כך תבחרו בחוכמה מכסחת דשא

מכסחת דשא היא כלי גינון מרכזי עבור בעלי גינות ועובדי גינון.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים במכסחת הדשא חשמלית חדשה? ריכזנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים!

איך בוחרים כלי עבודה וגינון?

רבים מתחבטים בשאלה, איך לבחור את כלי העבודה והגינון שלהם. הסיבה היא, שקיימים מודלים רבים וחברות שונות המייצרות כלי עבודה לבית ולגינה. רובנו, רוצים לבחור בכלים איכותיים שיחזיקו זמן רב ויחד עם זאת, יהיו קלים ונוחים לתפעול. הבשורות המשמחות הן, שאנו חיים בעידן מודרני המתפתח טכנולוגית ומביא עימו, שדרוגים וחידושים בכל הקשור לכלי עבודה וגינה והופך את החיים ליותר נוחים, יותר חסכוניים ויותר ידידותיים לסביבתנו.

מכסחת דשא חשמלית – לעבור לעתיד

כשמדברים על חידושים טכנולוגיים בתחום הגינון, אנו מדברים על מעבר לכלי עבודה חשמליים איכותיים. מכסחת דשא חשמלית הפועלת על סוללה נטענת, אינה מצריכה שימוש בדלק ופחמים. יתרה מהיותה קלה ונוחה לתפעול, הסוללה חוסכת גם זמן עבודה והתעסקות בכל הקשור לרכישה והחלפת הדלקים ואף חוסכת בעלויות הדלק.

ראו סרטון מכסחת דשא מקצועית 80V נטענת 51 ס”מ – 3 פונקציות במכשיר אחד!

עמידות – ליתיום!

עמידות היא פרמטר מרכזי בכל הקשור לבחירת כלי גינון וכלי עבודה שכן, כלי שאינו חזק דיו ואינו מחזיק זמן רב, אמנם יהיה זול בהתחלה אך, יוביל לעלויות גבוהות בהמשך. לכן, כשבוחרים כלי גינון וכלי עבודה על סוגיהם תמיד מומלץ לבחור בדגמים המובילים והאיכותיים שלבסוף, יחסכו לכם מאות שקלים. מכסחת דשא הפועלת על סוללת ליתיום חזקה ועמידה מחברה אמינה המקנה אחריות על הקניה, תסייע לכם לבצע רכישה בטוחה.

מה לגבי איכות הסביבה?

מכסחות הפועלות על סוללות, אינן מרעישות בדומה למכסחות המונעות על בנזין, ואינן מצריכות שימוש בפחמים ודלקים, מה שהופך את נזקי הזיהום מהשימוש במכונה לנמוכים יותר כמו גם, לפחות מזיקים עבור משתמש המכונה עצמה.

בהמשך לכך, על ידי בחירה בחברה מצליחה ואיכותית המייצרת מגוון רחב של כלי עבודה, ניתן להתאים סטים של כלים שונים הפועלים כולם, על אותן הסוללות וכך, לחסוך ברכישת הסוללות ויצורם.

 

נוחות – קל ושקט

בדרך כלל, מכסחות הדשא הישנות כבדות ומרעישות, הן גם מסורבלות יותר לשימוש. כיום, ניתן לבחור בדגמים חדישים, פשוטים לתפעול וקלים לנשיאה. מכסחות דשא עם ידיות מתקפלות, קלות לשינוע כמו גם לאחסון. כל זאת ועוד, מכסחות הפועלות על סוללה, מאפשרות נגישות לכל מקום בגינה בקלות, בשונה ממכסחות כבדות המחוברות לכבל. 

לרכוש מכסחת דשא מבית GreenWorks ישירות מהאתר

החברה הגרמנית המובילה Tools  GreenWorks, מייצרת כלי עבודה וכלי גינון, הפועלים על סוללות ליתיום און חסכוניות ואיכותיות. סוללות אלו נטענות במהירות ומאפשרות זמן עבודה ממושך. מדובר על דגמים איכותיים שיהפכו את זמן הגינון שלכם למהנה ופשוט.

כלי העבודה כולם פועלים על אותן הסוללות, מה שהופך את הבחירה במוצרי החברה לטובה ומשתלמת וחוסך מאות שקלים בעלויות כאשר רוכשים מספר כלי עבודה שונים. ניתן ליצור קשר לפרטים נוספים ולבצע רכישה דרך אתר החברה ותוך מספר ימים תהיה אצלכם מכסחת דשא חדשה, איכותית ועם אחריות מלאה לשנתיים! 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות