כלים שמתאימים לסידור הגינה

גינה מסודרת ונקייה מרגישה טוב. כמעט כל אדם שגר בבית קרקע פרטי מכיר את הסיפור. עבודות גינה אף פעם לא נגמרות ותמיד יכולה להיות עוד פינה נחבאת הדורשת את תשומת ליבנו. עבודת כמו דשא שצריך לקצץ, עשבים שוטים שדורשים עקירה וערמות עלים מהעצים הנשירים הן מן המוכרות יותר. עבודות מסוג זה יכולות להיות לא פשוטות בהעדר הכלים המתאימים. לשמחתינו אנו חיים בתקופה של טכנולוגיה ולכל עבודה קיים הכלי המתאים לה.

עד היום ברוב המקרים לצורך ביצוע עבודות הגינה כלים מכאנים היו הפתרון. כלים מכאנים הם כלים עוצמתיים הפועלים על מנוע בנזין. כלים כאלה לרוב אמינים מאוד ומחזיקים שנים רבות. תחזוקה מתוזמנת היא הדרך בהם כלים כאלה נשמרים לאורך זמן. כל אחד מאיתנו הופך מכונאי חובב, מוסיפים שמן, דלק וגם מחליפים איזה פלג. כיום כלי עבודה עם בטריה חזקה משתלטים על השוק.

כלי עבודה חשמליים

המהפכה החשמלית כבר מזמן כאן וכלי העבודה הידניים החליפו את מקומם בכלי עבודה חדשניים. מסורי שרשרת על בנזין מחליפים את מסור העץ הידני ומפוחי עלים מאפשרים ״גירוף״ מהיר וממוקד של עלים ודשא קצוץ. מכלי העבודה המרשימים יותר ניתן לראות את מסור הגבהים שגורם לנו להשאיר את הסולם מקופל וחוסך מאמץ מיותר.

הקידמה הביאה איתה חידושים רבים מאוד בתחום כלי העבודה ואחד החשובים שבהם היא טכנולוגית הסוללות. כיום ניתן למצוא את מרבית כלי העבודה הנדרשים בגרסאות ביתיות בעלות סוללות נטענות לשימוש רב פעמי. כלים כמו מברגה, מקדחה, מסורים אנכיים ומסורי חרב, הפכו לניידים ביותר ומאפשרים ביצוע משימות הרחק ממקור חשמל וללא כבלים שעלולים להפריע.

לא רק בצמחים עסקינן

ישנן פעולות אסתטיקה וסידור הסביבה הביתית שאינן רק קשורות בצמחים או בגינה. ניסור בטון הוא אחד מהם. פעולות כמו שינוי ושדרוג של תוספות בנייה, העתקה ושיפור תשתיות, פתיחת שבילי גישה חדשים ואפילו יצירה של מרחב חדש בעזרת יציקת בטון ידרשו כלים מתאימים. מסור יהלום לצורך ניסור בטון הוא אחד מהכלים האלה. כמעט בכל פעולה שכרוכה בבטון ישנו סיכוי להשתמש במסור יהלום. מסורי בטון מסוג זה מספקים את הדיוק המירבי ובכך תורמים לתוצאה מושלמת.

גם לחרשי העץ והברזל הלוא הם הנגרים והמסגרים ישנם פתרונות חדשניים שנועדו להקל את עבודתם. פעולות של תיקון, סידור וניקוי לא מסתיימות רק בצמחים ובבטון ולעיתים גם נדרשות עבודות בעץ ובברזל. מלטשות או משחזות נהפכו גם הן לבעלות סוללות נטענות ובכך אינן מגבילות עוד את המרחב שניתן בו לבצע עבודה. כלי עבודה חשמליים הפועלים ללא חיווט מיותר ובעלי יכולת ניידות גבוהה הם בחירה מושלמת לסידורים של מסביב לבית וגם לעבודות מקצועיות. חבל שסבא שלי שאהב מאוד לטפל בגינה שלו לא הכיר את האפשרויות המדהימות שלנו יש היום.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות