הסתיו בדרך: כך תשמרו על החצר והגינה נקיים מעלים

הסתיו עוד מעט כאן, וגם אם הסתיו שלנו הוא ברובו לא כתום, צהוב ואדום כמו במקומות אחרים ברחבי העולם, הוא עדיין דורש מאיתנו טיפול מדויק לגינה שמתאים במיוחד לעונה הזו, בין הקיץ לחורף.

בסתיו אנחנו נתקלים בעיקר באתגרים הנוגעים לשמירה על גינה מטופחת ונקייה כשעלים נושרים עליה בלי הפסקה, והוא גם זמן מצוין להכין את הגינה לקראת העונה הקרה, לתחזק את המדשאה ולשתול צמחים חדשים. המדריך הבא יבהיר לכם איך לתחזק את הגינה בעונת הסתיו. 

כך תשמרו על החצר בסתיו הקרוב

כדי לשמור על הגינה ולתחזק אותה בעונה הסתווית, יש כמה פעולות שמומלץ לבצע:

 

ניקוי עלים עם מפוח עלים – בראש ובראשונה אתם רוצים לנקות את הגינה שלכם מכל העלים הנושרים בסתיו. במהלך הסתיו העצים מתחדשים ומכינים את עצמם לקראת החורף, וכן גם הרוחות לא מסייעות ותורמות לנשירה מהעץ ולפסולת נוספת בגינה. 

 

מעבר לניקיון הגינה וטיפוחה, חשוב לדעת שעלים נושרים הם לא טובים לדשא. הם חוסמים את השמש ולוכדים את הלחות, ולכן יכולים לפגום במדשאה שלכם במידה ויש לכם כזו. 

לכן, שימוש במפוח עלים, הוא חשוב מאוד דווקא בעונת הסתיו, ויש לנקות את הגינה בכל פעם שאתם רואים שהיא מתמלאה בליכלוך.

 

גיזום הצמחים – הסתיו הוא גם תקופה מצוינת לגזום עצים או צמחים לקראת החורף. מעבר לזה שהגינה תראה מטופחת יותר, חשוב להכין את הצמחים לקראת החורף ולמנוע סכנות (למשל, ענף מועד לפורענות שעלול ליפול מהרוחות בחורף). 

 

כמו כן, הגיזום הזה יסייע לצמיחה שופעת יותר באביב הקרוב. אחרי שגזמתם, מומלץ להשתמש במפוח כדי לנקות את הגינה ואת הפסולת הנוספת. 

המשיכו להשקות – אנשים נוטים להפסיק להשקות את הצמחים שלהם בסתיו וככל שמזג האוויר מתקרר, בהנחה שהגשם יעשה את העבודה. אז נכון, בסתיו מתחיל להיות קר יותר ויש יותר טל בכל בוקר, אבל זה לא מספיק לשמור על הלחות הטובה של הצמחים ושל שורשי הדשא (בעיקר כי במדינה כמו שלנו לוקח זמן לגשם להיכנס לפעולה). לכן, המשיכו להשקות את הצמחים שלכם עד שהחורף האמיתי מגיע. סתיו זה לא הזמן לעצור!

הכינו את הגינה לסתיו עם כלי גינון נטענים

כדי לבצע את כל הפעולות החשובות הנ”ל, מומלץ להצטייד בכלי גינון נטענים כמו מפוח עלים נטען מומלץ, גוזם גדר חיה, מכסחת דשא וכדומה. את כל אלו תוכלו למצוא בגרין וורקס, מותג מוביל לכלי גינון עוצמתיים הפועלים על סוללות. 

בגרין וורקס תוכלו למצוא מפוח עלים נטען ועוצמתי לניקוי העלים בגינה לצד כלי גינון נוספים, ידידותיים לסביבה, שקטים, קלים לפעולה ונטענים, שיעזרו לכם לשמור על הגינה בריאה לאורך כל השנה – גם בסתיו וגם בעונות האחרות. היכנסו עכשיו לאתר והזמינו את כלי הגינון שלכם במשלוח מהיר, תשלום מאובטח ואחריות של שנתיים.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות