טיפים שימושיים לבחירת מסור חרב נטען

מסור חרב נטען – מה עשו לפני המצאת המסור הנטען?

בימים עברו, נאלצנו להשתמש במסורים ידניים בכדי לחתוך חומרי גלם קשיחים, כמו למשל מתכת ועץ. כיום, מסור חרב חשמלי הוא המענה המדויק ביותר, עבור חיתוך וניסור של חומרים אלו. מאז שהומצא המסור החשמלי, ענף הבנייה השתנה לגמרי, בואו נדבר על סוגיו של המסור.

כשמדברים על סוגי מסורי חרב, תמיד גם צריך לדון בסוג העבודה שיש לבצע בעזרתם. ישנם מסורי חרב נטענים וקומפקטיים, מסורי חרב חשמליים ועוד. כל אחד מאותם המסורים, כמובן יתאים לסוג עבודה שונה, בעוד שמסורי חרב W650 נחשבים קומפקטיים. לרוב, תוכלו לרכוש מסורים אלו במחיר של 570 ₪ בממוצע, והם יתאימו עבור עבודות ניסור רבות ומגוונות.

מסור חרב
מסור חרב

מסורים ידניים או מסורי חרב, במה מומלץ לבחור?

בימינו, כל מה שקשור בהריסה, בנייה ושיפוץ, הופך לתהליך הרבה יותר נגיש, היות ומסורים חשמליים מסייעים בחיתוך של חומרים מאוד קשיחים. לרוב, מדובר בסוג חומרי גלם שפשוט לא ניתן לנסרם בעזרת אף אמצעי טכנולוגי או הנדסי אחר.

מסורים חשמליים ממונעים מבצעים את עבודת החיתוך במהירות, והם נפוצים מאוד אצל קבלני שיפוצים מקצועיים. יחד עם זאת, חשוב באותה הנשימה גם לציין כי מדובר בכלי עבודה עוצמתי במיוחד. בשל כך שהוא עוצמתי, הוא גם מסוכן לשימוש. על כן, ההמלצה היא הסתייעות באנשי מקצוע המסוגלים לבצע את העבודה עם מסור חשמלי מסוגים אלו.

מסורים מקצועיים לשימוש באתרי בנייה

אחד מהמסורים הנפוצים באתרי בנייה, הוא מסור חרב נטען עם ראש מסתובב. בדרך כלל, מסורים אלו יגיעו עם סט של מספר ראשים שונים עבור ביצוע של מלאכות ניסור שונות. מסורי חרב אלקטרוניים לרוב יהיו יקרים יותר ממסורים נטענים, כאשר ניתן למצוא מסור חרב אלקטרוני החל ממחירים של 1,400 ₪ בממוצע. אלו הם מסורים שעשויים להתאים לעבודות ביתיות רבות, בין אם עבודות גננות או אחזקת בתים. יחד עם זאת, כשמותחים את התקציב, אפשר כבר לבחור בין מסורי חרב מקצועיים ביותר, חלקם נקראים אפילו מנסרי בלוקים.

מסורי חרב נמכרים באתר GRRENWORKS, כאשר הרוכשים מקבלים אחריות על סוללת המכשיר (אם יש אחת) בנפרד ועל המכשיר בנפרד. שימו לב, חברת GREENWORKS  מציעה ללקוחותיה כלים רבים המצוידים בסוללה שמתאימה לשימוש רחב (בכלי עבודה נוספים). מסורים מקצועיים אלו בדרך כלל יעלו לכם בין 2,500 ₪ לבין 3,000 ₪ ומעלה בממוצע. ישנם גם מסורים ידניים קטנים, שאפשר לנסר איתם לוחות גבס ללא כל בעיה. לרוב, אם מבצעים ניסור ידני, ניסור לוח גבס יצריך מהמנסרים עבודה מאומצת, שגם לא תמיד תהיה מדויקת. מסורי חרב מקצועיים עשויים להיות מדויקים ביותר, אך כמובן שיש להקפיד על מלאכת תפעול בהתאם. במילים אחרות, גם המסור הכי טוב, בידי מנסר לא מקצועי, עלול לספק תוצאות לא מדויקות.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות