכלים. בעזרת המברגה אתם יכולים לבצע פעולות בסיסיות כמו הברגה והוצאת ברגים, תליית מדפים ורהיטים, הרכבת רהיטים ועוד פעולות רבות אחרות.

כלים איכותיים

בשביל לקנות מברגה איכותית יש לשים לב למספר דברים כמו הספק, מתח עבודה ומהירות סיבוב לדקה. הספק נמדד בוואט ומעיד על יכולת הביצוע של המברגה. ככל שההספק גבוהה יותר, כך המברגה עוצמתית יותר.

מתח העבודה נמדד בעזרת וולט וגם הוא משפיע על יכולת העבודה של המברגות. גם כאן, ככל שהמתח גבוהה יותר, כך היא עוצמתית יותר. ולבסוף חשוב לשים לב למהירות סיבוב לדקה של המברגה.

מהירות המברגה

במקרה של מהירות גבוהה יותר ניתן להשיג ברגים גדולים יותר, בזמן שברגים קטנים יש להבריג במהירות נמוכה. בחירת המהירות בדרך כלל מתבצעת בצורה ידנית על ידי לחיצה על כפתור או בצורה אוטומטית בעזרת וסת אלקטרוני.

 

מקדחה

כלי עבודה חיוני נוסף הוא מקדחה נטענת. המקדחה מבצעת פעולה פשוטה של קידוח ובעזרתה ניתן לקדוח חורים בגדלים שונים בחומרים קשים כמו מתכת, עץ, אבן, קרמיקה ועוד. חשוב לציין שכאשר רוצים להבריג בעץ מומלץ לעשות חור “פיילוט”.

נהוג להשתמש במקדחה כדי לקדוח חור שהוא מעט קטן מעובי הבורג כדי למנוע סדקים ופיצול בעץ. בנוסף, ניתן להשתמש במקדחה גם כמברגה בגלל שעיקרון הפעולה הבסיסית של השתיים זהה (סיבוב ראש כלי העבודה)

פטישון

ההבדל העיקרי בין פטישון למקדחה הוא שהפטישון יכול לקדוח בקירות בטון, דבר שהמקדחה לא מסוגלת לעשות. הפטישון מבצע זאת על ידי תנועה קדימה ואחורה של ראש הפטישון. תנועה זו יוצרת אפקט של חציבה, ולכן ניתן לקדוח בחומרים הקשים ביותר עם הפטישון.

לסיכום

כדי שתהליך העבודה יהיה יעיל וקל, חשוב להשתמש בכלי עבודה איכותיים של גרינוורקס. כלי העבודה שאנחנו מציעים ימלאו את תפקידם וישרתו אותכם באמינות. כלי העבודה שלנו הם חשמליים עם סוללה נטענת שלזה בנוסף יש יתרונות רבים.

מקדחה, מברגה

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות