כלי גינון לטיפוח הגינה

נכנסתם לדירה חדשה, וסוף סוף יש לכם גינה משלכם?

על אף היתרונות הברורים והמהנים של גינה בבית – מי לא רוצה לשתות קפה עם העיתון בחוץ בשבת בבוקר, לתת לכלב להשתולל בדשא ולילדים לשחק – הגינה מגיעה גם עם כמה מחויביות, הדורשות טיפול ותחזוק קבוע שלה.

אם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל, הנה כמה כלי גינון נטענים שהכרחיים לטיפול בגינה!

 

גוזם גדר חיה

בין אם התחלתם לטפח גינה מאפס ובין אם קיבלתם גינה מעט מוזנחת, גוזם גדר חיה הוא כלי גינה הכרחי שיעזור לכם לטפח את גדרות השיחים בגינת דירת גן. מדובר על כלי גינה ממונע עם להב שמאפשר לחתוך את הענפים המיותרים והעבים ולשמור על גדר חיה מטופחת. שימו לב לרכוש דגם קל משקל שיהיה נוח בזמן העבודה. אם אתם מחפשים כלי עוצמתי מאוד, עדיף לבחור אחד עם שני להבים.

מסור שרשרת גבהים

מסור שרשרת מסייע לגזום באזורים גבוהים שקשה להגיע אליהם, כמו עצים או שיחים גבוהים. מדובר על כלי גינון חשוב מאוד לטיפוח הגינה, שכן הוא מסייע לשמור על גינה עם מראה אחיד ומהודק ולא פרוע שמתפזר לכל עבר.

כדאי לבחור במסור שרשרת קל ונוח להחזקה, שכן בעת העבודה יש להחזיק את המסור מעל הראש. מסור כזה מגיע בשתי אופציות – נייד ופועל על בטריות, או נייח באמצעות כבל חשמלי. כמו כן, מסורים משתנים זה מזה באורך שלהם – חשוב לבחור באחד שמתאים לגובה העצים בגינה!

מפוח

מפוח עלים (ובמיוחד מפוח עלים נטען 80V PRO) הוא כלי גינה חשוב בעיקר בתקופת הסתיו, אז העלים נושרים והגינה הירוקה הופכת כתמתמה מעלים תועים. המפוח יעזור לכם לאסוף בקלות את כל העלים, והוא נחוץ מאוד בעיקר אם מדובר על גינה גדולה (אם הגינה שלכם קטנה, כנראה תוכלו להסתפק במטאטא פשוט!). 

מכסחת דשא

אם אתם מתכננים לטפח מדשאה מפוארת וירוקה בגינת הדירה החדשה שלכם, אתם תזדקקו לכלי גינה הקלאסי ביותר – מכסחת דשא, שתעזור לכם לשמור על גינה מטופחת ומתוחזקת. דשא הוא לא פשוט לתחזוק, ואם לא מטפחים אותו כראוי לא רק שהוא יצמח לכל עבר, אלא גם יהפוך צהוב ויבש.

המדשאה בדירה החדשה שלכם אולי תראה טוב בחודש הראשון אך אם לא תדאגו לטפח ולכסח אותה בתדירות גבוהה היא תהפוך עם הזמן לצהובה ויבשה. מכסחת עוזרת לשמור על הדשא בריא, מגיעה בגדלים שונים (כתלות בגודל הגינה ובצרכים שלכם), לרוב היא ניידת ופועלת באמצעות סוללות, ותהפוך את הגינה שלכם לירוקה ומטופחת.

חרמש

חרמש (מדגם עוצמתי כגון 80V PRO עם מטען) הוא כלי גינה המאפשר ליצור הפרדה ברורה בין המדשאה לשבילים, לחניה וכדומה. כמו כן, הוא יעיל לצורך ניקוש עשבים שוטים ואגרסיבים בגינה ווידוא מראה מטופח.

כיוון ומדובר על כלי ארוך שמחזיקים ביד, אין צורך להתכופף כדי להשתמש בו, מה שמקל על העבודה איתו. חרמש יכול להזכיר מכסחת דשא, רק שבניגוד אליה, הוא מגיע לאזורים קטנים שקשים למכסחת גדולה – אך אינו מהווה לה תחליף. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות