טיפים בנושא עיצוב פנים וחוץ בבתים פרטיים

עיצוב בתים פרטיים וגינותיהם הוא נושא משמעותי. אם כבר הגשמתם חלום ואתם גרים בבית פרטי – עשו צעד נוסף והשקיעו בעיצוב שלו עד לפרטי פרטים. מדובר בפרויקט נרחב לכל דבר וכדאי להתייחס אליו בהתאם. השקיעו בריהוט, בפריטים השונים, בבחירת הצבעים ובכל אלמנט בעיצוב – ואל תשכחו שלא לגלוש מהתקציב.

 

טיפים לעיצוב פנים בבתים פרטיים

  • היצמדו לטעם האישי שלכם –הבית הוא המשכן הפרטי שלכם. הטעם שלכם צריך לשלוט בחלל כולו. אתם אלו שצריכים להרגיש בו בנוח והעיצוב צריך לשקף את האישיות שלכם כתמונת מראה. השתמשו בכל מה שמאפיין ומגדיר אתכם כבני אדם, כל מה שמעורר בכם אהבה, תשוקה, זיכרונות או רגש עז.הבית הוא שלכם רק כשהוא באמת משקף אתכם.
  • השתמשו באקססוריז–בחלק גדול מהמקרים, הפריטים הקטנים הם בדיוק אלו שעושים את ההבדל בתחום של עיצוב בתים פרטיים. אותם פריטים יכולים להיות וילונות, שטיחים ושלל חפצים וקישוטים שניתן לפזר ולסדר בבית כאוות נפשכם.
  • אל תשאירו את הקירות ריקים– קירות מיותמים מתוכן ואמנות הם קירות נטולי אישיות. השקיעו מחשבה בפריטים שיהדרו את הקירות. באופן כללי מומלץ להשתמש בחפצי אמנות בשביל להעשיר את החדרים, להכניס להם צבע ולגרום למקום להרגיש מלא וביתי.
  • שימו לב למגבלות הקיימות –גם לבית פרטי יש מגבלות הקשורות למשל בגודל החדר והמבנה שלו. לפני שמבצעים רכישה, בדקו היטב מה הם גבולות הגזרה והתאימו את העיצוב לבית.
  • ניגודיות צבעים –יצירת ניגודיות בין צבעים מחמיאה מאוד לבית ולעיצוב הפנים שלו. שלבו צבעים מנוגדים, קרים וחמים, ותקבלו תוצאה מרהיבה ומעניינת.

טיפים לעיצוב גינות בבתים פרטיים

  • עיצוב בפריטים מיוחדים– כמו במקרה עיצוב הפנים של הבית, גם גינות כדאי לאבזר בפריטים מיוחדים. ניתן להשתמש בפריטים ישנים שכבר אין לכם שימוש בהם ולסדר אותם בגינה, וכך להעניק לה אופי אישי ומיוחד.אפשר לרכוש משחקי מים שיוסיפו מעבר למראה מלבב גם צלילים נעימים ואווירה קסומה. אפשרות נוספת היא להניח פסליםכדוגמת פסלים של חיות ודמויות אחרות.
  • מלאו בצמחייה –צמחים מביאים אור וצבע בשפע. גוונו את מראה הגינה מבחינת צבעי הצמחים וסוגיהם. ניתן להשתמש בסוקולנטים, צמחי תבלין, צמחים מטפסים, צמחי נוי – ועוד. השקיעו בהם ותוכלו גם לפתח תחביב חדש ומעשיר לשעות הפנאי.
  • תאורה לגינה –מעבר לפונקציונאליות שלה, תאורה מוסיפה נופך מיוחד לגינה.קיימים אמצעי תאורה רבים להארת הגינה, לרבות תאורה לשבילים, למדרגות, לבריכה, לצמחים ולאזור הישיבה.רכשו תאורה מיוחדת לגינהואפשרו לעצמכם לקרוא בחוץ עם רדת החמה, לשבת ולדבר עם אנשים קרובים – ועוד. מומלץ לרכוש תאורה עדינה, נעימה ולא מסנוורת שתשרה רוגע ושלווה.
  • לא לשכוח ריהוט גינה –הגינה צריכה להיות לא רק יפה, אלא גם פרקטית.ניתן לרכוש ריהוט גינה חדש, להשתמש בריהוט שאינכם צריכים או לרכוש ריהוט עתיק שיתאים לגינה.
  • השקיעו בתחזוקת הגינה – לכל גינה יש גנן. השתמשו בכלי גינון נטענים של חברת גרין וורקס ,כגון חרמש, גוזם גדר חיה, מסור גבהים, מפוח עלים וכל מה שצריך על מנת לשמור על גינה מוקפדת ונאה. כמובן שכדאי גם לכסח את הדשא עם מכסחת דשא מעת לעת. זה ישתלם לכם.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות