המדריך למכסחות דשא

מצאו את מכסחת הדשא המתאימה לצרכים שלכם

האם אתם אבודים בג’ונגל מכסחות הדשא? אנו נעזור לכם למצוא את המכסחת המתאימה לכם בדיוק. בטרם תבחרו בדגם מסוים, יש כמה היבטים לשקול כך שתוכלו ליהנות מהחירות שבכיסוח דשא ללא כבלים. נוליך אתכם בדרך זו צעד צעד. 

מכסחת דשא

אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא גודל המדשאה. מדשאה שגודלה עד 700 מ”ר ניתן לנהל במכסחת דשא במתח 48 וולט. לגינות גדולות יותר, עד 1,000 מ”ר יש לעלות בדרגת המתח, לדוגמא בעזרת המכסחות דשאשלנו במתח 80 וולט. אם התעייפתם מכיסוח הדשא השוטף תוכלו לשקול לרכוש מכסחת נסיעה עצמית ולחוות דרך חדשה ונטולת מאמץ להחזקת מדשאה מכוסחת לדרגת שלמות. 

מכסחת דשא בעלת מנוע ללא פחמים היא יעילה יותר בדרך כלל בהשוואה למנוע עם פחמים, שכן כח חשמלי רב יותר מנוצל לעבודת המנוע וכמות פחותה ממנו אובדת בשל חום. מנועי נטולי פחמים הם אמינים יותר ומצריכים עבודת תחזוקה מינימלית. השילוב בין תחזוקה פשוטה וביצועים יעילים משמעותו אורך חיים ממושך יותר. למרבה הצער, ישנו חסרון אחד – כלים בעלי מנוע ללא פחמים נוטים להיות יקרים יותר לעומת כלים בעלי פחמים.

מכסחת דשא בעלת פונקציית דחיפה יעילה עבור רוב הגינות. אולם, אם ברשותכם מדשאה גדולה, השאלה אם לקנות מכסחת דשא בדחיפה או בהנעה עצמית חשובה למדי. מכסחת דשא בעלת פונקציית הנעה עצמית תתן תמיכה משמעותית ותפחית את העייפות, שכן המכסחת דוחפת את עצמה ויש לשלוט רק בכיוונה.

היבט נוסף שיש לשקול הוא פונקציית הכיסוח של מכסחת הדשא. כל מכסחות הדשא של גרינוורקס מגיעות עם שק נדיב לאיסוף הגזם. אך מה בנוגע למאלצ’ינג ולפליטה צדדית? מאלצ’ינג הוא דרך נהדרת ונוחה לדישון המדשאה ולשמירת לחות באדמה. פשוט משתמשים בפונקציית המאלצ’ינג במקום בשק האיסוף בזמן כיסוח הדשא, ודשא קצוץ דק ינחת על פני השטח של המדשאה. מיקרו-אורגניזמים מפרקים את הדשא הקצוץ ומספקים לדשא חומרי הזנה. הפליטה הצדדית היא פונקציה בה גננים רבים אינם משת משים לעתים קרובות. היא משמשת בעיקר לדשא שצמח גבוה מדי ושהינו עבה מדי למאלצ’ינג, או במקרה בו מכסחים דשא לח העלול לסתום את פיר האיסוף של מכסחת הדשא.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות