גרין וורקס – מהחברות המובילות בעולם לכלי עבודה נטענים

עוד מימיו הראשונים של האדם, החיפוש אחר מקורות אנרגיה זמינים וקלים לשם ביצוע עבודות ומטלות שונות היה עניין גדול.

השימוש באנרגיה המים ואנרגיית הרוח כמו גם בכוחם של בעלי חיים עזרו מאד לאדם בהפעלת מכונות שונות לשם ביצוע עבודות מגוונות.

במרוצת השנים פותחו מכונות שונות וכלי עבודה מגוונים לשם ביצוע עבודות הולכות וגדלות במגוון רחב של תחומים אך עקב אכילס שלהם היה שמקורות אנרגיה שהפעילו אותם היו מסורבלים מאד שלא אפשרו גמישות וניידות באופן הפעלת המכונות והכלים.

היכולת לבצע עבודות ללא תלות במקור אנרגיה קבוע וסטטי אפשר גמישות ביכולת הפעלת כלים ומכונות והיווה למעשה סוג של פריצת דרך טכנולוגית.

אחת החברות המובילות בעולם בטכנולוגיית סוללות ומטענים הינה חברת גרין וורקס

חברת greenworks שמה במרכז פעילותה את העיקרון של הפעלת כלים שונים מתחום כלי העבודה ותחום כלי הגינון באמצעות סוללות נטענות.

אמנם סוללות נטענות אינן דבר חדש, אך סוללות נטענות רבות עוצמה ובעלות יכולת טעינה מהירה הנן תכונות הייחודיות לחברת greenworks המשמשת חברה פורצת דרך בתחום.

מגוון המוצרים המופעלים ע”י סוללות של greenworks הם רבים.

החל ממשפחת כלי העבודה 24V כגון מברגות אימפקט, פטישונים וכ”ו ועד מגוון רחב של כלי גינון 24V כגון מכסחות דשא, מסורי שרשרת, מפוחי עלים עוד. כולם עובדים ע”י אותה הסוללה בדיוק.

החיסכון בכסף הנו עצום.

סוללות ומטען נקנים רק בקניה של הסט הראשון

היכולת להתנייד ממקום למקום ולבצע עבודות עם כלי עבודה נטענים מבלי להיות תלוי במקור מתח חשמלי קבוע מצד אחד בד בבד עם היכולת להפעיל מגוון כלים מאותה המשפחה באמצעות סוללה אחת הנו דבר פנטסטי.

ואותו העיקרון בתחום כלי הגינון. היכולת לנוע בחופשיות בגינה מבלי לגרור כבל חשמל ארוך ( ולהסתכן בקריעתו – דבר שקורה רבות) מהווה יתרון גדול.

באותה נשימה אפשר להזכיר את כלי הגינון 80V של Greenworks המחליפים כלי גינון מונעי מנועי בנזין. היכולת של כלי הגינון 80V של Greenworks לבצע עבודות במקום כלי גינון מונעי בנזין מאפשר לחסוך בהוצאות רבות כגון דלק, תיקונים ותחזוקה ולעבוד ללא רעש וללא רעידות.

ניקח לדוגמא את מסור השרשרת 80V של Greenworks 

המסור יכול להיות מאוחסן בתא המטען של הרכב, לא להסריח מדלק ולהיות תמיד מוכן להפעלה. היכולת של אנשים להכין לעצמם חתיכות עצים להסקה באופן ספונטני, מהיר, שקט ועם מסור שתמיד מוכן להפעלה, הוכיחה את עצמה בעשרות אלפי מקרים בארץ ובעולם.

סוללה אחת מפעילה מגוון כלים. איש אחזקה בגינון שעובד באוניברסיטה, בית חולים, בית מלון וכ”ו יכול חבצע את עבודתו במהירות ובשקט ללא הפרעה לסביבה. כל כלי הגינון של Greenworks מופעלים ע”י אותה הסוללה ועוברים מכלי לכלי בקלות.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות