העידן הבא כבר כאן – מכסחת דשא נטענת

מכסחות דשא הן כלי עבודה הנפוץ והשימושי ביותר שעוזר לנו לשמור על הגינות הביתיות, הפארקים הרחבים, אצטדיוני הספורט ומדשאות העירוניות – מטופחים, נקיים ובריאים. וזאת, ממש בקלות, במהירות וביעילות. אין בכלל ספק: מכסחת דשא היא כלי גינון חובה עבור כל מי שיש לו בבית גינה צמודה או שעוסק בגינון באופן מקצועי ביום יום.

מהסיבה הפשוטה, שאם רוצים לשמור על המדשאות והגינות אסתטיים ובגובה אחיד, צריך לבצע תחזוקה שוטפת באופן קבוע ולכסח את עלי הדשא שגדלים במהירות רבה. בדיוק בגלל זה כדאי שתכירו את מכסחת הדשא המתקדמת והנוחה – מכסחת דשא נטענת.

 

סוגי מכסחות דשא 

עד לא מזמן, היינו רגילים לכך שיש מכסחת ידנית פשוטה המופעלת באמצעות כוח פיזי, מכסחת דשא מוטורית שעובדת באמצעות מנוע בנזין או מכסחת חשמלית עם כבל שצריכה להיות מחוברת תמיד לנקודת חשמל. אבל היום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת יש מכסחת דשא חשמלית נטענת שהיא משוכללת, איכותית, שקטה ונוחה ביותר לשימוש. כלומר, אפשר לראות שזה תחום שממשיך להתפתח והסוגים הנפוצים של מכסחות דשא בשוק הם מכסחות דשא חשמליות ומכסחת בנזין. כמובן, לכל אחד מהם מאפיינים שונים, יתרונות וחסרונות וכדאי להכיר אותם כדי לדעת במה לבחור.

 

מכסחת דשא שמפעילים ידנית

אז ככה: מכסחת דשא שמפעילים ידנית נחשבת לכלי עבודה פשוט ובסיסי ביותר, שפועל בעזרת להבים שזזים בזמן השימוש ומקצרים את גובה הדשא. צריך לדעת, ההפעלה של מכסחת דשא ידנית דורשת השקעה של מאמץ גופני וכוח פיזי גדול. לכן היא לא מיועדת לכיסוח של שטחים נרחבים וגם לא מתאימה לשימוש של כל אחד או אחת.

 

מכסחת דשא מוטורית

מכסחת דשא מוטורית היא מסיבית וכבדה, רועשת במיוחד ודורשת מילוי קבוע של דלק ושמן כדי לעבוד איתה ברציפות. משתמשים בה לרוב לכיסוח הדשא בשטחים ובמקומות בינוניים וגדולים. פליטת עשן מהמנוע מזהמת את הסביבה, הרעש מהלהבים והמנוע מהווה מטרד לשכנים ועוברי אורח, יש להקפיד על תחזוקה שוטפת של חלקי המנוע וצריך לשמור תמיד מיכל דלק בהישג יד.

 

מכסחת חשמלית

מכסחת חשמלית הפועלת בעזרת מנוע חשמלי נפוצה בשימוש בשטחים וגינות בגודל קטן ובינוני שיש בהם שקע חשמל אליו מחברים את הכבל המאריך. המשקל של המכסחת נמוך לעומת מכסחת מוטורית, התפעול שלה פשוט וגם התחזוקה השוטפת שלא מצריכה שימוש קבוע בדלק שהוא מוצר מזהם ויקר או החלפת שמנים וחלקים בתדירות גבוהה. מנגד, החיסרון הבולט בסוג זה של מכסחות דשא הוא מגבלת התנועה והתלות בחיבור לחשמל. בנוסף, זה מקשה ומסרבל את העבודה ומצריך מהמשתמשים במכסחת להיות כל הזמן זהירים, ערניים ולראות שהכבל חופשי ולא נתקע בצמחייה, עצים, חפצים בולטים וכדומה.

 מכסחת דשא נטענת מבית גרין וורקס

מכסחת דשא נטענת

מכסחת דשא נטענת היא מכסחת חשמלית חדשנית ואיכותית שעובדת באמצעות סוללה ולכן מאפשרת חופש תנועה מרבי. היא ידידותית לסביבה, קלה לנשיאה, חזקה ועמידה, פשוטה ביותר לשימוש ולא מצריכה תחזוקה כמעט. לכן, כיום אפשר למצוא בשוק מכסחת דשא נטענת שמעניקה תנאים אידיאליים לביצוע עבודות גינון וכיסוח הדשא. מדובר על מכסחת דשא שקטה ביותר, שעובדת בצורה חלקה, טובה ועוצמתית הודות לטכנולוגיות מתקדמות של אחסון אנרגיה ושימוש בכלי בעזרת סוללה שניתן להטעין. קל לנייד אותה ממקום למקום וגם לאחסן אותה בקלות.

 

כל היתרונות של מכסחת דשא נטענת

כלי גינון נטענים בהם גם מכסחות דשא מספקים לכם – המפעילים, יתרונות רבים וחשובים שהופכים את עבודת הגינון השוטפת קלה, נוחה וחסכונית מאי פעם.

 

פעולה שקטה ונקייה ללא זעזועים

מכסחת דשא נטענת היא כלי איכותי ושקט שלא פולט עשן ושומר על הבריאות של המשתמשים והסביבה.

 

עוצמה והספק

מכסחות דשא נטענות הן חזקות ומיוצרות כיום בעוצמה גבוהה שמשתווה ל-5 כוחות סוס של מכסחת מוטורית.

 

שמירה על הסביבה

כלים נטענים עובדים בעזרת סוללה כך שהם נחשבים לציוד עבודה נקי וירוק שלא פולט חומרים רעילים ולא מזהם את הסביבה.

 

תחזוקה נמוכה

מכשירי גינון שפועלים על ידי מנוע חשמלי לא צורכים דלק ולא דורשים עריכת טיפולים תקופתיים, כך שניצול זמן העבודה איתם הוא מרבי וניתן גם לחסוך בהוצאות כספיות.

 

תפעול פשוט ונוח לכולם

מכסחת דשא נטענת היא קלה לתפעול ולכן מתאימה לשימוש של אנשים שונים – לקוחות פרטיים בלי ניסיון, משתמשים חצי מקצועיים וגם גננים מקצועיים.

 

תקופת אחריות ארוכה על הסוללות

כשאתם רוכשים מכסחת דשא איכותית מחברה מובילה ומוכרת בשוק, הסוללה תשמש אתכם לכמה שנים טובות ואתם גם מקבלים בדרך כלל אחריות למשך שנתיים על הסוללה מה שמבטיח לכם עבודה בראש שקט. בנוסף, אפשר להשתמש באותה סוללה לכמה כלים נטענים וליהנות מחיסכון משמעותי בעלויות.

 

כדאי לזכור 

חברת גרין וורקס משווקת מגוון רחב של כלי גינון נטענים, חדשניים ועמידים, בהם מכסחות דשא 48v, מכסחת דשא מקצועית נטענת 80v ועוד. המכסחות הנטענות של גרין וורקס הן משוכללות, קומפקטיות, איכותיות וחזקות ומבטיחות לכם כיסוח דשא וגינון יעילים, קלים ומהנים. בין אם אתם אנשים פרטיים שעובדים בגינה הביתית, בעלי מקצוע שנותנים שירותי גינון, רשויות מקומיות, בעלים של מתחמי נופש וספורט וכדומה. הטכנולוגיה המתקדמת של הכלים מבטיחה ניצול מרבי של זמן העבודה, צמצום הוצאות כספיות עבור תחזוקה, תפעול נוח ושמירה על בריאותכם ועל איכות הסביבה מפני עשן וזיהום. בנוסף, אתם מקבלים מהחברה אחריות מלאה על הכלים הנטענים.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות