כך תתלו תמונה במהירות

תליית תמונה על הקירות היא דבר שאנחנו עושים פעמים רבות – אנחנו תולים תמונות עיצוביות ואמנותיות, תמונות שלנו, תמונות מטיולים וכדומה, וכך מקשטים את הבית והופכים אותו צבעוני, עיצובי והכי חשוב – אישי יותר. 

ולמרות שכביכול “אין בעיה” לתלות תמונה – תתפלאו לדעת שיש מצב שאתם עושים את זה לגמרי לא נכון! אם הרבה פעמים אחרי שאתם מבצעים את העבודה אתם מגלים שהמסמר לא מחזיק והתמונה לא יציבה ואולי אפילו עקומה, זה הזמן להבין כיצד ניתן לתלות תמונה בצורה נכונה ומדויקת.

כל מה שאתם צריכים למשימה אלו כלי עבודה נטענים כמו מקדחה וכן ברגים, דיבלים וסרט מדידה, וכך במהירות, בדיוק ובלי מאמץ אתם תוכלו לתלות את התמונה על הקיר בצורה מיטבית!

קודם כל – חשבו על התוצאה

לפני שאתם מוציאים מהמחסן כלי עבודה נטענים, קודם כל חשבו איך אתם רוצים שתראה התוצאה. איפה אתם מעוניינים לתלות את התמונה? אם מדובר בכמה תמונות, נסו לתכנן באיזה מרחקים התמונות יהיו זו מזו. חשוב לנסות ולהציב את התמונה ולראות איך היא נראית מרחוק, מה המרחק שלה מרהיטים, האם היא מתאימה לצבעים מסביב וכדומה. 

מקמו את התמונה

בשלב הבא עליכם לסמן באמצעות עיפרון את המיקום המדויק בו אתם רוצים לקדוח. ניתן להשתמש בפלס ובסרטי מדידה כדי לקבע את המקום של התמונה ולוודא שהיא תעמוד בצורה ישרה ובדיוק איפה שאתם רוצים. לאחר מכן ניתן להמשיך לשלב הבא. 

מסמר ופטיש? לא אצלנו!

הרבה אנשים משתמשים בפטיש כדי למסמר מסמר על הקיר וכך לתלות את התמונה. על אף שזו דרך מהירה לתליית תמונה, היא הרבה פחות בטוחה ויציבה משימוש בברגים ומקדחה. באמצעות קידוח קל של מקדחה (עדיף בשימוש של כלי עבודה נטענים), אתם יוצרים שקע קטן. אל השקע מחברים דיבל ובורג, והנה לכם – מקום יציב וישר לתליית תמונה! שימו לב, אם התמונה גדולה וכבדה ועם מסגרת מסיבית, יש להשתמש בדיבל עוצמתי שיכול לשאת את המשקל הזה. אם התמונה היא קטנה וקלה, ניתן להשתמש בדיבלים פשוטים. 

מתי כן כדאי להשתמש בפטיש ומסמר? כשהתמונות קטנות וקלות יחסית, וכן אם מדובר על קיר רך וחלש כמו קיר גבס, כדי למנוע נזק לקיר עצמו. 

למה דווקא כלי עבודה נטענים?

ישנן כמה סיבות למה עדיף לרכוש מקדחות שנכנסות לקטגוריה של כלי עבודה נטענים. כלי עבודה נטענים הם גמישים יותר, נוחים מאוד, מתאימים גם לחובבנים ומאפשרים עבודה פשוטה וקלה ללא מאמץ. כמובן, הם לא פולטים מזהמים ולא עושים רעש, ולכן הם אידיאליים לעבודות בבית. אם אתם מחפשים כלי עבודה שיישארו אתכם לטווח הארוך וילוו אתכם שנים קדימה בכל עבודות הבית – בין אם תליית תמונה ובין אם דברים מורכבים יותר – כדאי לכם להצטייד בכלי עבודה נטענים. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות