כלי גינון ועבודה לכריתה וגיזום עצים

אם אתם רוצים לכרות או לגזום עצים, אתם חייבים שיהיו לכם את כלי הגינון המתאימים. ללא הכלים המתאימים אתם יכולים למצוא את עצמכם בבעיה קשה כי לא משנה עד כמה אתם מנוסים וחדורי מוטיבציה, אי אפשר לבצע את הפעולות הללו בצורה מדויקת ולעתים לא בכלל. אלו כלים נדרשים לכך?

גוזם גדר חיה לעיצוב מדויק

כריתת עצים היא הליך הרבה יותר מורכב מגיזום עצים אך לעתים גם גיזום עצים נשמע מורכב מאוד לצד פעולות גינון אחרות. לפעולות גינון אלו יש צורך בכלי גינון שיכולים לשמש גם ככלי גיזום מוצלחים ומדויקים מאוד כאשר אחד הנפוצים שבהם הוא גוזם גדר חיה. גוזם גדר חיה הוא אחד הכלים החשובים ביותר כי האין עוד כלי שמאפשר עבודה מדויקת כמוהו. כלי גינון זה ארוך יחסית כדי לאפשר את הגיזום של גדרות חיות בצורה ישרה בלי צורך לעבור על אותו אזור פעמיים ולהסתכן בטעות גיזום. גוזם זה חד מאוד וחותך גדרות חיות בשנייה אחת וזה השימוש העיקרי שלו שלרוב יהיה בשימוש עסקי. 

מסור חשמלי לכריתת ענפים וגזעים

עם כלי גינון מתקדמים ומתאימים אפשר לגזום את העצים בצורה פשוטה מאוד אך לעתים אפילו פעולות מורכבות יותר כמו כריתת עצים ניתן לבצע עם הכלים המתאימים. אחד מהכלים הכי חשובים לכריתת עצים הוא מסור חשמלי. מסור חשמלי אולי נשמע לכם כמו כלי מפחיד מאוד להתעסקות אך בסופו של דבר אפשר לעבוד איתו בלי חשש כיוון שמדובר בכלי בטוח מאוד, כל עוד עובדים לפי הנהלים. מסור חשמלי יכול לכרות כמעט כל דבר, והוא משמש גם לגיזום עצים ולא רק לכריתה. עם זאת כאשר יש צורך בכריתה ניתן לבצע אותה די בקלות עם מסור חשמלי אמנם המשימה תיקח מעט יותר זמן.

מסור חרב לחיתוך נקודתי יותר

כמו שמסור חשמלי יכול לחתוך מגוון רחב של ענפים עבים ככל שיהיו, כך גם מסור חרב. מסור חרב אמנם לא יכול לחתוך גזע של עץ כי הוא דק מידי כדי לכסות את כל הקוטר שלו אך בכל זאת לגיזום של ענפים עבים יחסית ואפילו לכריתה של עצים דקים יחסית הוא יכול להיות יעיל ואף בטיחותי יותר. הדיוק שלו מרשים מאוד ולכן הוא נוח מאוד לשימוש.

מפוח עלים שיעזור לניקוי פשוט

מפוח עלים אמנם לא יכול לעזור לכם בכריתת או גיזום עצים אך הוא כן יכול לעזור לכם לנקות את האזור לאחר מכן. אחרי שגוזמים את העץ נשארים ענפים רבים על הרצפה ואת הענפים הללו תצטרכו בכל מקרה להרים עם היד שלכם ולזרוק לפח. הבעיה היא שיש לעתים עלים שנופלים בין הענפים ואותם קשה לאסוף אחד אחד. לכן אפשר להשתמש במפוח עלים שיעיף את כל העלים ויערום אותם בערימה שיהיה הרבה יותר נוח לאסוף לאחר מכן. חשוב לזכור כי מפוח עלים זול מאוד והוא יכול להיטען מה שמקל עליכם מאוד בתהליך הניקוי בלי צורך בחיבור לחשמל.

מסור גבהים לענפים הגבוהים

מסור גבהים הוא אחד מהכלים הכי חשובים שיש כיוון שהוא מאפשר גיזום של עצים גבוהים מאוד. אפילו אם מדובר בעץ בגובה בינוני אפשר להיעזר במסור גבהים זה כדי להקל על הגיזום ולהפוך אותו לבטוח יותר הרי בעזרתו אין צורך בסולם או בכל כלי הרמה כלשהו. מסור זה מדויק מאוד, קל משקל ובטוח לשימוש.

חרמשים לקיצוץ יעיל של הדשא

כלי גינון יכולים לעזור לכם מאוד לחיות חיים איכותיים יותר בגינה מעוצבת וחרמש לקיצוץ הדשא הוא אחד החשובים שבהם. חרמש יכול לגזום את הצמחים הקטנים שיש לכם הגינה ואת הדשא בצורה טובה והאחסון שלו הרבה יותר משל מכסחת דשא, כמו גם העלות שלו.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות