בלי להיות תלויים בחשמל כלל: היתרונות של כלי גינון נטענים, ולמי הם מתאימים?

בשנים האחרונות מתנהל מהפך בכל הנוגע לכלי גינון. 

כלי העבודה המיושנים, הרועשים, המזהמים והמונעים בדלק מוחלפים בכלים חדשים: כלי גינון נטענים. כאלו הם כלים הפועלים על סוללות מותאמות, שהופכים פופולריים יותר בשל השיפור המדהים בטכנולוגיה, שכולל ביצועים משופרים ופיצ’רים חדשניים. 

יש הרבה מאוד יתרונות של כלי גינון חשמליים שכדאי להכיר, והם אלו שהפכו את הכלים האלו לכל כך פופולריים בעולם הגינון הן עבור גננים מקצועיים, והן עבור אנשים פרטיים בעלי גינה. הכתבה הבאה תבהיר לכם כל מה שאתם רוצים לדעת על כלי גינון הפועלים על סוללות.

כל היתרונות של כלי גינון ניידים הפועלים על סוללות

היתרונות הבאים הם היתרונות המרכזיים של כלי עבודה הפועלים על סוללות, שיהפכו את העבודה שלכם לקלה, נוחה ובריאה יותר:

סוללות ליתיום משופרות – בעבר, החיסרון המרכזי של כלי גינון נטענים היה היותם תלויים בסוללה, שלא הייתה חזקה מספיק לעבודה ממושכת. היום זה כבר ממש לא המצב – היום ישנן סוללות ליתיום חזקות שנטענות במהירות ומאפשרות למשתמש לעבוד בצורה רציפה תחת הטענה אחת.

נוחות וקלילות – כלי גינון כמו חרמש, מכסחת דשא ומפוח עלים הופכים לקלילים יותר עם מנוע חשמלי. הם קומפקטיים וקלי משקל (הרבה יותר מהגרסה המונעת על דלק), ולכן גם בריאיים יותר לגוף, שלא צריך לסחוב עליו משקל כבד. כמו כן, הם פשוטים יותר לשימוש, כך שכל אחד יכול להשתמש בהם בקלות וגם בלי ניסיון קודם. 

תחזוקה מינימלית – כלי עבודה שמונעים על בנזין דורשים הרבה מאוד תחזוקה – יש להחליף שמנים, לנקות, לשמן ועוד. לעומת זאת, חרמש נטען או מכסחת דשא חשמלית נטענת לא דורשים תחזוקה כמעט בכלל – כל מה שצריך זה לרוקן או לנקות את הכלי מדי פעם ולהטעין את סוללות הליתיום. 

כלים שקטים – כלי גינון הפועלים על חשמל הם הרבה יותר שקטים מאשר כלים הפועלים על בנזין. זה יכול להיות קריטי בעיקר אם אתם עוסקים בתחום הגינון, ומבלים לא מעט זמן בשימוש בכלים אלו, מה שעלול לפגוע בשמיעה שלכם. 

ידידותי לסביבה – מעבר לכל היתרונות המצוינים הנ”ל, חשוב לדעת כי כלי גינון הפועלים על חשמל הם הרבה יותר ידידותיים לסביבה, שכן הם לא פולטים רעלים מזיקים לאוויר. 

כלים הפועלים על בנזין פולטים כמויות גבוהות של פחמן דו חמצני ותרכובות נוספות, המהווים אחוזים גבוהים מזיהום האוויר בעולם. 

מחפשים חרמש חשמלי או כלי גינון חשמליים אחרים? היכנסו עכשיו לגרין וורקס

גרין וורקס הוא מותג המתמחה בייצור כלי גינון חשמליים נטענים, שמגיעים עם סוללת ליתיום חזקה ומאפשרים עבודה קלה, פשוטה, שקטה וידידותית לסביבה בגינות, עם כל היתרונות שציינו. הכלים של גרין וורקס עוצמתיים ומתאימים הן לאנשי מקצוע והן לאנשים פרטיים. 

היכנסו עכשיו לגרין וורקס ומצאו את כלי הגינון הבאים שלכם, שיגיעו במשלוח מהיר, תשלום מאובטח ואחריות של שנתיים.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות