כך תבחרו מפוח עלים בחוכמה

בין אם מדובר בטיפוח גינה קטנה או גדולה, מפוח עלים נטען מקצועי יכול לחולל את כל ההבדל בין מלאכת גננות מהנה, לבין עבודה מסורבלת.

אחד היתרונות המשמעותיים במפוחים אלו, הוא בכך שמדובר במפוחים עם סוללות נטענות, ניתנות לשימוש גם בכלי עבודה אחרים.

אין ספק גינה מטופחת זה כיף גדול, אך כדי להגיע למצב בו הגינה מהנה לישיבה, יש צורך גם להשתמש בכלי גינון ועבודה שונים, שבעזרתם גינה הופכה לגינת נוי. מפוחי עלים נטענים מגיעים במספר דגמים שונים, כאשר כל מפוח מתאים עבור סוג עבודה מעט שונה.

ישנם מפוחים רבים הפועלים באמצעות סוללות ליתיום, וסוללות אלו מגיעות כמובן גם עם מטען מהיר.

 

מפוחי עלים נטענים סוללות אוניברסליות

אחד ההבדלים בין מפוחי עלים נטענים, הוא בעוצמת ומהירות הזרימה של אוויר בזמן שהמפוח בפעולה. מפוחים מקצועיים מסוגלים מזרימים אוויר גם ב-200 קמ”ש, כאשר בדרך כלל יהיה מדובר במפוחי גב איכותיים, שגננים משתמשים בהם עבור גינות גדולות.

בדרך כלל, מפוח עלים מקצועי שכזה, גם מסוגל לעבוד במשך 25 דקות רצופות ובעוצמה מקסימלית. מפוח עלים נטען מבוקש, הוא מפוח מדגם שנקרא 24V, והמפוח הזה פועל באמצעות סוללת ליתיום נטענת. סוללות ליתיום, בין אם עבור מפוח עלים נטען או כלי עבודה אחר, מסוגלות לספק זמן עבודה של מספר שעות, ובדרך כלל משתמשים במפוחי עלים נטענים עבור גינות קטנות ובינוניות.

מפוח עלים נטען, ירוק וידידותי לסביבה

בעבר, היה נהוג להשתמש במפוחי עלים העובדים על בנזין, אך כיום, בעקבות המהפכה האקולוגית והירוקה, אנשים רבים בוחרים לרכוש מפוחי עלים נטענים מסוגים שונים. אין ספק כי מדובר בכלי עבודה הרבה יותר ידידותי לסביבה, היות והוא אינו פולט עשן שנוצר מבנזין שנשרף במנוע המפוח.

אגב, לא פעם, האדם שמפעיל מפוח עלים בנזין עשוי לנשום את הגזים הרעילים ואדי הדלק, מנוע המפוח פולט. לקראת המעבר לעונת החורף, חברת GREENWORKS מקבלת יותר פניות באופן ניכר, וזאת בעקבות הצורך במפוחי עלים עבור הפינוי של עלי שלכת וצמחייה מתחלפת.

מפוחים לקראת החורף

היות ואף פעם לא מומלץ לחכות לדקה ה-90, GREENWORKS ממליצים כבר היום לרכוש מפוח עלים נטען עם אחריות של שנתיים מלאות. הסוללות מגיעות עם מפוחי העלים הנמכרים אצל GREENWORKS, הן הסוללות החזקות בישראל, בעוצמה של V80. GREENWORKS היא החברה היחידה בארץ ישראל, המספקת ללקוחותיה את האפשרות לרכוש סוללות כה עוצמתיות שגם נטענות.

לכל מפוחי העלים הנטענים העוצמת של 80V PRO>>>

כמובן שרוכשי מפוח עלים נטען מקבלים גם אחריות על המפוח עצמו וגם על הסוללה בנפרד. זכרו, את הסוללה תוכלו להרכיב על כלי עבודה אחרים שתרכשו אצל GREENWORKS.

בין אם יש צורך להצטייד במפוח גב או מפוח נטען, כדאי תמיד לבדוק עד כמה הסוללות של המכשיר יהיו אוניברסליות עבור שימוש במכשירים אחרים. לרוב, סוללה לא תהיה רכיב זול לרכישה, כך שאם אפשר להשתמש בה עבור יותר ממכשיר אחד, הרי זה מבורך.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות