יתרונותיו של מפוח עלים אלחוטי

אם יש לכם גינה, אתם בטח מכירים את התסכול מכמות העלים הבלתי נגמרת בגינה בסתיו או מהלכלוך שתוקף את הדשא והאדמה בכל אחת מעונות השנה, שיכול לנבוע מאבק, דשא שכוסח, לכלוך סינטטי ועוד ועוד. 

כדי להתמודד עם הלכלוך חלק מהאנשים משתמשים במגרפה, אבל מגרפה היא כבר מזמן פיתרון מיושן ולא יעיל; הדרך הנכונה להתמודד עם הלכלוך הזה בקלות וביעילות היא שימוש במפוח עלים. מפוח עלים הוא בחירה נהדרת לשמירה על סדר וניקיון בגינה במהירות, בין אם בגינות, בבתי עסק, במדשאות גדולות ובמדרכות. 

היתרונות של מפוח עלים

המפוח פועל באמצעות הזרמת אוויר דרך צינור, שמאגד את כמות הלכלוך למקום המבוקש. למפוח עלים יש כמה יתרונות ברורים שהופכים אותו לבחירה מנצחת עבור גינות ושטחים קטנים כגדולים:

 

נוחות –

קודם כל, הוא קל מאוד לשימוש. אין צורך בידע מיוחד או מקצועיות, והעבודה איתו קלילה ופשוטה. במרבית הסוגים ניתן להחליט על סוג העוצמה בהתאם לכמות הלכלוך, ולעבוד בכיף וללא כל בעיה.

התאמה –

ישנם סוגים שונים של מפוחים, המשתנים זה מזה בגודלם, בגודל המנוע, בדרכי נשיאה (כאלו שנושאים ביד או לחילופין כאלה שנושאים על הגב), וכן ישנם גם כאלו הכוללים שק ושואבים את העלים לתוכו, מה שמקל על פעולת הניקיון. 

מהירות –

המפוח עובד במהירות, ותוך דקות בודדות אתם יכולים לאגד את כל העלים והלכלוך במקום אחד ולאסוף לתוך שק ייעודי. כך ניתן לשמור על הגינה מטופחת במהירות ובלי להשקיע זמן ומאמץ.

מפוח לדשא סינטטי? מומלץ לבחור במפוח עלים אלחוטי 

ישנם סוגים שונים של מפוחים, אך אנחנו ממליצים על מפוח עלים אלחוטי. מפוח כזה הוא חלק מכלי גינון נטענים, כאלו שלא זקוקים לחיבור חשמלי ולא מזהמים את הסביבה. בעבר, הסוג הנפוץ היה דווקא מפוח המונע מבנזין; מפוח כזה הוא גורם זיהום אוויר משמעותי וכן היה מייצר רעש רב, שאף היה גורם לנזקי שמיעה. עם השנים, המפוח הזה הפך פחות ופחות פופולרי, ואף הוגבל השימוש בו בערים שונות בישראל. 

 

כאן נכנסו לתמונה כלי גינון נטענים. מפוח עלים אלחוטי לא כולל את כל החסרונות הגדולים של מנוע הבנזין – אינו מרעיש ואינו  פולט חלקיקים מזיקים, שכן אינו שורף דלק – איך עדיין נחשב יעיל, עוצמתי מהיר ואיכותי, מנקה את המדשאות והמדרכות ביעילות, בשקט וללא כל בעיות. כך, ניתן להשתמש בו גם באזורים ציבוריים וגם בשעות בהם יש צורך לשמור על השקט. יתרון נוסף של המפוח הזה הוא משקלו הנמוך, המאפשר עבודה נוחה ופשוטה. 

 

המפוחים האלחוטיים מגיעים בגדלים שונות, בעוצמות שונות, ובדרכי נשיאה שונות, כך שתוכלו למצוא את הכלי המתאים ביותר עבורכם. לרוב, המפוחים מגיעים עם כמה סוללות, כך שניתן להחליף במקרה והסוללה נגמרה. כמו כן, הם מתאימים הן לסילוק עלים רטובים והן לסילוק עלים יבשים. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות