כלי הגינון ששיגעו את ארה״ב הגיעו לישראל

המהפכה הירוקה בכלי גינון – ששינתה לחלוטין את עולם הגינון בארצות הברית –  חצתה לאחרונה את האוקיינוס והגיעה עד ישראל, וזה בדיוק הזמן להכיר את הכלים החשמליים של גרין וורקס.

את כלי הגינון המסורתיים, הפועלים על דלק מזהם, פוגעים בבריאות הגב ובשמיעה ודורשים תחזוקה ארוכה ומסיבית, מחליפים היום כלי גינון נטענים, פשוטים, קלים לתחזוקה וידידותיים לסביבה שהופכים את עבודת הגינון למשחק ילדים. 

כלי גינון חשמליים מתאימים לאנשים פרטיים וכן לגננים, חברות גינון, שטחים גדולים, מוסדות ובתי ספר, קיבוצים, מושבים, וכל מי שזקוק לכלי גינון יעילים ובהם מפוח עלים, מכסחת דשא, חרמשים, מגזמות, מסורי שרשרת ועוד! 

דילים חמים

עבודה מקצועית לכל סוגי הגינות והשטחים

כלי הגינון של גרין וורקס פועלים על מנוע חשמלי חזק ועם סוללות ליתיום מתקדמות שמאפשרות עבודה רציפה ועוצמתית, בדומה לכלי הגינון המסורתיים. לעומת כלי הגינון המסורתיים, הם מספקים עבודה שקטה (מנועים ללא פחמים), חשמלית ונטענת, כזאת שלא מזהמת את האוויר ולא דורשת תחזוקה מסובכת.

הם מגיעים במבחר דגמים, כולל דגמי 80 וולט פרו – הקטגוריה הגבוהה ביותר בכלי גינון נטענים בארץ – דגמים המתאימים לאנשי מקצוע בתחום הגינון שזקוקים לכלים עוצמתיים ומקצועיים, לצד דגמי ה-24 ו-48 המיועדים לאנשים פרטיים וגננים חובבים.

גרין וורקס הוא אחד המותגים החזקים והמוכרים ביותר בארצות הברית ואירופה לכלי גינון נטענים, והנחיתה שלו בארץ היא בשורה מסחררת לכל העוסקים בעבודה בשטח וזקוקים לכלים אמינים ומקצועיים. 

מינימום מאמץ, מקסימום תוצאות

אחד היתרונות המהותיים של כלי הגינון החשמליים של גרין וורקס הוא ההפעלה הפשוטה וחסרת המאמץ. הכלים מתאימים גם לאנשים שאינם מנוסים במיוחד, והכלים אינטואיטיביים לשימוש וקלים להבנה.

יתרון מהותי נוסף הנוגע לקלילות הכלים הוא הסוללות, שהן החזקות ביותר בשוק.

גרין וורקס עושה שימוש בסוללות ליתיום קטנות ועוצמתיות שנשלפות בקלות, נטענות במהירות ומתאימות לכל סוגי הכלים, כך שניתן לקחת את הסוללה מהמפוח ולהעביר אותה לחרמש ומשם למכסחת. זאת בניגוד לחברות אחרות, המציעות סוללה ענקית אחת שיושבת על הגב.  

לבסוף, הכלים מאפשרים עבודה רציפה ופשוטה – אם נגמרת הסוללה מוציאים אותה ומחליפים לסוללה רזרבית. כל זה בלי בלגן, בלי הפסקת העבודה, ובלי המתנה ארוכה לטעינת סוללה ענקית אחת.  

שירות מקצועי וזמין לגנן

כל מותג איכותי יודע שעבודה מקצועית לא מסתיימת ברגע שהמוצר מגיע ללקוח. בגרין וורקס מציעים שירות בזמינות גבוהה ללקוחות, כולל אחריות ארוכה על הכלים, עזרה שוטפת בכל שאלה הנוגעת לכלי העבודה והגינון וכן שירות תיקונים מקצועי במעבדה של היבואן.

הצטרפו עכשיו למהפכת הכלים החשמליים של גרין וורקס במחירים משתלמים

מלבד העובדה שגרין וורקס מציעה את הסוללה החזקה ביותר בשוק, היא מספקת מחירים תחרותיים שהופכים את הרכישה דרכה למשתלמת במיוחד. 

הזמינו עכשיו את הכלים שישדרגו את עבודת הגינון שלכם, וקבלו אותם עד אליכם הביתה במשלוח מהיר!

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות